Bé, jo no sóc ningú per proposar això, però a mi m'atrau la idea

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:37
Entrada Autor: Jacob.CH » Dilluns 06/09/2010 14:54
Entrada Autor: 470 » Dilluns 06/09/2010 20:57
wefer ha escrit:Resum de l'anterior: han hagut de fer virgueries per aconseguir posar aquest tren, ja que la infraestructura és una porqueria. Doncs ja sabem el que toca: invertir en nova infraestructura.
Entrada Autor: ABB_Traccion » Dilluns 06/09/2010 20:59
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 06/09/2010 22:12
Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 06/09/2010 23:27
Entrada Autor: ABB_Traccion » Dimarts 07/09/2010 14:37
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 07/09/2010 17:09
talgopendular ha escrit:Bon dia nois sòc nou per aqui però un apassionat dels trens.Volia fer una pregunta a veure si algú en pot ajudar. Sabeu l' equipament d' aquesta línea (Barcelona-Puigcerdà)? Es a dir si tè ASFA, tipus de Bloqueig, si tè Tren-Terra, equipada amb CTC, tipus de carril, travesses...
es a dir tot envers a la seva superestrùctura. Sabeu d'alguna web, pàgina o enllaç on pugui informar-me?
Moltes Gràcies i salutacions a tothom. Ja anirem parlant...
Entrada Autor: Pere » Dimarts 07/09/2010 22:26
Oficialment ja és BLAU amb CTC entre Vic i Puigcerdà, tot i que es manté el personal, de moment.liniadelRipollés ha escrit:Benvingut.
La línia té ASFA excepte en territori francès.
El blocatge és BAU amb CTC entre Montcada i Vic, BLAU amb CTC entre Vic i Ribes de Freser, BLAU entre Ribes de Freser i Puigcerdà i BTN entre Puigcerdà i La Tor de Querol.
Estan fent proves de tren-terra entre Ribes i Puigcerdà; a la resta de línia n'hi ha. Desconec Puigcerdà-La Tor.
Trobes molts tipus de carril (45, 54)i travessa (fusta, biblock, monobloc monovalent, monobloc bivalent). A la part francesa encara carril inaugural de xampinyó.
Entrada Autor: Pere » Dimarts 07/09/2010 23:50
Entrada Autor: talgopendular » Dimecres 08/09/2010 10:34
Gràcies per la resposta.liniadelRipollés ha escrit:Benvingut.
La línia té ASFA excepte en territori francès.
El blocatge és BAU amb CTC entre Montcada i Vic, BLAU amb CTC entre Vic i Ribes de Freser, BLAU entre Ribes de Freser i Puigcerdà i BTN entre Puigcerdà i La Tor de Querol.
Estan fent proves de tren-terra entre Ribes i Puigcerdà; a la resta de línia n'hi ha. Desconec Puigcerdà-La Tor.
Trobes molts tipus de carril (45, 54)i travessa (fusta, biblock, monobloc monovalent, monobloc bivalent). A la part francesa encara carril inaugural de xampinyó.
talgopendular ha escrit:Bon dia nois sòc nou per aqui però un apassionat dels trens.Volia fer una pregunta a veure si algú en pot ajudar. Sabeu l' equipament d' aquesta línea (Barcelona-Puigcerdà)? Es a dir si tè ASFA, tipus de Bloqueig, si tè Tren-Terra, equipada amb CTC, tipus de carril, travesses...
es a dir tot envers a la seva superestrùctura. Sabeu d'alguna web, pàgina o enllaç on pugui informar-me?
Moltes Gràcies i salutacions a tothom. Ja anirem parlant...
Entrada Autor: talgopendular » Dimecres 08/09/2010 10:44
Entrada Autor: nilruiz » Dijous 09/09/2010 10:48
Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 10/09/2010 11:25
No pots entrar dins d'una setmana. La setmana és una cosa abstracta. Has de dir d'aquí a una setmana.nilruiz ha escrit: jo crec que dins d'unes setmanes o d'algun mes aixó ja anirà millor.
Entrada Autor: ABB_Traccion » Dissabte 11/09/2010 21:07
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 11/09/2010 22:24
És a dir, que van tenir tallada la línia a trams entre Ripoll i Puigcerdà durant mesos, i han sigut incapaços de deixar-la com cal?ABB_Traccion ha escrit:Ahir vaig fer una incursió a LaTour per provar les noves velocitats i bé aquí exposo les meves conclusions: la via necessita un bon repàs, hi ha cada ziga-zaga als rails i uns quants batzacs que fan por, a 50 gairebé no es notaven però ara, a 60, són bastant més acusats. Igualment, es troben a Ribes una batonadora i una perfiladora per actuar a aquests punts i posar-ho tot a punt. Trobo que s'havia d'haver fet abans, com tot en aquest país: Tarde, mal y a rastras.![]()
Entrada Autor: Pere » Dissabte 11/09/2010 22:25
Els garrots s'han format pel pas de trens.Guigui ha escrit:És a dir, que van tenir tallada la línia a trams entre Ripoll i Puigcerdà durant mesos, i han sigut incapaços de deixar-la com cal?ABB_Traccion ha escrit:Ahir vaig fer una incursió a LaTour per provar les noves velocitats i bé aquí exposo les meves conclusions: la via necessita un bon repàs, hi ha cada ziga-zaga als rails i uns quants batzacs que fan por, a 50 gairebé no es notaven però ara, a 60, són bastant més acusats. Igualment, es troben a Ribes una batonadora i una perfiladora per actuar a aquests punts i posar-ho tot a punt. Trobo que s'havia d'haver fet abans, com tot en aquest país: Tarde, mal y a rastras.![]()
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 11/09/2010 22:34
En una via que se suposa renovada de fa un parell d'anys?Pere ha escrit:Els garrots s'han format pel pas de trens.
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”