Imatges per a la història
Re: imatges per a la història
en efecto Guigui es Republica Argentina y Pª Sant Gervasi, Canm Gomis, la foto está tomada desde lo que hoy es la rotonda
La foto és més gran.Al pujar-la s'ha tallat per la dreta que es on es veu la xemeneia de la Hidroeléctrica i al fons les xemeneies del Poble Nou.Aviam si la puc pujar més petita i és veu.

Voila.

Voila.
estació de França sense cobrir.

Si no ho haguessin desmantellat com han fet els darrers vint anys, a hores d'ara no caldria l'estació de la Sagrera, i amb l'especulació que estan hi intentant haurien fet fa deu anys el doble de calers que han fet amb Vallehermoso a l'antiga Estació de Rodalies, a més d'estalviar-se el fiasco programat amb l'edifici de Gehry.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Diumenge a Masadas vaig trobar aquestas fotografias que realment son imatges per l'historia tant per el material movil com per les estacions, desitjo que us agradin
A peticio del molt distinguit public edito una mica mes gran las fotos
A peticio del molt distinguit public edito una mica mes gran las fotos
- Fitxers adjunts
-
- Catalunya.jpg (108.55 KiB) Visualitzat 8552 cops
BRILL 18 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 07/12/2010 11:17, en total s’ha editat 1 vegada.
excepcionals imatges!!!!!!!! llàstima no poder-les veure més grans per apreciar tots els detall però tot i així son excepcionals. Moltes gràcies!!!!!
Oleeeee!!!!!! Són genials!! Comparteixo el que diu El LLOP, no es podrien ampliar una miqueta? Gràcies!!
Tres Fotos mes que no podia afegir al missatge anterior
Fantàstiques imatges, en especial les de Catalunya LI.
Gràcies!!
Gràcies!!
Què és alló??
Com corria per agafar la finestra. 
De l'estació de Diagonal,recordo unes llums verdes dins unes reixes que hi havia a l'andana com a motiu de decoració i que em feien sempre quedar-me embobat miran-les.
Semblaven d'una casa d'aquestes de carretera on hi han senyores que fumen i et parlen de tu.

De l'estació de Diagonal,recordo unes llums verdes dins unes reixes que hi havia a l'andana com a motiu de decoració i que em feien sempre quedar-me embobat miran-les.

Semblaven d'una casa d'aquestes de carretera on hi han senyores que fumen i et parlen de tu.

- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Què nostàlgic Gralla; moltes gràcies Brill 18, fantàstiques les fotos; a més eren temps on el Metro de Barcelona tenía personalitat pròpia, amb els 100, 300 i 600. Actualment amb els metros que tenim, son tots molt impersonals i t'els pots trobar a qualsevol altre ciutat. Com a molt a llavors et podies trobar amb els 200 i 400 que tenien una retirada al Sbahn de Berlin, però res més. I el material del Ferrocarrils de Catalunya, oh!, alló era impressionant!. Salut a tots!
Doncs tambe tinc fotos del material de ferrocarrils de catalunya en breu las penjare, i si tens rao e les hores era el metro de barcelona no com ara, llastima que quedin pocs vestigis d'aquella epoca, en que cada linea tenia personalitat propia no mes veient las estacions sabies a quina linea estabas122-042-132 ha escrit:Què nostàlgic Gralla; moltes gràcies Brill 18, fantàstiques les fotos; a més eren temps on el Metro de Barcelona tenía personalitat pròpia, amb els 100, 300 i 600. Actualment amb els metros que tenim, son tots molt impersonals i t'els pots trobar a qualsevol altre ciutat. Com a molt a llavors et podies trobar amb els 200 i 400 que tenien una retirada al Sbahn de Berlin, però res més. I el material del Ferrocarrils de Catalunya, oh!, alló era impressionant!. Salut a tots!
aquí us deixo una imatge de l'interior del baixador del Passeig de Gracia/Aragó. He vist bastants de fora però no n'havia vist de dins.

- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Navegant per internet, he trobat una fotografia molt curiosa dels Ferrocarrils de Catalunya, un accident degut a un acte vandàlic; algú va posar una peça metàl·lica al mig de la via i va provocar aquest descarrilament, i xoc entre els dos cotxes que formaven el tren. El fet va passar als voltants de Les Planes i no va provocar ferits, tot i l'estat espectacular dels dos Brills.
La informació està extreta del diari ABC. Salut!
La informació està extreta del diari ABC. Salut!
- Fitxers adjunts
-
- Les Planes, data 02-09-1918
- 03-09-1918LesPlanes.ABC.jpg (45.88 KiB) Visualitzat 8392 cops
La nostàlgia deu ser la crisi dels 40
Jo tampoc havia vist les guixetes del baixador de Passeig de Gràcia.
Seguint la linia,carrer Aragó a l'any 1913

Salut.

Jo tampoc havia vist les guixetes del baixador de Passeig de Gràcia.
Seguint la linia,carrer Aragó a l'any 1913

Salut.
No surten gaire però aquí van unes altres guixetes, les de l'estació del Nord a finals dels 80.
PS: No cal que em pregunteu qui és el model, perquè no el conec de res.
FOTO: "Barcelona, la construcció d'una ciutat" - J.M. Huertas Clavería
PS: No cal que em pregunteu qui és el model, perquè no el conec de res.

FOTO: "Barcelona, la construcció d'una ciutat" - J.M. Huertas Clavería
- Fitxers adjunts
-
- estacio nord.JPG
- (73.79 KiB) S’ha baixat 400 vegades
Alemany l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 10/12/2010 0:01, en total s’ha editat 1 vegada.
Què és alló??
Si us plau, cal que tots citeu la procedència, si la sabeu, de les fotografies. Gràcies.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Ois la primera foto... quina preciositat, quin sostre de volta catalana modernista amb rajoles blanques i columnes (que jo diria que seuen ser marrons, pel color fosc de la foto, sense ser negre, per les ombres, i sabent que en aquella època no es feien servir colors vius). Que maco! Imagineu que en la renovació s'aterrés tot i que es fes quelcom semblant, amb el sostre més alt, per allotjar la catenària millor? Imagineu?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Portal de la Pau, any 1956. Foto Català-Roca.
- Fitxers adjunts
-
- portal de la pau 1956.jpg (47.92 KiB) Visualitzat 9065 cops
Què és alló??