Al departament del ram se'l pot exigir que sàpiga de què parla quan es refereix a actuacions del seu àmbit. Per altra banda, sembla que estarem davant un altra exemple d'intermodalitat viscuda intensament per part de les administracions: metro Ernest Lluch, tramvia Sant Ramon. Ves que no quedi amb Ernest Lluch | Sant Ramon.La terminal quedarà al costat de la futura estació del tramvia de Sant Ramon, i facilitarà, així, els transbordaments de viatgers.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Nova estació entre Pubilla Casas i Collblanc: Ernest Lluch
Terminologia adequada i nomenclatura coherent
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Segons el bloc del DPTOP, la parada de tramvia també està previst que passi a denominar-se Ernest Lluch, previ pas per la comissió de nomenclatura de l'ATM.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No s´ho diu ja, Ernest Lluch?
Al mapa del metro més recent que tinc (incloses L9 i L10 completes, L2 a Badalona PF, i L5 a Vall d´Hebron) de la TMB, la parada abans coneguda com a Sant Ramon de les T1, T2 i T3, surt indicada com a Ernest Lluch.
Al mapa del metro més recent que tinc (incloses L9 i L10 completes, L2 a Badalona PF, i L5 a Vall d´Hebron) de la TMB, la parada abans coneguda com a Sant Ramon de les T1, T2 i T3, surt indicada com a Ernest Lluch.
Al del web de l'ATM, també. Ara, encara no hi han actualitzat els perllongaments a BPF ni Vall d'Hebron.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
I a la parada de veritat encara posa Sant Ramon? Fins i tot quan la van fer nova i preparada per enllaçar amb la L5?
Qui els entengui que els compri... o que els voti.
Qui els entengui que els compri... o que els voti.
Al plànol del web oficial del Tram figura la parada amb el nom d'Ernest Lluch.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
La parada del TRAM ja té la marquesina serigrafiada amb el nom "Ernest Lluch"
O sigui, que al bloc del DPTOP o no s'aclareixen o no saben explicar-se prou bé.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Vilarrubla
- N8
- Entrades: 673
- Ubicació: Urgell(et)
Segons TRAM el canvi de nom es va fer efectiu l'11 de gener de 2010 juntament amb el de Llevant - les Planes i HSJD | TV3.Guigui ha escrit:O sigui, que al bloc del DPTOP o no s'aclareixen o no saben explicar-se prou bé.
http://www.trambcn.com/incidencies_fitx ... 906a492371
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Resposta del Sr. ptop a una pregunta al seu bloc:
ptop ha escrit:Benvolguda Maria,
preveiem que aquesta estació es pugui posar en servei entre finals de 2011 i principis de 2012. En aquests moments s’està ultimant l’obra civil a l’estació i s’han de realitzar totes les obres d’arquitectura i instal·lacions. Igualment la setmana passada ja es va licitar la urbanització de la carretera de Collblanc afectada per les obres de la nova estació d’Ernest Lluch.
Gràcies!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Com molaria una entrevista al Sr. PTOP!
Semblant a la taquillera virtual de la Renfe...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Dentro del programa conjunto de visitas preelectorales de los alcaldes de L'Hospitalet y Barcelona, el viernes pasado le tocó, entre otras, a esta fallida estación. Todo a cuenta de que el DPTOP ha licitado las obras de urbanización de la carretera de Collblanc en el tramo que las obras de la estación la han destrozado. Según las informaciones disponibles, esas obras se iniciarán "a finales de este año" con un plazo de ejecución de ocho meses. Así es que, si se cumplieran estos plazos, la carretera se reabriría al tráfico pasado el verano de 2011. ¡¡A ver quién se lo cree después de la trayectoria que llevan las obras desde su inicio en 2006!!
En cuanto a la estación propiamente dicha, las nuevas informaciones del DPTOP indican que la entrada en servicio sería "entre el año que viene y el 2012", lo que indica la absoluta indefinición en la que se encuentra el resto del proyecto, tanto en licitación como en ejecución. ¿Alguien apuesta a una fecha real de apertura?.
PD. La web del DPTOP no muestra ninguna nota de prensa a partir de final de Agosto. ¿Será que ya han plegado y esperan a que los que los releven en Noviembre tomen la iniciativa?
retired44
Pasatger del metro
Missatges: 10
Localizació: Barcelona . Les Corts
En cuanto a la estación propiamente dicha, las nuevas informaciones del DPTOP indican que la entrada en servicio sería "entre el año que viene y el 2012", lo que indica la absoluta indefinición en la que se encuentra el resto del proyecto, tanto en licitación como en ejecución. ¿Alguien apuesta a una fecha real de apertura?.
PD. La web del DPTOP no muestra ninguna nota de prensa a partir de final de Agosto. ¿Será que ya han plegado y esperan a que los que los releven en Noviembre tomen la iniciativa?
retired44
Pasatger del metro
Missatges: 10
Localizació: Barcelona . Les Corts
Part de la notícia de http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... llobregat/ :
Urbanització de la carretera de Collblanc a l’estació d’Ernest Lluch
D’altra banda, Gisa també ha adjudicat per 2,5 MEUR les obres de reurbanització de carretera de Collblanc, entre el carrer del Cardenal Reig i l’Avinguda Xile, afectada per la construcció de la nova estació d’Ernest Lluch de l’L5. Es preveu que les obres comencin a principis del proper any amb un termini d’execució de 8 mesos.
