Sète i Agde aniran ben servides...
De moment, res en contra de que hi parin.
Però amb la obertura de la LAV BCN-Figueres, no sé si es mantindran...
Sète i Agde estan molt bé, però són relativament petites.

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 4:33
Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 20/10/2010 22:54
Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 20/10/2010 23:08
Les parades que he posat, he deduit que seran les mateixes que hi ha ara (afegint-hi Figueres) ja que els horaris de pas per Perpinyà (segons aquesta notícia de L'Indépendant) sembla ser que seran els mateixos que fa actualment el TGV París-Perpinyà.437.001 ha escrit:Hum...
Sète i Agde aniran ben servides...
De moment, res en contra de que hi parin.
Però amb la obertura de la LAV BCN-Figueres, no sé si es mantindran...
Sète i Agde estan molt bé, però són relativament petites.
Entrada Autor: Sagrerenc » Dijous 21/10/2010 0:03
Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/10/2010 0:31
Entrada Autor: davida » Dijous 21/10/2010 10:42
Agde a l'estiu es una estació que genera molts passatgers. Aquest estiu vaig veure com d'un TGV Duplex en doble composició baixaven mes de 200 persones. A Agde paren tots el trens que hi passen menys els Talgo i algun Corail Lunea a hores intempestives.437.001 ha escrit:Hum...
Sète i Agde aniran ben servides...
De moment, res en contra de que hi parin.
Però amb la obertura de la LAV BCN-Figueres, no sé si es mantindran...
Sète i Agde estan molt bé, però són relativament petites.
Entrada Autor: genissimon » Dijous 21/10/2010 15:02
Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 22/10/2010 17:21
Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/10/2010 22:29
Perquè tinguis una idea, el directe Barcelona-Madrid va a una mitjana de 240. Teòricament, no sona massa escabellat per a un tren que pari només a Montpeller i Lió (les úniques capitals regionals franceses per on passa), per exemple.Jacob.CH ha escrit:Pues llavors calculo una mitjana de 245km/h, no us sembla massa?, tot i que està relativament bé...
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 24/10/2010 23:31
Entrada Autor: metring » Dimarts 02/11/2010 19:52
Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 02/11/2010 20:08
Doncs a les imatges que he vist avui per TV he vist que als cartells de les andanes i de la façana de l'estació posava "Alt Empordà". Ara toca canviar tots els cartells, com es nota que ho paguem els contribuents...La Malla ha escrit:Durant la seva visita a l’Alt Empordà el president d’Adif també ha desvetllat una incògnita que havia causat polèmica els darrers dies a la comarca, i és el nom de l’estació. Finalment serà l’estació de Figueres - Vilafant, en compliment d’una petició de l’alcaldessa d’aquest darrer municipi, ja que és on s’ubica. L’Ajuntament de Figueres també havia demanat que es posés el seu nom a l’estació, ja que és el cap de comarca.
Entrada Autor: Jacob.CH » Dimarts 02/11/2010 20:19
Jo també ho he vist pel 324, i sí, posava "Alt Empordà".Sagrerenc ha escrit:Doncs a les imatges que he vist avui per TV he vist que als cartells de les andanes i de la façana de l'estació posava "Alt Empordà". Ara toca canviar tots els cartells, com es nota que ho paguem els contribuents...
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/11/2010 21:47
Sobretot, pel que fa a la manera d'arribar-hi. Molt sostenible, sí senyor.S’ha construït amb criteris de sostenibilitat mediambiental
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”