metring ha escrit:Si això és cert, és inhumà. Preguntarem per twitter si és cert:
Pues sí, te lo confirmo porqué yo lo oí.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:39
Entrada Autor: metrobares » Dijous 19/01/2012 0:56
metring ha escrit:Si això és cert, és inhumà. Preguntarem per twitter si és cert:
Entrada Autor: El LLOP » Dijous 19/01/2012 8:31
Entrada Autor: Guigui » Dijous 19/01/2012 12:27
Entrada Autor: metrobares » Dimarts 24/01/2012 20:39
Entrada Autor: metring » Dijous 26/01/2012 12:57
Entrada Autor: Guigui » Divendres 27/01/2012 1:00
Entrada Autor: faristol » Dissabte 28/01/2012 19:55
Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dissabte 28/01/2012 20:19
Gràcies per la bona intenció però això de les empreses col·lectivitzades ja ho vam provar durant uns 3 anyets i va ser l'hecatombe! No sé ni com plantegen aquest tipus de demandes que fan més plorar que una altra cosa!faristol ha escrit:Aqui expliquen el mateix, pero una mica diferent:
"Acomiadar a tots els càrrecs directius de l'Autoritat del Transport Metropolità –que s'enduen amb els seus suculents sous superiors als 4.000 euros mensuals una important part de les partides salarials–, i desenvolupar un pla d'autogestió."
"La plantilla de TMB propone despedir a toda la directiva y derogar el incremento de tarifas"
http://www.lahaine.org/index.php?p=59016
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/01/2012 12:07
Ni tant, ni tan poc. Entre un kolkhoz i un aparell directiu hiperinflat hi ha un bon grapat de matisos i opcions viables.Ferry1ac1 ha escrit:Gràcies per la bona intenció però això de les empreses col·lectivitzades ja ho vam provar durant uns 3 anyets i va ser l'hecatombe! No sé ni com plantegen aquest tipus de demandes que fan més plorar que una altra cosa!
Entrada Autor: Ferry1ac1 » Diumenge 29/01/2012 13:56
És que no estem parlant d'una botiga o una fàbrica de 50 treballadors! Estem parlant d'una empresa amb 8.037 treballadors que gestiona l'atenció al client, la circulació de trens, les necessitats energètiques, el material mòbil, l'economia, la seguretat... Això difícilment es fa funcionar amb assemblees o mètodes similars. Cal un perfil tècnic, que potser alguns dels de la cúpula no tenen, però t'asseguro que la majoria de la plantilla no té. Alguns amb prou feines saben com funciona l'empresa! (a mi aquest estiu un treballador del metro bastant granadet em va assegurar i reassegurar que les prolongacions del servei pels partits les pagava el barça...)Guigui ha escrit:Ni tant, ni tan poc. Entre un kolkhoz i un aparell directiu hiperinflat hi ha un bon grapat de matisos i opcions viables.Ferry1ac1 ha escrit:Gràcies per la bona intenció però això de les empreses col·lectivitzades ja ho vam provar durant uns 3 anyets i va ser l'hecatombe! No sé ni com plantegen aquest tipus de demandes que fan més plorar que una altra cosa!
Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 29/01/2012 14:06
Les llegendes urbanes hi són a tot arreu si això hi sumem que no sempre discernim clarament allò que hem de fer cas i allò que no...Ferry1ac1 ha escrit:És que no estem parlant d'una botiga o una fàbrica de 50 treballadors! Estem parlant d'una empresa amb 8.037 treballadors que gestiona l'atenció al client, la circulació de trens, les necessitats energètiques, el material mòbil, l'economia, la seguretat... Això difícilment es fa funcionar amb assemblees o mètodes similars. Cal un perfil tècnic, que potser alguns dels de la cúpula no tenen, però t'asseguro que la majoria de la plantilla no té. Alguns amb prou feines saben com funciona l'empresa! (a mi aquest estiu un treballador del metro bastant granadet em va assegurar i reassegurar que les prolongacions del servei pels partits les pagava el barça...)Guigui ha escrit:Ni tant, ni tan poc. Entre un kolkhoz i un aparell directiu hiperinflat hi ha un bon grapat de matisos i opcions viables.Ferry1ac1 ha escrit:Gràcies per la bona intenció però això de les empreses col·lectivitzades ja ho vam provar durant uns 3 anyets i va ser l'hecatombe! No sé ni com plantegen aquest tipus de demandes que fan més plorar que una altra cosa!
