
El que no entenc és el motiu de les obres, em pensava que al ser un tram nou tota la infraestructura era nova i no tenia problemes de manteniment... Algú sap quelcom??

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 17:57
Entrada Autor: Aureli » Dilluns 13/08/2012 22:02
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 13/08/2012 22:39
Una opció exclusivament per a qui tingui moooooooolt temps.França451 ha escrit:De todos modos, a las malas, hay otra alternativa que rara vez se menciona, aunque no es jauja precisamente, a la larga puede resultar eficaz según se mire: el 44. La ventaja si vienes de línea 5 es que ya desde Sants puedes hacer el trasbordo al bus.
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 15/08/2012 0:51
Tot lo nou es veu que és pitjor. Exemples: túnel L2 a Badalona i túnel de la L3 a la part antiga: un necessita manteniment cada any, i l'altre a penes en necessita (bé, cal comptar que el túnel L2 té filtracions i etc etc etc). Amb el túnel del Carmel passa el mateix. Vaja, és la meva visió del panorama, i podeu estar d'acord o no amb mi, però no em negareu que com millor es facin les coses més duraran.Aureli ha escrit:Com a carmelita que sóci afectat pel tall, veig que la TMB no informa del tot correctament. Efectivament hi ha un autobús substitutori però fa la ruta més fàcil de fer i tot s'ha de dir, per on els autobusos hi caben millor, que és donar servei a Coll/Taixonera per Fastenrath. Per tant, realment estant donant servei a Taixonera, però no al Coll ni a la part del Carmel on realment té la boca del carrer Batet. Per a enfilar aquestes zones cal utilitzar el 87 de tota la vida. No costaria res als cartells indicar que el 87 et porta tot pujant per Llobregós fins dalt de tot del Carmel i el Coll... Entenc que el que fan és assegurar l'enllaç entre Horta i Vall d'Hebron de metro i en canvi no donen el servei de metro per als que ens baixem abans. Sort que tenim l'Authosa 87 i que d'aquí a una setmana tot s'acaba ja.
El que no entenc és el motiu de les obres, em pensava que al ser un tram nou tota la infraestructura era nova i no tenia problemes de manteniment... Algú sap quelcom??
Entrada Autor: foronda 141 » Dimecres 15/08/2012 11:28
Entrada Autor: albert28 » Dijous 16/08/2012 2:38
http://elperiodico.cat/ca/noticias/bada ... ro-2181936Badalona demana a TMB reforçar el servei d'autobusos que supleixen la L-2 del metro
El tram Horta-Vall d'Hebron de la L-5, sense servei a partir d'aquest divendres
EL PERIÓDICO / Barcelona
L'Ajuntament de Badalona ha demanat aquest dijous a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) que reforci el servei especial d'autobusos llançadora que supleixen el tram de la línia 2 de metro entre les estacions de Badalona-Pompeu Fabra i Artigues-Sant Adrià, que estarà fora de servei fins al diumenge 26 d'agost.
En un comunicat, l'executiu municipal ha afirmat que ha rebut moltes queixes dels usuaris de l'autobús perquè TMB no ha respectat la mateixa freqüència que tenia el metro ni la durada del trajecte, que, "segons els ciutadans", ha arribat a ser de 30 minuts.
El regidor de Via Pública i Mobilitat de l'Ajuntament de Badalona, Daniel Garcia, ha declarat que els autobusos han de tenir la mateixa freqüència de pas que el metro, "sobretot ara a l'estiu, que és temporada alta en l'ús de les platges del litoral i que és l'època en què més turistes visiten la ciutat".
A la L-5 també hi haurà alteracions aquests dies. El tram entre Horta i Vall d'Hebron quedarà interromput entre aquest divendres, dia 10, i el 19 d'agost, pels treballs de manteniment de la infraestructura de via.
La resta de la línia, entre Cornellà Centre i Horta, funcionarà amb normalitat. Per minimitzar l'afectació als usuaris, TMB ha habilitat un servei especial d'autobusos entre Horta i Vall d'Hebron, amb parada a les estacions afectades pel tall (El Carmel i El Coll/La Teixonera), que funcionarà amb el mateix horari del metro i una capacitat equivalent.
No obstant, per arribar a Vall d'Hebron, TMB recomana utilitzar la línia 3, que connecta amb la L-5 a Diagonal.
Entrada Autor: Guigui » Dijous 16/08/2012 15:21
Clarament, Tusgsal els té malacostumats.En un comunicat, l'executiu municipal ha afirmat que ha rebut moltes queixes dels usuaris de l'autobús perquè TMB no ha respectat la mateixa freqüència que tenia el metro ni la durada del trajecte, que, "segons els ciutadans", ha arribat a ser de 30 minuts.
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 16/08/2012 16:12
Bàsicament, a sobre que han de suportar tota la "xatarra" durant l'agost, freqüències de pena... Com pot ser, 30 minuts??albert28 ha escrit:http://elperiodico.cat/ca/noticias/bada ... ro-2181936Badalona demana a TMB reforçar el servei d'autobusos que supleixen la L-2 del metro
El tram Horta-Vall d'Hebron de la L-5, sense servei a partir d'aquest divendres
EL PERIÓDICO / Barcelona
L'Ajuntament de Badalona ha demanat aquest dijous a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) que reforci el servei especial d'autobusos llançadora que supleixen el tram de la línia 2 de metro entre les estacions de Badalona-Pompeu Fabra i Artigues-Sant Adrià, que estarà fora de servei fins al diumenge 26 d'agost.
