Rodalies R8
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Rodalies R8
Nota: fil provinent de http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... &start=760
Al Twitter de TES es parla que s'anunciarà una nova línia, i al twitter del conseller, modificació de recorreguts.
Al Twitter de TES es parla que s'anunciarà una nova línia, i al twitter del conseller, modificació de recorreguts.
Nova línia de Rodalies?Martorell-Granollers Centre potser?Tot i aixó,em fa olor a restabliment de l'R10 i R2 torna a ser una sola línia,peró també ho trobaria una mica extrany,per qué altra cosa no se jo com,com no sigui Martorell-Granollers Centre...
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Doncs tandebò es tracti del perllongament de l'R1 més enllà de Molins de Rei.
Es posible que eliminin trens amb final a l'Hospitalet per ser un dels principals punts de colapse?
O mes trens a Estació de França? La valvula d'escapament de rodalies Barcelona. Quan hi ha problemes o obres a la R1 o R2 cap Estació de França.
Encara que una millor podria ser que la R1 passes a ser Sant Vicençs - Vilafranca - Barcelona - Mataro - Massanet. Ja que ningú va de Martorell en avall a Manresa o Terrasa amb la R4 per la volta que dona, i les alternatives: FGC, R7 o els 15km de carretera Martorell - Terrassa. I en canvi a Mataró si pot ser competitu
O mes trens a Estació de França? La valvula d'escapament de rodalies Barcelona. Quan hi ha problemes o obres a la R1 o R2 cap Estació de França.
Encara que una millor podria ser que la R1 passes a ser Sant Vicençs - Vilafranca - Barcelona - Mataro - Massanet. Ja que ningú va de Martorell en avall a Manresa o Terrasa amb la R4 per la volta que dona, i les alternatives: FGC, R7 o els 15km de carretera Martorell - Terrassa. I en canvi a Mataró si pot ser competitu
Del twitter de TES leo que la nueva línea R8 Martorell-Granollers comenzará a funcionar el 26 de junio.
Aquest anunci no queda recollit aquí, oi?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Increïbletrainman ha escrit:Del twitter de TES leo que la nueva línea R8 Martorell-Granollers comenzará a funcionar el 26 de junio.

Llobregat i els dos vallesos,els dos penedesos,i fins i tot per Girona i Tarragona.
I podrem passar amb tren pel baixador del Baricentro.En definitiva per primer cop és posarà en servei de viatgers el tram Cerdanyola Universitat-Mollet Sant Fost,fins ara nomès per mercaderies.
Suposo que la estació de Santa Perpetua no esta prevista de moment. Malgrat que hi ha andanes, no hi ha edifici per la estació. Pero si hagues voluntat es podia posar un prefabricat en 1 mes, com hi ha en estacions en obres com La Llagosta.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Ja he mirat les "millores".
Primer de tot,retallar l'R7 fins a Sant Andreu Arenal en hora punta encara(de fet actualment hi han dos trens que acaben a Sant Andreu Arenal),peró la resta del dia?Sí la freqüència de pas pel túnel de Pl.Catalunya seguirà sent la mateixa en hores valls.Quina presa de pèl és aixó?I ja no parlem dels caps de setmana.
Desprès és millora la freqüència de pas a l'R1 i R4 Nord a hora punta del matí(i crec que més que millora de freqüència és una altra cosa,que el temps d'espera sigui 6 minuts i no 8-4).
Les úniques millores dignes són l'R8(una gran sorpresa,ni m'ho esperava)i el nou tren de l'R3 Barcelona-Vic.La resta de millroes,amb tots els respectes,crec que no calia,i error gravíssim lo de l'R7,em semba una vergonya.Com a mínim podria fer el trajecte Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet,peró ni aixó,alà a retallar-la a Sant Andreu Arenal.
I altres millores que eren molt més urgents que millorar una mica de res o potser ni aixó la freqüència de l'R1 i l'R4 Nord a hora punta del matí com el tren cada 30 minuts entre Vilafranca i Sant Vicenç de Calders,una millora urgent i que no fan ni cas.
El nou mapa on posa que l'R7 acaba a Sagrera-Meridiana mentres la nota de Gencat psoa que ho fa a Sant Andreu Arenal.En qué quedem?
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... c401ae.pdf
Primer de tot,retallar l'R7 fins a Sant Andreu Arenal en hora punta encara(de fet actualment hi han dos trens que acaben a Sant Andreu Arenal),peró la resta del dia?Sí la freqüència de pas pel túnel de Pl.Catalunya seguirà sent la mateixa en hores valls.Quina presa de pèl és aixó?I ja no parlem dels caps de setmana.
