
motor 4010

motor 4009 ja retallat

interior del 4010 completament buit.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 12:39
Entrada Autor: El LLOP » Divendres 02/07/2010 7:59
Entrada Autor: calisay » Divendres 02/07/2010 10:22
El LLOP ha escrit:potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.
Entrada Autor: metring » Divendres 02/07/2010 16:10
No, Tradinsa són els qui reformen els 3000, però no ho fan als tallers de TMB, sino que els traslladen fins a la seva nau de Puigverd de Lleida.Miquel ha escrit:Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?metring ha escrit:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 14/10/2010 15:01
Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/10/2010 23:03
Entrada Autor: Ismael_BCN » Dimecres 08/12/2010 21:33
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 08/12/2010 21:54
Les palanques cal mantenir-les premudes fins que s'obrin les portes. Això de fer-les anar i tornar contínuament és una mania de la gent que no fa sinó impedir l'obertura.Ismael_BCN ha escrit:a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.
Entrada Autor: Guigui » Dijous 31/03/2011 19:20
Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 31/03/2011 23:26
Jo també els he vist a Cornellà, eren dos cotxes motors i un remolc, els motors eren el 4087 i 4086.Guigui ha escrit:Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.
Entrada Autor: Nozomi » Dijous 31/03/2011 23:41
Entrada Autor: 122-042-132 » Dissabte 02/04/2011 14:37
Entrada Autor: metring » Dissabte 02/04/2011 17:40
Imagino que te refieres al aire bucólico de las cosas degradadas. Aunque lo de que a veces te vas al suelo, creo que pasa con todos los trenes, depende de quien conduce.Nozomi ha escrit:No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 02/04/2011 18:50
Entrada Autor: wefer » Dissabte 02/04/2011 20:51
Crec que no és només sensació, sinó que aquell tram es fa realment "a fons".Nozomi ha escrit:la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo
Entrada Autor: pau5321 » Diumenge 03/04/2011 19:11
Se podrían conservar sin reformar los 4000 ya adaptados a PMR, que tienen los mismos asientos igual de cómodos, se diferencian del resto por la pegatina de PMR, el espacio reservado para minusválidos, y el suelo azul.Nozomi ha escrit:Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!
Torna a “Material rodant ferroviari”