Bé, jo no sóc ningú per proposar això, però a mi m'atrau la idea

Hora i data actual: 18 set. 2025, 00:33
Entrada Autor: Jacob.CH » 06 set. 2010, 14:54
Entrada Autor: 470 » 06 set. 2010, 20:57
wefer ha escrit:Resum de l'anterior: han hagut de fer virgueries per aconseguir posar aquest tren, ja que la infraestructura és una porqueria. Doncs ja sabem el que toca: invertir en nova infraestructura.
Entrada Autor: ABB_Traccion » 06 set. 2010, 20:59
Entrada Autor: liniadelRipollés » 06 set. 2010, 22:12
Entrada Autor: UT596001 » 06 set. 2010, 23:27
Entrada Autor: ABB_Traccion » 07 set. 2010, 14:37
Entrada Autor: liniadelRipollés » 07 set. 2010, 17:09
talgopendular ha escrit:Bon dia nois sòc nou per aqui però un apassionat dels trens.Volia fer una pregunta a veure si algú en pot ajudar. Sabeu l' equipament d' aquesta línea (Barcelona-Puigcerdà)? Es a dir si tè ASFA, tipus de Bloqueig, si tè Tren-Terra, equipada amb CTC, tipus de carril, travesses...
es a dir tot envers a la seva superestrùctura. Sabeu d'alguna web, pàgina o enllaç on pugui informar-me?
Moltes Gràcies i salutacions a tothom. Ja anirem parlant...
Entrada Autor: Pere » 07 set. 2010, 22:26
Oficialment ja és BLAU amb CTC entre Vic i Puigcerdà, tot i que es manté el personal, de moment.liniadelRipollés ha escrit:Benvingut.
La línia té ASFA excepte en territori francès.
El blocatge és BAU amb CTC entre Montcada i Vic, BLAU amb CTC entre Vic i Ribes de Freser, BLAU entre Ribes de Freser i Puigcerdà i BTN entre Puigcerdà i La Tor de Querol.
Estan fent proves de tren-terra entre Ribes i Puigcerdà; a la resta de línia n'hi ha. Desconec Puigcerdà-La Tor.
Trobes molts tipus de carril (45, 54)i travessa (fusta, biblock, monobloc monovalent, monobloc bivalent). A la part francesa encara carril inaugural de xampinyó.
Entrada Autor: Pere » 07 set. 2010, 23:50
Entrada Autor: talgopendular » 08 set. 2010, 10:34
Gràcies per la resposta.liniadelRipollés ha escrit:Benvingut.
La línia té ASFA excepte en territori francès.
El blocatge és BAU amb CTC entre Montcada i Vic, BLAU amb CTC entre Vic i Ribes de Freser, BLAU entre Ribes de Freser i Puigcerdà i BTN entre Puigcerdà i La Tor de Querol.
Estan fent proves de tren-terra entre Ribes i Puigcerdà; a la resta de línia n'hi ha. Desconec Puigcerdà-La Tor.
Trobes molts tipus de carril (45, 54)i travessa (fusta, biblock, monobloc monovalent, monobloc bivalent). A la part francesa encara carril inaugural de xampinyó.
talgopendular ha escrit:Bon dia nois sòc nou per aqui però un apassionat dels trens.Volia fer una pregunta a veure si algú en pot ajudar. Sabeu l' equipament d' aquesta línea (Barcelona-Puigcerdà)? Es a dir si tè ASFA, tipus de Bloqueig, si tè Tren-Terra, equipada amb CTC, tipus de carril, travesses...
es a dir tot envers a la seva superestrùctura. Sabeu d'alguna web, pàgina o enllaç on pugui informar-me?
Moltes Gràcies i salutacions a tothom. Ja anirem parlant...
Entrada Autor: talgopendular » 08 set. 2010, 10:44
Entrada Autor: nilruiz » 09 set. 2010, 10:48
Entrada Autor: viscaelcat » 10 set. 2010, 11:25
No pots entrar dins d'una setmana. La setmana és una cosa abstracta. Has de dir d'aquí a una setmana.nilruiz ha escrit: jo crec que dins d'unes setmanes o d'algun mes aixó ja anirà millor.
Entrada Autor: ABB_Traccion » 11 set. 2010, 21:07
Entrada Autor: Guigui » 11 set. 2010, 22:24
És a dir, que van tenir tallada la línia a trams entre Ripoll i Puigcerdà durant mesos, i han sigut incapaços de deixar-la com cal?ABB_Traccion ha escrit:Ahir vaig fer una incursió a LaTour per provar les noves velocitats i bé aquí exposo les meves conclusions: la via necessita un bon repàs, hi ha cada ziga-zaga als rails i uns quants batzacs que fan por, a 50 gairebé no es notaven però ara, a 60, són bastant més acusats. Igualment, es troben a Ribes una batonadora i una perfiladora per actuar a aquests punts i posar-ho tot a punt. Trobo que s'havia d'haver fet abans, com tot en aquest país: Tarde, mal y a rastras.![]()
Entrada Autor: Pere » 11 set. 2010, 22:25
Els garrots s'han format pel pas de trens.Guigui ha escrit:És a dir, que van tenir tallada la línia a trams entre Ripoll i Puigcerdà durant mesos, i han sigut incapaços de deixar-la com cal?ABB_Traccion ha escrit:Ahir vaig fer una incursió a LaTour per provar les noves velocitats i bé aquí exposo les meves conclusions: la via necessita un bon repàs, hi ha cada ziga-zaga als rails i uns quants batzacs que fan por, a 50 gairebé no es notaven però ara, a 60, són bastant més acusats. Igualment, es troben a Ribes una batonadora i una perfiladora per actuar a aquests punts i posar-ho tot a punt. Trobo que s'havia d'haver fet abans, com tot en aquest país: Tarde, mal y a rastras.![]()
Entrada Autor: Guigui » 11 set. 2010, 22:34
En una via que se suposa renovada de fa un parell d'anys?Pere ha escrit:Els garrots s'han format pel pas de trens.
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025