Avistaments curiosos de trens
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
De Rodalia.info:
fa 45 minuts RT @ObresMetroBCN: Un llarga distància passant per Montcada i Reixac - Manresa #bcnrod http://t.co/PDTKDcJ via @sergihuete

fa 45 minuts RT @ObresMetroBCN: Un llarga distància passant per Montcada i Reixac - Manresa #bcnrod http://t.co/PDTKDcJ via @sergihuete

La imatge de la fotografia és normal durant el tall per les obres del calaix,els trens de LD són desviats per Ramal Aigües-Cerdanyola-UAB-Vilafranca.Tot i que clar,diumenge que ve deixarà de ser normal aquestes imatges,i llavors trobarem a faltar el tall feroviària d'aquest agost. 

Dit i fet.m.h.t. ha escrit:No estaria malament veure també algún L8 en doble.

Salvem l'Estació de França!
Només avui? Jo els dies que hi he estat els he vist quasi sempre en doble.m.h.t. ha escrit:Dit i fet.m.h.t. ha escrit:No estaria malament veure també algún L8 en doble.Avui la L8 estava servida per 213 en doble.
No els havia pogut veure durant el tall fins avui, i com no s'havia comentat res...jEiiK0b ha escrit:Només avui? Jo els dies que hi he estat els he vist quasi sempre en doble.

Salvem l'Estació de França!
-
- N7
- Entrades: 458
- Facebook: pol.bielsa
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
Tots els L8 durant el tall, van en doble 213, així com també alguns S8m.h.t. ha escrit:Dit i fet.m.h.t. ha escrit:No estaria malament veure també algún L8 en doble.Avui la L8 estava servida per 213 en doble.

I sovint he vist algun R5 en doble també.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Lo de los R5 es más normal en verano debido a la gran afluencia de pasaje extranjero hacia Montserrat.jEiiK0b ha escrit:I sovint he vist algun R5 en doble també.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Deixo enllaç al meu Flickr d'una foto que vaig fer ahir per la tarda a Sant Vicenç...una 310...la 049 que venia de Saragossa i Lleida via Valls que desprès d'una estona parada sortia direcció Tarragona...
http://www.flickr.com/photos/enric436/6 ... hotostream

http://www.flickr.com/photos/enric436/6 ... hotostream

No se si té a veure amb el fil peró ho poso.
Avui he anat del Clot a Montmeló a bord del 451-005.I als indicadors interiors quan anunciava les parades de Sant Andreu Comtal,Mollet St.Fost i Montmeló a la correspondència posava aixó:
St.Andreu Comtal:Correspondència amb "RE ROD V"
Mollet St.Fost i Montmeló:Correspondència amb"RO R"
Aixó sí,per megafonia han anunciat les correspondènc correctament.En el cas de Mollet St.Fost i Montmeló han anunciat la correspondència amb la línia vuit de Rodalies amb la mateixa i típica veu de sempre de la megafonia de Rodalies,al contrari que els Civia que quan anuncien "Línia vuit"és diferent(més cridanera).
Avui he anat del Clot a Montmeló a bord del 451-005.I als indicadors interiors quan anunciava les parades de Sant Andreu Comtal,Mollet St.Fost i Montmeló a la correspondència posava aixó:
St.Andreu Comtal:Correspondència amb "RE ROD V"

Mollet St.Fost i Montmeló:Correspondència amb"RO R"

Aixó sí,per megafonia han anunciat les correspondènc correctament.En el cas de Mollet St.Fost i Montmeló han anunciat la correspondència amb la línia vuit de Rodalies amb la mateixa i típica veu de sempre de la megafonia de Rodalies,al contrari que els Civia que quan anuncien "Línia vuit"és diferent(més cridanera).
Fa aproximadament 1h passat un 448R sentit Girona per Cardedeu.
Doncs si haguéssis baixat a Granollers Centre hauries llegit això:Mako448 ha escrit:No se si té a veure amb el fil peró ho poso.
St.Andreu Comtal:Correspondència amb "RE ROD V"![]()
Mollet St.Fost i Montmeló:Correspondència amb"RO R"![]()
Correspondència amb: G.C. 7
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Posiblemente, en pruebas tras haber pasado una "R"Pere ha escrit:Fa aproximadament 1h passat un 448R sentit Girona per Cardedeu.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
El tren especial que circulava avui (pel congrés del MOROP) de tornada de Monistrol a Martorell anava servit per una locomotora dièsel (la Alstom 1003), quan havia de fer-ho la locomotora Monistrol 209.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Veient la foto, em torna al cap una pregunta que sempre m'he fet: els maquinistes ja hi veuen prou bé, a través d'aquell vidre enganxat al lateral del motor?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ahir desprès d'un temps de probes aillades...la 335-028 de Logitren va fer un Morrot-Bilbao amb un llarg Teco...moment que vaig aprofitar quan passaba per Sant Vicenç per fer fotos.
- viscaelcat
- N6
- Entrades: 258
- Ubicació: Mataró
He vist dues 447, o sigui, que van en doble, a Girona. Sembla que facin serveis regionals. Algú en sap res més??
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=11927viscaelcat ha escrit:He vist dues 447, o sigui, que van en doble, a Girona. Sembla que facin serveis regionals. Algú en sap res més??