Més tard ja les portaran, i suposo que les descarregaran a Martorell-Enllaç, on està els tallers.

Hora i data actual: 17 set. 2025, 23:48
Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » 11 maig 2009, 17:00
Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » 03 juny 2009, 21:06
Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » 03 juny 2009, 21:12
Entrada Autor: genissimon » 22 set. 2010, 14:35
Entrada Autor: Guigui » 22 set. 2010, 14:45
L'avaria potser es va deure a un defecte de sistema de la locomotora?genissimon ha escrit:I també sobre les intencions de FGC d'ampliar el seu parc de locomotores, ja sigui amb aquestes o amb algunes altres, sobretot després dels problemes de les locomotores del servei Autometro (cotxes SEAT) el passat 21 de setembre a la Colònia Güell.
Entrada Autor: genissimon » 22 set. 2010, 14:55
Desconec les causes concretes de l'avaria.Guigui ha escrit:L'avaria potser es va deure a un defecte de sistema de la locomotora?
Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 set. 2010, 00:25
Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 set. 2010, 13:22
genissimon ha escrit:Desconec les causes concretes de l'avaria.Guigui ha escrit:L'avaria potser es va deure a un defecte de sistema de la locomotora?
Però locomotores dièsel de la seva edat (de 1955 la 1003 i la 701; de 1965 la 1009, la 705 i la 706) no poden tenir la fiabilitat necessària per anar ficades en una xarxa de circulació tan densa com la de la línia Llobregat-Anoia al Baix Llobregat en hora punta del matí. Posar-les com a mesura provisional o com a experiment per a veure els resultats, d'acord. Però cal pensar en el seu relleu, almenys en serveis tan intensius com aquest.
Salut !!
Entrada Autor: genissimon » 30 set. 2010, 09:17
Aquí no t'he entès.liniadelRipollés ha escrit:[...]Crec que caurà una d'ET...Hurrengo geltokia: Súria !!!![...]
Entrada Autor: liniadelRipollés » 30 set. 2010, 23:01
genissimon ha escrit:Aquí no t'he entès.liniadelRipollés ha escrit:[...]Crec que caurà una d'ET...Hurrengo geltokia: Súria !!!![...]
Gràcies.
Salut !!
Entrada Autor: genissimon » 01 oct. 2010, 09:37
Entrada Autor: Guigui » 01 oct. 2010, 09:58
Poca broma, que la retolació al transport públic hauria de passar a ser trilingüe (o quatrilingüe, si hi afegim l'anglès).liniadelRipollés ha escrit:Per cert, amb l'aprovació del decret Montilla sobre la oficialitat de l'occità a Catalunya, hauríem d'introduir la rotulació trilingüe al fòrum per als forumaires dera Val d'Aran
Entrada Autor: liniadelRipollés » 01 oct. 2010, 15:58
Guigui ha escrit:Poca broma, que la retolació al transport públic hauria de passar a ser trilingüe (o quatrilingüe, si hi afegim l'anglès).liniadelRipollés ha escrit:Per cert, amb l'aprovació del decret Montilla sobre la oficialitat de l'occità a Catalunya, hauríem d'introduir la rotulació trilingüe al fòrum per als forumaires dera Val d'Aran
Entrada Autor: Pere » 01 oct. 2010, 17:34
Efectivament hi vaig estar a principis de setembre i la megafonia del VAL era en francès i occità, un occità, que, per cert, semblava molt artificial...liniadelRipollés ha escrit:M'ha dit un forumaire que al metro de Toulouse anuncien les estacions en occità. Per suposat, també en francès. Algú ho ha sentit?
Guigui ha escrit:Poca broma, que la retolació al transport públic hauria de passar a ser trilingüe (o quatrilingüe, si hi afegim l'anglès).liniadelRipollés ha escrit:Per cert, amb l'aprovació del decret Montilla sobre la oficialitat de l'occità a Catalunya, hauríem d'introduir la rotulació trilingüe al fòrum per als forumaires dera Val d'Aran
Entrada Autor: 122-042-132 » 15 nov. 2010, 15:26
Entrada Autor: ROBINETE » 21 juny 2011, 00:56
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025