Avistaments curiosos de busos

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Creus que els avistaments d'aquest fil són tots curiosos?

Si, sempre
2
5%
Sí, però depenent de qui els veu, li pot semblar
16
39%
No, solen ser avistaments més o menys corrents
9
22%
L'altre dia vaig veure un AVE fent l'H6
13
32%
Altres (expliqueu)
1
2%
 
Vots totals: 41
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Re: Avistaments curiosos d'autobusos

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 27/06/2012 0:12

Avistat, carregat en gòndola i entrant per Nus de la Trinitat, el 5200, que és òbviament el primer bus d'una nova subsèrie ("encaixada" entre les dels Pegaso 6420/24)

Li he fet una foto amb el mòbil, però fins que no trobi el cable per connectar-lo a l'ordinador, res... :nose


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1959

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 27/06/2012 1:21

Esperem les fotografies!

Per fer-nos una idea, és un MAN Lion's City Hybrid o ADL TataHispano híbrido?



premixero
N8
N8
Entrades: 800

Entrada Autor: premixero » Dimecres 27/06/2012 9:22

Los man hibridos estan en la serie 5400 ya esta aqui el 5410, la noticia que tengo es que van del 5410 al 19 por lo que si el visto es el 5200 sera el tata



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 27/06/2012 10:16

És un Tata-Hispano. Conduïr pels revolts del Nus mentre un passatger anònim feia una foto apressada amb el mòbil no em va permetre captar més detalls :?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

premixero
N8
N8
Entrades: 800

Entrada Autor: premixero » Dimecres 27/06/2012 11:07

y aun es una suerte poder hacer la foto...
Si es el hibrido tatahispano segun las noticias que tengo son de la marca alexander dennis



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dijous 28/06/2012 15:21

Ja havia existit una sèrie 5400-5401, que si no recordo malament eren uns Iveco a GLP basats en els Pegasso 5522 (els "Sevillanos" de TUSGSAL), oi? De petit recordo haver-los vist a la breu 403 (l'estival, no la de la Teixonera).

A tot això, ahir vaig avistar el 6916 a la 33, ni més ni menys.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

premixero
N8
N8
Entrades: 800

Entrada Autor: premixero » Dijous 28/06/2012 16:06

los 5400-5401 no eran de glp eran 5522 normales, el 5400 carrozado por castrosua y el 5401 carrozado por la propia iveco



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 28/06/2012 21:10

De fet, els Pegaso 5522 eren un model d'Iveco (no el recordo de memòria, però googlejant, o a la web d'en José Mora, es troba ipso facto) "badged" com a Pegaso pel mercat espanyol. El 1993 o 1994 ja va desaparèixer la marca com a tal, i es van continuar venent de la mateixa manera exactament, però com a Iveco.

El 5400 encara "era" Pegaso 5522, i el 5401, gairebé un any més nou, ja era de l'estranya etapa de transició en què compartien anagrames (lletres "IVECO" i cavall "Pegaso"). En aquesta època també es venien les famoses furgonetes Iveco Daily com a Pegaso Daily...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Divendres 29/06/2012 2:23

Busman ha escrit:A tot això, ahir vaig avistar el 6916 a la 33, ni més ni menys.
Llevan unos días con los 6500, 6700, 6900 y algún 3300/3400.

Todos los articulados habrán ido a la 36 y 71 ¿?

No es agradable ir a trabajar en un 33 de 12 m lleno hasta la bandera, pero ya se sabe que es mejor ir a la playa con buses de 18 metros, más espacio para dejar las palas, toallas, flotadores, neveras portátiles...