Les obres comprenen el condicionament d’aquest tram de la carretera entre el terme municipal de Barcelona i de L’Hospitalet de Llobregat. La via, que es restituirà al seu estat original, disposarà de 4 carrils de circulació, dos per sentit de la marxa, separats per una mitjana. En total, tindrà una amplada d’uns 21 metres, i voreres a dreta i esquerra d’amplada variable, amb un mínim de 4 metres.
Aquesta actuació permetrà recuperar la circulació habitual a la carretera de Collblanc, entre l’Avinguda de Xile i el carrer Cardenal Reig, actualment afectada per la construcció de la nova estació d’Ernest Lluch. Mentrestant es mantindrà el desviament pel carrer de Cardenal Reig, en sentit Esplugues de Llobregat, i per l’Avinguda de Josep Molins, en sentit Barcelona.
Urbanització de la carretera de Collblanc a l’estació d’Ernest Lluch
D’altra banda, Gisa també ha adjudicat per 2,5 MEUR les obres de reurbanització de carretera de Collblanc, entre el carrer del Cardenal Reig i l’Avinguda Xile, afectada per la construcció de la nova estació d’Ernest Lluch de l’L5. Es preveu que les obres comencin a principis del proper any amb un termini d’execució de 8 mesos.
Les obres comprenen el condicionament d’aquest tram de la carretera entre el terme municipal de Barcelona i de L’Hospitalet de Llobregat. La via, que es restituirà al seu estat original, disposarà de 4 carrils de circulació, dos per sentit de la marxa, separats per una mitjana. En total, tindrà una amplada d’uns 21 metres, i voreres a dreta i esquerra d’amplada variable, amb un mínim de 4 metres.
Aquesta actuació permetrà recuperar la circulació habitual a la carretera de Collblanc, entre l’Avinguda de Xile i el carrer Cardenal Reig, actualment afectada per la construcció de la nova estació d’Ernest Lluch. Mentrestant es mantindrà el desviament pel carrer de Cardenal Reig, en sentit Esplugues de Llobregat, i per l’Avinguda de Josep Molins, en sentit Barcelona.
Vale añadir que el PTOP complementa la noticia anterior con una referencia absolutamente vaga a la propia estación. Seguimos sin saber nada sobre su finalización; todas las obras (tanto externas de la carretera como las internas de la estación) están detenidas desde el verano pasado. Es de temer que, dada la situación de crisis y cambios inmediatos en la Generalitat, esta estación se convierta en una "fantasma" a añadir a las que ya hay en la red.
Ciertamente, el fracaso de las edificaciones de la Porta Nord de Hospitalet, pilladas de pleno por la crisis (fallida de la inmobiliaria Habitat, renuncia de Vallehermoso a los solares adjudicados, etc) hace que la prevista demanda de la estación y su intercambiador con el Tram quede en precario, por lo menos hasta que lleguen tiempos mejores.
Ciertamente, el fracaso de las edificaciones de la Porta Nord de Hospitalet, pilladas de pleno por la crisis (fallida de la inmobiliaria Habitat, renuncia de Vallehermoso a los solares adjudicados, etc) hace que la prevista demanda de la estación y su intercambiador con el Tram quede en precario, por lo menos hasta que lleguen tiempos mejores.
anomenar Ernest Lluch estació fantasma es bastant agosarat, ja que no passa de ser una "singularitat" del túnel ara mateix. Em de recordar que fins i tot "Banco" (per dir-li d'alguna manera i sapigueu a que em refereixo), té escales i andanes.
No hi ha cap foto, de l'"estació" en l'estat actual?El LLOP ha escrit:anomenar Ernest Lluch estació fantasma es bastant agosarat, ja que no passa de ser una "singularitat" del túnel ara mateix. Em de recordar que fins i tot "Banco" (per dir-li d'alguna manera i sapigueu a que em refereixo), té escales i andanes.
Realment, tot acabat sent una presa de pèl.
El metro de Barcelona amb motoristes!
En la página 10 de este hilo tienes una foto (de El Llop) de los andenes justo antes de terminar las obras que permitieron reanudar el servicio de trenes. Del resto de niveles hasta la superficie tengo vistas parciales de las coberturas de cada nivel, pero ninguna que dé una visión completa de los volúmenes de vestíbulos, pasillos, escaleras, etc.Miquel ha escrit: No hi ha cap foto, de l'"estació" en l'estat actual?
Realment, tot acabat sent una presa de pèl.
En cuanto a las obras de superficie para abrir la carretera de Collblanc al tráfico, se iniciarán en Enero con la idea de resolver el paso de circulación en unos tres meses, (elecciones obligan )y el resto de la urbanización hasta Agosto.
De l'estació d'Ernest Lluch sincerament crec i espero que s'acabarà finalitzant ja que no només dóna servei "a l'especulació immobiliària" de la zona sinó que també servirà d'enllaç amb el tramvia.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
... i aquest enllaç amb el tramvia no serà broma, els passatgers que vinguien d´Esplugues accediràn al centre de BCN moooolt més ràpidament que no ara amb el transbord a ernest Lluch. Perquè el de Can Rigal/Pubilla Cases a peu el fa servir gaire gent?