En un comunicat, l'executiu municipal ha afirmat que ha rebut moltes queixes dels usuaris de l'autobús perquè TMB no ha respectat la mateixa freqüència que tenia el metro ni la durada del trajecte, que, "segons els ciutadans", ha arribat a ser de 30 minuts.
El regidor de Via Pública i Mobilitat de l'Ajuntament de Badalona, Daniel Garcia, ha declarat que els autobusos han de tenir la mateixa freqüència de pas que el metro, "sobretot ara a l'estiu, que és temporada alta en l'ús de les platges del litoral i que és l'època en què més turistes visiten la ciutat".
A la L-5 també hi haurà alteracions aquests dies. El tram entre Horta i Vall d'Hebron quedarà interromput entre aquest divendres, dia 10, i el 19 d'agost, pels treballs de manteniment de la infraestructura de via.
La resta de la línia, entre Cornellà Centre i Horta, funcionarà amb normalitat. Per minimitzar l'afectació als usuaris, TMB ha habilitat un servei especial d'autobusos entre Horta i Vall d'Hebron, amb parada a les estacions afectades pel tall (El Carmel i El Coll/La Teixonera), que funcionarà amb el mateix horari del metro i una capacitat equivalent.
No obstant, per arribar a Vall d'Hebron, TMB recomana utilitzar la línia 3, que connecta amb la L-5 a Diagonal.
Mira't els horaris de Tusgsal a l'agost i compara: un autobús de TMB cada 30 minuts suplint el metro enfrontant-se a:Guigui ha escrit:Clarament, Tusgsal els té malacostumats.
Entrada Autor: Guigui » Dijous 16/08/2012 19:55
Rellegeix l'article. Confons freqüència amb durada del trajecte. D'allí el meu comentari sobre Tusgsal i els fitipaldis a sou del Sr. Casquete.Adolescent barceloní ha escrit:Bàsicament, a sobre que han de suportar tota la "xatarra" durant l'agost, freqüències de pena... Com pot ser, 30 minuts??
Entrada Autor: França451 » Dijous 16/08/2012 20:40
Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 18/08/2012 4:54
Un altre vegada surt mencionat el meu article jajajjaFrança451 ha escrit:Juanjo, es normal que se quejen. Si TMB tarda media hora de trayecto entre Artigues y Badalona PF, es para quejarse. Como bien dice la Frikipedia...
http://www.frikipedia.es/friki/Tusgsal
"Pues no se sabe el secreto, lo único que se sabe es que van a toda ai carai!, en las cuestas, no le dan al freno, le dan al accelerador, ¿tiempos de vuelta? Son exagerados... la velocidad es como la de un fórmula 1, y cuando hablamos del Nocturno peor aún. Esta empresa no causa retrasos para nada, solo que cuando subes, tienes el 999% de riesgo de accidentarte, y el 884% de que coja el conductor y te meta un puñetazo por preguntar que si este va a Av. Lloreda.
Objetivo de la empresa [editar]
Dar el máximo de vueltas posible en el mínimo tiempo, adelantando a todo el que se ponga por delante, y sobretodo ******* a los pasajeros con unas frecuencias que cuando te levantas de la marquesina, tienes el culo más plano que una pantalla LCD."
![]()
![]()
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 18/08/2012 10:18
Santa Frikipedia! L'enciclopèdia més seriosa i vertadera del món!pau5321 ha escrit:Un altre vegada surt mencionat el meu article jajajjaFrança451 ha escrit:Juanjo, es normal que se quejen. Si TMB tarda media hora de trayecto entre Artigues y Badalona PF, es para quejarse. Como bien dice la Frikipedia...
http://www.frikipedia.es/friki/Tusgsal
"Pues no se sabe el secreto, lo único que se sabe es que van a toda ai carai!, en las cuestas, no le dan al freno, le dan al accelerador, ¿tiempos de vuelta? Son exagerados... la velocidad es como la de un fórmula 1, y cuando hablamos del Nocturno peor aún. Esta empresa no causa retrasos para nada, solo que cuando subes, tienes el 999% de riesgo de accidentarte, y el 884% de que coja el conductor y te meta un puñetazo por preguntar que si este va a Av. Lloreda.
Objetivo de la empresa [editar]
Dar el máximo de vueltas posible en el mínimo tiempo, adelantando a todo el que se ponga por delante, y sobretodo ******* a los pasajeros con unas frecuencias que cuando te levantas de la marquesina, tienes el culo más plano que una pantalla LCD."
![]()
![]()
![]()
Per cert he retocat la part dels sous, i he posat a un nou treballador que han fet fixe
(M'acabo de donar compte d'una altra bestiesa de TUSGSAL, el B22 que agafava cada dia fa 3 anys, anava sempre pel pont del molinet a 100 per hora, pensava que el limit era de 50 per hora pero que va, es de 40KM/HORA!!)
Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 18/08/2012 11:28
l'obra consisteix en la substitució de la bretelle de Fondo per una mes llarga i substituir el suport de travesses i balast per una superfície formigonada.metring ha escrit:Avui a Santa Coloma, he vist una fumera a causa de les obres que tela, no sé si és gaire saludable per als viatgers. Apart, pregunto als més experts si calen tres setmanes pel tipus d'obra de la L1.
Entrada Autor: metring » Dimecres 22/08/2012 12:58
Ja seria...Renfe445 ha escrit:Però això no passarà maimetring ha escrit:I si la tallem fins on queden les restes de Bordeta per una banda, i l'altre fins a Catalunya, serà com quan la van inaugurarRenfe445 ha escrit:La L1 del metro ara és com si fos del 89.
Entrada Autor: Miquel » Dissabte 08/09/2012 20:13
Entrada Autor: metring » Dijous 21/03/2013 11:03
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”