
Un conductor de la B23 m'ha explicat que, cada matí, els busos de totes les línies s'omplen de llibretons informatius, però que de seguida s'esgoten.
Hora i data actual: 17 set. 2025, 20:20
Entrada Autor: m.h.t. » 13 des. 2011, 21:37
Entrada Autor: m.h.t. » 14 des. 2011, 19:25
Entrada Autor: MiquelS » 14 des. 2011, 22:11
Entrada Autor: m.h.t. » 15 des. 2011, 18:44
Entrada Autor: m.h.t. » 15 des. 2011, 19:44
Entrada Autor: metring » 15 des. 2011, 19:55
Gràcies per penjar-ho, bona idea!m.h.t. ha escrit:Ahir, al programa "Ciutat Oberta", de Ràdio Ciutat Badalona, van entrevistar a dos dels responsables de TUSGSAL amb motiu de la nova xarxa: el director de l'àrea de serveis generals, José María Parra, i el director de l'àrea d'explotació, Antonio Vilches.
Si voleu escoltar l'entrevista sencera, aquí teniu el podcast:![]()
Ciutat Oberta 14 de desembre de 2011 - Hora 1
Entrada Autor: pau5321 » 17 des. 2011, 15:24
Entrada Autor: m.h.t. » 17 des. 2011, 19:55
Entrada Autor: pau5321 » 18 des. 2011, 16:31
m.h.t. ha escrit:Des del passat dijous 15, s'està procedint a la renovació de les tires d'informació i els plànols de parada, així com a la instal·lació/substitució de les enganxines de línia. La sorpresa: l'AMB ha redissenyat les tires d'informació de línia. :festa
Les noves tires han adoptat l'estil TMB, i ja indiquen cadascuna de les parades (en comptes d'esmentar només els carrers a on paren), i l'horari de pas aproximat per les més destacades.També s'ha de dir que el disseny és molt més modern i actual que les antigues, que ja s'havien quedat desfasades.
L'AMB també ha redissenyat el plànol general (el que apareix darrere de les parades), i també ha adoptat el disseny TMB, més entenedor, on es distingeixen les diferents línies amb color diferent.
Entrada Autor: Eduardo » 18 des. 2011, 17:23
Entrada Autor: pau5321 » 18 des. 2011, 21:17
En això estic d'acord, els horaris EH (els que et diu l'hora exacta), com tinguis la vista una mica malament ja no ho pots veure, doncs imagina't a una iaia intentant mirar els horarisEduardo ha escrit:Doncs em sembla molt bé perquè les tires d'abans eren una porqueria, no s'entenia molt bé per on passaven. I des del divendres, han eliminat totes les parades de la B22 (abans de temps), per exemple a les marquesines del carrer sant adrià ja no està l'enganxina.
Home, tan dolentes no és que siguin, jo sóc usurari de Baixbus concretament els dels L70as de St Boi i especifiquen tots els carrers i avingudes per on va passant, amb icones dels punts d'interès; a més de totes les sortides detallades dels diferents horaris de l'any.
TMB té algunes de les seves tiretas molt de disseny però amb una mida de lletra que cal una lupa.
Entrada Autor: m.h.t. » 19 des. 2011, 18:18
Entrada Autor: m.h.t. » 22 des. 2011, 20:02
Xavier Segura Ortega, a [url=http://www.elperiodico.cat/ca/cartas/lectors/supressio-linia-b22-dautobus/41860.shtml]El Periódico[/url] ha escrit: Supressió de la línia B22 d'autobús
¿Optimitzar o guillotinar? Aquesta és el dilema que s'hauria de plantejar als responsables de Tusgsal que han decidit suprimir des del 19 de desembre la línia B22, que comunica Badalona amb el nou Hospital de Sant Pau. I ho dic perquè la línia passarà a ser la B2 i farà el mateix recorregut, però sense travessar el riu Besòs ni entrar a Barcelona. Tusgsal s'excusa dient que el tram queda cobert pel metro (que, recordem, també existeix a Badalona). Com a conseqüència, un mínim de 800 usuaris diaris (especialment de Sant Andreu) es quedaran sense una comunicació directa i ràpida i es veuran obligats a fer llargues caminades i a perdre molt de temps fent transbords innecessaris (Sagrera - Guinardó i Hospital Sant Pau per Urquinaona), quan amb l'autobús s'arriba en 15 minuts. Els veïns de Sant Andreu voldríem una explicació com més aviat millor tant per part del regidor de mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona com de l'Àrea Metropolitana Barcelona (que és qui ho ha autoritzat). Tant hi fa que la línia sigui la B2, la B22 o la 15 o el color dels autobusos: el que Sant Andreu vol és que es rectifiqui com més aviat millor i seguir disposant d'una connexió ràpida, àgil i sostenible com fins ara.
Entrada Autor: Busman » 01 gen. 2012, 19:57
Entrada Autor: Eduardo » 01 gen. 2012, 21:32
Busman ha escrit:No sé si ja s'ha comentat en aquest o en un altre fil, però avui he escoltat a un conductor explicant a un passatger que, a partir de dilluns dia 9, la línia 35 de TMB deixa de circular. DEP a una línia històrica.
Entrada Autor: Guigui » 01 gen. 2012, 23:20
http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=201337#p201337Busman ha escrit:No sé si ja s'ha comentat en aquest o en un altre fil, però avui he escoltat a un conductor explicant a un passatger que, a partir de dilluns dia 9, la línia 35 de TMB deixa de circular. DEP a una línia històrica.
Entrada Autor: m.h.t. » 28 gen. 2012, 19:40
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 28 gen. 2012, 20:14
T'equivoques!! Això és gestió eficient dels recursos i un reclam per agafar el transport públic. Només queda la frase APM: mira que es de ser inútiles!m.h.t. ha escrit:Potser no us heu fixat, però amb l'estrena de la nova xarxa s'han modificat els horaris de les línies parelles de TUSGSAL. I l'han pifiada grossa.![]()
Entrada Autor: Renfe445 » 17 ago. 2012, 20:35
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025