Entrada Autor: Ferry1ac1 » Diumenge 29/01/2012 14:09
Per això, una massa de 8.000 persones gestionant una empresa... seria el festival del rumor i la desconfiança. Com a experiment social ho veuria bé però per gestionar TMB no.josep_serre ha escrit: Les llegendes urbanes hi són a tot arreu si això hi sumem que no sempre discernim clarament allò que hem de fer cas i allò que no...
Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 29/01/2012 14:15
Només cal veure les assemblees dels "indignats"Ferry1ac1 ha escrit:Per això, una massa de 8.000 persones gestionant una empresa... seria el festival del rumor i la desconfiança. Com a experiment social ho veuria bé però per gestionar TMB no.josep_serre ha escrit: Les llegendes urbanes hi són a tot arreu si això hi sumem que no sempre discernim clarament allò que hem de fer cas i allò que no...
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/01/2012 20:10
... i que es dedica a muntar campanyes de màrqueting per a guanyar no se sap quina quota de mercat a no se sap quina competència, que munta festivals culturals a sant de no se sap què, que crea un canal de televisió per a captar no se sap quina clientela... I tot plegat, amb una cúpula directiva, bona part de la qual ni se sap què fa. Això sí, tot això que no se sap perquè, costa una bona picossada.Ferry1ac1 ha escrit:És que no estem parlant d'una botiga o una fàbrica de 50 treballadors! Estem parlant d'una empresa amb 8.037 treballadors que gestiona l'atenció al client, la circulació de trens, les necessitats energètiques, el material mòbil, l'economia, la seguretat...
Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 30/01/2012 0:01
Aviam, que no et justifico que tots els enxufats que hi ha a TMB serveixin d'alguna cosa! Però si que et justifico que a la directiva hi hagi algú que entengui d'electricitat, d'economia, de seguretat... Guigui parlem clar, col·lectivitzar una empresa així és una ximpleria TOTAL! Que n'hi ha que són inútils i que potser haurien d'estar a la presó o sortir a la 1era plana dels diaris per ser responsables d'aquest desgavell, si. Però fer experiments anarquistes.... no ho veig clar!Guigui ha escrit:... i que es dedica a muntar campanyes de màrqueting per a guanyar no se sap quina quota de mercat a no se sap quina competència, que munta festivals culturals a sant de no se sap què, que crea un canal de televisió per a captar no se sap quina clientela... I tot plegat, amb una cúpula directiva, bona part de la qual ni se sap què fa. Això sí, tot això que no se sap perquè, costa una bona picossada.Ferry1ac1 ha escrit:És que no estem parlant d'una botiga o una fàbrica de 50 treballadors! Estem parlant d'una empresa amb 8.037 treballadors que gestiona l'atenció al client, la circulació de trens, les necessitats energètiques, el material mòbil, l'economia, la seguretat...
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 30/01/2012 0:27
Poso la mà al foc que dels foraires que entenen o fins i tot comparteixen la posició dels treballadors de TMB en aquest conflicte, cap pretén que sigui col·lectivitzada.Ferry1ac1 ha escrit:Guigui parlem clar, col·lectivitzar una empresa així és una ximpleria TOTAL!
Entrada Autor: mikado » Dilluns 30/01/2012 17:59
Entrada Autor: Miquel » Dilluns 30/01/2012 18:31
Co**ons, 1 de 16, es queden amb 15, ai pobrets.mikado ha escrit:http://www.abc.es/20120130/local-catalu ... 01731.html
TMB también ha anunciado que los 23 directivos de la compañía perderán una de las 16 pagas que cobra actualmente.
Torna a “Transport en general”