Desprès és millora la freqüència de pas a l'R1 i R4 Nord a hora punta del matí(i crec que més que millora de freqüència és una altra cosa,que el temps d'espera sigui 6 minuts i no 8-4).
Les úniques millores dignes són l'R8(una gran sorpresa,ni m'ho esperava)i el nou tren de l'R3 Barcelona-Vic.La resta de millroes,amb tots els respectes,crec que no calia,i error gravíssim lo de l'R7,em semba una vergonya.Com a mínim podria fer el trajecte Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet,peró ni aixó,alà a retallar-la a Sant Andreu Arenal.
I altres millores que eren molt més urgents que millorar una mica de res o potser ni aixó la freqüència de l'R1 i l'R4 Nord a hora punta del matí com el tren cada 30 minuts entre Vilafranca i Sant Vicenç de Calders,una millora urgent i que no fan ni cas.
El nou mapa on posa que l'R7 acaba a Sagrera-Meridiana mentres la nota de Gencat psoa que ho fa a Sant Andreu Arenal.En qué quedem?
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... c401ae.pdf
Mako448 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 19/05/2011 11:40, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Aquella cosa que vaig veure per allà era una 211?
Guigui ha escrit:Ja es va veure una 211 a La Molina...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
El plànol està equivocat.Mako448 ha escrit:El nou mapa on posa que l'R7 acaba a Sagrera-Meridiana mentres la nota de Gencat psoa que ho fa a Sant Andreu Arenal.En qué quedem?
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
La nova configuració de Rodalies és del tot coherent, fins i tot el començament de l'R7 a Sant Andreu atès que els usuaris del centre de Barcelona poden agafar FGC per anar a Rubí, Sant Cugat i UAB.
Una gran notícia la nova R8, tot i que ja he fet arribar l'observació a la Generalitat que tots els trens de la línia de POrtbou s'hauran d'aturar a Granollers-Centre, per tal de facilitar que els estudiants gironins de la UAB puguin accedir-hi més comodament.
Una gran notícia la nova R8, tot i que ja he fet arribar l'observació a la Generalitat que tots els trens de la línia de POrtbou s'hauran d'aturar a Granollers-Centre, per tal de facilitar que els estudiants gironins de la UAB puguin accedir-hi més comodament.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Relacionat amb el tema, continuo pensant que la Generalitat haurà d'acabar posant regionals Girona-Tarragona per l'UAB i Vilafranca, sí o sí.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
És que de fet l'R8 no nomès beneficairà el Vallès Oriental com diu el conseller,sinó també el Vallès Occidental,el Baix Llobregat i l'Alt Penedès,i fins i tot l'Anoia gràcies a l'intercanviador de Martorell Central.Si fem parar tots els R11 a Granollers-Centre tambe beneficiariem a les comarques de Girona i si allarguem els Vilafranca fins a SVC també beneficiariem les comarques de Tarragona.Si els enllaços a Martorell per fer el trasnbrod R4-R8 estàn ben calculats,és podrà anar de Vilafranca a Granollers en poc menys d'1 hora,actualment és una hora i mitja.
I si,jo també penso que hi hauràn d'haver-hi regionals Girona-Tarragona via UAB,encara qué sigui 2 al dia per sentit,amb aixó em conformo.
I si,jo també penso que hi hauràn d'haver-hi regionals Girona-Tarragona via UAB,encara qué sigui 2 al dia per sentit,amb aixó em conformo.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Si vols que ho facin, proposa-ho abans que arribi el servei AVANT entre Barcelona i Figueres.
Guigui ha escrit:Relacionat amb el tema, continuo pensant que la Generalitat haurà d'acabar posant regionals Girona-Tarragona per l'UAB i Vilafranca, sí o sí.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Una gran millora, sí senyor.
Mako448 ha escrit:És que de fet l'R8 no nomès beneficairà el Vallès Oriental com diu el conseller,sinó també el Vallès Occidental,el Baix Llobregat i l'Alt Penedès,i fins i tot l'Anoia gràcies a l'intercanviador de Martorell Central.Si fem parar tots els R11 a Granollers-Centre tambe beneficiariem a les comarques de Girona i si allarguem els Vilafranca fins a SVC també beneficiariem les comarques de Tarragona.Si els enllaços a Martorell per fer el trasnbrod R4-R8 estàn ben calculats,és podrà anar de Vilafranca a Granollers en poc menys d'1 hora,actualment és una hora i mitja.