También han quitado la mayoría de articulados de las líneas 22 y 58.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/06/2012 10:33

res_publica ha escrit:También han quitado la mayoría de articulados de las líneas 22 y 58.
El motiu principal pel qual el 22 circula amb articulats són les escoles de la part alta. Així que s'acaba el període lectiu, el més lògic és que passin a circular amb busos simples, com és el cas.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 29/06/2012 10:35

La presència d'articulats a la 36, en època estival, és absolutament necessària. I també ho seria un augment de les freqüències, i que desfessin l'absurd bucle de la zona de Prim-Triangle Ferroviari-Santander, però això ja són "peres al olmo".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Divendres 29/06/2012 10:46

A la 36 hi calen millors freqüències durant tot l'any.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 29/06/2012 20:17

Parlant de necessitats d'articulats a la 36... el 1101 hi volta, avui :boig


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Dissabte 30/06/2012 13:06

Busman ha escrit:A la 36 hi calen millors freqüències durant tot l'any.
Fran-Ikarus ha escrit:La presència d'articulats a la 36, en època estival, és absolutament necessària. I també ho seria un augment de les freqüències, i que desfessin l'absurd bucle de la zona de Prim-Triangle Ferroviari-Santander, però això ja són "peres al olmo".

totalment d'acord, la línia 36 necessita de millores en la seva freqüència durant tot l'any i la posada de busos articulats a l'estiu també. Però que això últim no sigui a costa de buidar la 33, que encara la fem servir bastants usuaris.
Cosa que va n'entendre ràpidament a TMB, perquè a partir de dijous hi havia més 3300 i 3400 que 6500, 6700 i 6900.

Encara podrien haver guardat a la recambra algun 3700.


Ahir era a la 33: 6710, híbrid.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 02/07/2012 18:46

Avui he vist híbrids convertits a la 34 i a la 60.

I ara mateix des de la finestra he vist un 3000 (diria que la 61 o 81) a la 10 cap al Passeig Marítim. És estrany topars-se amb un d'aquests en aquesta línia.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Dilluns 02/07/2012 21:47

Miquel ha escrit:Avui he vist híbrids convertits a la 34 i a la 60.

I ara mateix des de la finestra he vist un 3000 (diria que la 61 o 81) a la 10 cap al Passeig Marítim. És estrany topars-se amb un d'aquests en aquesta línia.
El 3000, estaba esta tarde también en la 9. Y en la 10 estaba el 3051.

En la 56 también van quitando articulados, 1500 y 1800 intercalados con algún 6200.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 05/07/2012 0:51

Avui he agafat el ja relativament "venerable" 3302 a la 43, i, més que curiós, el pobre vehicle anava fet un "desastrillo": no li funcionava el llum del cantó conductor (anava "borni"), ni tan sols el de posició, i a dins portava dues files consecutives "anul·lades" de manera força artesanal a base de precinte "TMB-B-TMB-B-TMB-B-TMB-B". He mirat si podia ser per caiguda d'aigua (procedent del sistema d'aire condicionat), però no es veia res mullat ni tacat.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 17/07/2012 19:55

Avui a les set del matí, a l'A2 a l'alçada dels Hostalets de Pierola en sentit Barcelona, tres camions amb llurs autobusos petits carregats. Eren de tamany petit-mitjà, de color blanc, i al darrera duia una bandera que semblava la de Palestina, tot i que, en anar jo en sentit Lleida, no vaig poder fixar-m'hi en més detalls.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 18/07/2012 14:19

Hoy avistado el 2166 de Sarbus haciendo la A3. Desde que llegó hace un año de hacer los servicios interurbanos de Sarbus en Lleida, siempre lo he visto haciendo las B1/B2.

También he visto al 2157 haciendo la B2, últimamente hacía las líneas de la base de Cerdanyola. Parece que ha vuelto a sus orígenes ¿Intercambio 2157 de nuevo a Sabadell y 2166 a Cerdanyola?

Sería el segundo intercambio en poco tiempo, ya que hace no mucho el 2609 pasó de Sabadell a Cerdanyola y el 2621 de Cerdanyola a Sabadell.

Y para acabar llevo unos días viendo al CityLine 2610 haciendo la B2.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 21/07/2012 21:20

Aquesta tarda he avistat un Setra d'Alsa a Vic, no se si potser era un reforç de l'Eix Bus :nose


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”