Vaga al metro de Londres

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Vaga al metro de Londres

Entrada Autor: metring » Dilluns 06/09/2010 10:52

http://www.lavanguardia.es/economia/not ... uelga.html

Los trabajadores del metro de Londres van a la huelga

La protesta por el despido de 800 empleados amenaza con causar trastornos a los 3 millones de personas que usan a diario este medio de transporte

06/09/2010 | Actualizada a las 10:03h | Economía

Londres. (EFECOM).- Los trabajadores del metro de Londres empiezan hoy una huelga de 24 horas en protesta por el despido de 800 trabajadores, lo que amenaza con causar trastornos a los tres millones de personas que usan a diario este medio de transporte.

La medida de fuerza, la primera de otras programadas para el resto del año, empieza a las 16.00 GMT, la hora punta de la jornada, por lo que el Ayuntamiento de la ciudad cuenta con planes alternativos de transporte, como autobuses y taxis adicionales.

Unos 200 trabajadores de los depósitos de mantenimiento del Metro de las líneas Jubilee y Northern iniciaron ayer su paro de 24 horas, un día antes del programado por el resto de los empleados del metro.

El paro de hoy ha sido convocado después de que la semana pasada fracasaran las negociaciones entre los sindicatos y la dirección del Metro de Londres destinadas a evitar la medida.

El paro de hoy será seguido por otros el 2 de octubre y el 1 y el 27 de noviembre, también de 24 horas.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 06/09/2010 16:21

800 treballadors !!!!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 07/09/2010 12:15

liniadelRipollés ha escrit:800 treballadors !!!!
Segons sembla, el que volen és eliminar els venedors de les taquilles. Us sona?
A Londres entres a qualsevol estació i la quantitat de personal que hi ha és brutal. Els expliques que a Barcelona hi ha estacions sense personal, i no s'ho creuen :)

De fet, London Underground ja ha assegurat que malgrat aquesta retallada, totes les estacions continuaran tenint personal i cap quedarà mai sense ningú.

Uns tant, els altres tant poc. No poden trobar un terme mig?

Més informació: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-11196317



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 07/09/2010 13:38

wefer ha escrit:Uns tant, els altres tant poc. No poden trobar un terme mig?
Potser això darrer és el que es cerca a Londres.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

twipsy
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: twipsy » Dimarts 07/09/2010 22:48

estic mirant la pagina del metro de londres i el servei este interromput a gran part de la xarxa. per no funcionar no funciona ni el ramal de picadilly lane al aeroport de heathrow



roger2020
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: roger2020 » Dimarts 05/10/2010 17:47

ahir va haver la segona jornada de vaga dels treballadors amb menys incidencies i un sevei mes definit i no tant erratic com al setembre. El que si que ha canviat es la estrategia de la empresa de concentrar-se en mantenir la zona 1 en moviment el que ha dificultat el moviment a zones mes periferiques.

Mentre london underground no ha cedit a les pretensions dels sindicats i seguiex insistint que el acomiadament dels 800 treballadors de guixetes de venda de billets es necessari per rebaixar els costos.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”