No puc estar més d´acord. La culpa sempre és dels altres, mai és culpa de la Generalitat. Segons l´axioma, tot el que es traspasa a la Generalitat funciona millor que abans perquè allà estan els millors gestors. El cas de la línia de la Pobla és un clar exemple. La traspasen al 2005, la primera línia que es traspasa i que ha de ser el pròleg a molts més traspasos per poder tenir una xarxa amb estandards de qualitat com els de FGC. Per aconseguir aquesta fantàstica gestió, es subcontracta a RENFE tot per tal de que res canvïi, bé, dic malament, es canvia immediatament la rotulació de les estacions i es posen enganxines als trens. Està clar que els fantàstics gestors de la Generalitat tenien bones raons per deixar tot com estava:Ayerbe-Zuera ha escrit:Bé, jo recordo simplement que la Generalitat va assumir el 2005 la propietat i la gestió de la línia, que es va encomanar a FGC, que va arribar a un acord amb Renfe. Si tens la propietat, la gestió, han pasat 7 anys, i tanques, és que has fracassat per culpa exclusivament teva, no per culpa de Renfe. Res no farem mentre aquesta mena de mantres continuïn justificant les majors incompetències i els lladronicins més escandolosos.
Acabo de llegir que Spanair ha naufragat després de xuclar 150 MEUR de l'erari públic català. Cent cinquanta milions d'euros, en la situació actual, és una xifra exorbitant. Se'n farà algú responsable? No ho crec. La culpa serà, naturalment, dels altres.
1) No destinen a NINGÚ a la línia. Tothom és de RENFE.
2) Estalvien diners. Els trens que havien de comprar, la gent que tenien que destinar..... més barat pagar a RENFE.
3) Mai no tindran la culpa de res. La culpa de tot sempre serà del diabòlic "Madrid", que tot el que fa és per perjudicar a Catalunya. Un accident, la culpa de Madrid. És un fracàs comercial, la culpa de Madrid. No es dóna el servei segons els estándars excel.lents de la Generalitat, la culpa de Madrid.
Un detall molt esclaridor de la gestió excel.lent de la Generalitat: la renovació de la via entre Balaguer a la Pobla es va fer amb travesses només d´ample ibèric amb el que mai es podrà canviar l´ample a la línia. Ja des d´un començament, la Generalitat va renunciar a fer RES amb la línia, no tenia el mínim interès de futur per intentar connectar-la amb res ni hi va destinar el més mínim mitjà. Excel.lent gestió, com quasi sempre. Això sí, venem les motos de que soterrem a Balaguer, que fem metros Lleida-Balaguer, que prolonguem a Andorra, que es treurà a concurs la gestió (perquè Madrid no ho fa prou bé pel que nosaltres volem), etc....... motos i més motos per amagar la realitat de la gestió de la Generalitat. Lamentable.