I si,jo també penso que hi hauràn d'haver-hi regionals Girona-Tarragona via UAB,encara qué sigui 2 al dia per sentit,amb aixó em conformo.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Felicito per la creació de la nova R8, tot i que un tren per hora i sentit ho trobo escàs... caldrà veure com evoluciona la demanda. Totalment d'acord a fer aturar tots els regionals de Girona a Granollers. Com a alternativa es podria prolongar la R8 fins a Sant Celoni (on ja s'aturen els MD). Caldrà veure com es combinen els horaris de les dues línies, ja sigui a Granollers o a Sant Celoni.
Trobo comprensible la limitació de la R7 entre Sant Andreu Arenal i Cerdanyola Universitat, per descongestionar una mica el túnel de pl. Catalunya o tenir una mica més de marge de maniobra per recuperar possibles (i probables) retards. Dit això, penso que es podria haver convertit la R7 en una línia circular, L'Hospitalet-Barcelona-Cerdanyola Universitat-Sant Cugat del V.-Rubí-El Papiol-Molins de Rei-L'Hospitalet, en els dos sentits.
També m'afegeixo a la reivindicació de trens regionals Girona-Tarragona per la línia Papiol-Mollet. Però jo els posaria Portbou-Tarragona-Reus-Lleida.
Salut !!
Trobo comprensible la limitació de la R7 entre Sant Andreu Arenal i Cerdanyola Universitat, per descongestionar una mica el túnel de pl. Catalunya o tenir una mica més de marge de maniobra per recuperar possibles (i probables) retards. Dit això, penso que es podria haver convertit la R7 en una línia circular, L'Hospitalet-Barcelona-Cerdanyola Universitat-Sant Cugat del V.-Rubí-El Papiol-Molins de Rei-L'Hospitalet, en els dos sentits.
També m'afegeixo a la reivindicació de trens regionals Girona-Tarragona per la línia Papiol-Mollet. Però jo els posaria Portbou-Tarragona-Reus-Lleida.
Salut !!
liniadelRipollés ha escrit:La nova configuració de Rodalies és del tot coherent, fins i tot el començament de l'R7 a Sant Andreu atès que els usuaris del centre de Barcelona poden agafar FGC per anar a Rubí, Sant Cugat i UAB.
Una gran notícia la nova R8, tot i que ja he fet arribar l'observació a la Generalitat que tots els trens de la línia de POrtbou s'hauran d'aturar a Granollers-Centre, per tal de facilitar que els estudiants gironins de la UAB puguin accedir-hi més comodament.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
He llegit en aquest enllaç que la freqüència de l'R8 serà d'un tren cada hora:
http://www.el9nou.cat/noticies_v_0/1833 ... l_amb_tren
Fantàstic!,seguim amb la penosa freqüència d'un tren cada hora entre Martorell i UAB,i ara a sobre el que vagui de Martorell,Castellbisbal,Rubí o Sant Cugat a Cerdanyola del Vallès haurà de fer transbord a Cerdanyola Universitat.Espero com a mínim que el temps de transbord de l'R7 a l'R8 a Cerdanyola Universitat sigui curt i el transbord immediat.També espero que es R8 surtin de Martorell a la mateixa hora que ho fan els R7,més que res per qué actualment surten pocs minuts desprès d'un Rodalies procedent de SVC i aixó va de conya per la gent que ve del Penedès o fins i tot Tarragona.
I vist aixó,ja va sent hora de construir l'intercanviador de Barberà-Cerdanyola per conectar l'R8 amb l'R4.
Estic pensant que retallar l'R7 fins a Sant Andreu Arenal sigui per falta de material,per tenir material per l'R8.
http://www.el9nou.cat/noticies_v_0/1833 ... l_amb_tren
Fantàstic!,seguim amb la penosa freqüència d'un tren cada hora entre Martorell i UAB,i ara a sobre el que vagui de Martorell,Castellbisbal,Rubí o Sant Cugat a Cerdanyola del Vallès haurà de fer transbord a Cerdanyola Universitat.Espero com a mínim que el temps de transbord de l'R7 a l'R8 a Cerdanyola Universitat sigui curt i el transbord immediat.També espero que es R8 surtin de Martorell a la mateixa hora que ho fan els R7,més que res per qué actualment surten pocs minuts desprès d'un Rodalies procedent de SVC i aixó va de conya per la gent que ve del Penedès o fins i tot Tarragona.
I vist aixó,ja va sent hora de construir l'intercanviador de Barberà-Cerdanyola per conectar l'R8 amb l'R4.
Estic pensant que retallar l'R7 fins a Sant Andreu Arenal sigui per falta de material,per tenir material per l'R8.
Mako448 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 19/05/2011 12:33, en total s’ha editat 2 vegades.