Així d'acord. Girona (i també Salt, no menystinguem el nostre estimat aarongilpU-Bahn ha escrit:Jo, el que deia, era que fos tramvia a Girona capital, i, fora de Girona, fer servei de rodalies, sense fer de tram a cap altre població.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:42
Entrada Autor: Guigui » Divendres 16/02/2007 22:55
Així d'acord. Girona (i també Salt, no menystinguem el nostre estimat aarongilpU-Bahn ha escrit:Jo, el que deia, era que fos tramvia a Girona capital, i, fora de Girona, fer servei de rodalies, sense fer de tram a cap altre població.
Entrada Autor: genissimon » Dilluns 19/02/2007 9:03
aarongilp ha escrit:En general estic força d'acord amb la proposta però el que més m'ha cridat l'atenció és el que està en negreta...S'ha de ser molt cruel per posar Bescanó i no Salt!!!!genissimon ha escrit:[...]
RG3 Olot - Girona per Bescanó i per Besalú
[...]![]()
![]()
![]()
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 19/02/2007 15:37
Discrepo. Si poses tramvies engegues a pastar fang les línies de bus. En el cas dels interurbans, una línia de rodalies faria mal (a les companyies de bus), però és una mica igual. Però en el tramat urbà ni tens espai per posar-hi tramvies ni faries gaire res. El tram-tren aquí no té massa viabilitat. En ciutats més grosses potser sí, però aquí noGuigui ha escrit:Així d'acord. Girona (i també Salt, no menystinguem el nostre estimat aarongilpU-Bahn ha escrit:Jo, el que deia, era que fos tramvia a Girona capital, i, fora de Girona, fer servei de rodalies, sense fer de tram a cap altre població.) és prou gran com per tenir una o dues línies de tramvia, que podrien passar a ser tren-tram en segons quin trajecte.
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 02/03/2009 11:09
Entrada Autor: tren250 » Dimarts 03/03/2009 17:34
Sí, ja hem vist tots què passa quan hi ha gestió privada de per mig.Guigui ha escrit:Pagament mixt i gestió privada
Entrada Autor: 593Dromedario » Dimarts 10/03/2009 17:24
Entrada Autor: solde13 » Diumenge 03/05/2009 15:39
Si la C2 no acaba a Sant Celoni no te logica que hi hagi dues linees que fagin el mateix recorregut amb la diferencia que la C1 arriba a Cerbère i a Blanes i la C2 es limita a Figueres i Maçanet.aarongilp ha escrit:Jojojojojo! Me pongo malo solo de pensar en esa red...![]()
![]()
Pero unas cosillas: La C2 debería acabar en St. Celoni.
Entrada Autor: awe » Dilluns 04/05/2009 9:51
Guigui ha escrit:La Diputació proposa un tramvia que volti les Gavarres amb 60 estacions i 139 quilòmetres
Entrada Autor: César » Dilluns 27/06/2011 14:37
Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 27/06/2011 18:40
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/06/2011 20:26
En uns estats on Madrid i París són el respectiu melic del món (vegi's la doble introspecció "no nacionalista"), elemental, estimat Watson.437.001 ha escrit:(i Barcelona, Girona, Perpinyà i Montpeller ja podran dir missa)
Entrada Autor: Pere » Dilluns 27/06/2011 21:14
I els trens de rodalia autonòmics (euskotren) bé que entren a Hendaia, i menys mal.437.001 ha escrit:Si és Rodalies, el final de línia serà Portbou, de cap manera Cerbère (i Barcelona, Girona, Perpinyà i Montpeller ja podran dir missa).
Mira Rodalies Guipúscoa, els trens s´acaben a Irun, no a Hendaia.
Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 27/06/2011 21:20
És perquè van per infrastructura pròpia i no han de pagar cànon, cosa que sí que han de fer tots els trens de Renfe o Sncf que fan Irun/Hendaia o Portbou/Cerbère, ja siguin francesos o espanyols.Pere ha escrit:I els trens de rodalia autonòmics (euskotren) bé que entren a Hendaia, i menys mal.437.001 ha escrit:Si és Rodalies, el final de línia serà Portbou, de cap manera Cerbère (i Barcelona, Girona, Perpinyà i Montpeller ja podran dir missa).
Mira Rodalies Guipúscoa, els trens s´acaben a Irun, no a Hendaia.
Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 27/06/2011 21:30
437.001 ha escrit:És perquè van per infrastructura pròpia i no han de pagar cànon, cosa que sí que han de fer tots els trens que fan Irun/Hendaia o Portbou/Cerbère, ja siguin francesos o espanyols.Pere ha escrit:I els trens de rodalia autonòmics (euskotren) bé que entren a Hendaia, i menys mal.437.001 ha escrit:Si és Rodalies, el final de línia serà Portbou, de cap manera Cerbère (i Barcelona, Girona, Perpinyà i Montpeller ja podran dir missa).
Mira Rodalies Guipúscoa, els trens s´acaben a Irun, no a Hendaia.
Si la majoria del TER que arriben a Cerbère no entren a Portbou i alguns regionals que arriben a Portbou no entren a Cerbère és per aquest motiu, el cànon.
(nota: el cas de Latour de Carol és diferent, ja que només Renfe pot fer el tren transfronterer, a l´inici per pacte, avui perquè no hi ha altra opció, Sncf ja no pot entrar a Puigcerdà, la via està tallada).
Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 27/06/2011 22:15
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/06/2011 22:34
Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 27/06/2011 23:39
A més, en aquest nucli de rodalia hi ha una línia, la S5, que discorre íntegrament per territori alemany, que és operada per la SBB...Sagrerenc ha escrit:Hi ha moltes xarxes de rodalia transfrontereres a Europa, fins i tot travessant les fronteres de la UE (Regio S-Bahn Basel, entre Suïssa, Alemanya i França).
Entrada Autor: carles10000 » Dimarts 28/06/2011 0:41
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”