Patrimoni històric al nou web de TMB
Patrimoni històric al nou web de TMB
Nou web de TMB on el patrimoni històric té un apartat força interessant que es culminarà amb el Museu Virtual, enhorabona pel canvi d'actitud i de mentalitat:
http://www.tmb.cat/ca/patrimoni-historic
http://www.tmb.cat/ca/patrimoni-historic
Els qui hem anat participant a les reunions per la realització de la web històrica, no vam ser informats de la data de posada en funcionament. apart, se'n havia parlat de posar un enllaç des de la plana principal, cosa que no s'ha fet 

Mmmm... soc jo sol, o a algú més veu la nova pàgina de TMB sense estils (es a dir, fons blanc, cap aliniació, lletra "Times New Roman")? 
Edito: Ara ja ho veig bé!!!

Edito: Ara ja ho veig bé!!!
Dr. T l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 05/04/2011 16:57, en total s’ha editat 1 vegada.
gràcies per penjar l'enllaç; no l'hagués trobat mai.xevi ha escrit:Nou web de TMB on el patrimoni històric té un apartat força interessant que es culminarà amb el Museu Virtual, enhorabona pel canvi d'actitud i de mentalitat:
http://www.tmb.cat/ca/patrimoni-historic
Algú hi veu alguna peça destacable en el patrimoni d'elements varis?
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
[gñe gñe gñe.mode=ON]xevi ha escrit:Algú hi veu alguna peça destacable en el patrimoni d'elements varis?
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
Home... a la pàgina 5 tens això: Retratos diferentes Alcaldes Barcelona (1869 - 1957)
[gñe gñe gñe.mode=OFF]
-
- N5
- Entrades: 116
Pico y pala utilizados por Alfonso XIII (8-6-1922) inicio obras transversal



- Trytasa Baldaquino
- N7
- Entrades: 330
- Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Ep! Jo també tinc una Calculadora Casio!!!! Colarà com a Patrimoni Històric de TMB? Així faria companyia a les seves 13...
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
-
- N5
- Entrades: 116
Ah, sembla que han preservat dos autobusos, de la serie 2500 i 8800. I sembla que una grua Pegaso nº9523 també. Anem millorant 
Edit: Ho he suposat ja que surten a la llista de "restauració de vehicles historics" i no a la llista de "vehicles historics de TMB". Entenc que la primera está mes actualitzada. Els camions de bombers tampoc surten a la llista de "vehicles historics de TMB", pero entenc que no son de TMB, mentre que els autobusos obviament si que ho son, dic jo...

Edit: Ho he suposat ja que surten a la llista de "restauració de vehicles historics" i no a la llista de "vehicles historics de TMB". Entenc que la primera está mes actualitzada. Els camions de bombers tampoc surten a la llista de "vehicles historics de TMB", pero entenc que no son de TMB, mentre que els autobusos obviament si que ho son, dic jo...
Ens diuen des del CAPHC que hi han novetats a la web:
http://www.tmb.cat/ca/fons-patrimonial
http://www.tmb.cat/ca/actualitat
http://www.tmb.cat/ca/fons-patrimonial
http://www.tmb.cat/ca/actualitat
-
- N5
- Entrades: 116
A la web d'ACEMA: http://blogacema.blogspot.com.es/p/esta ... acion.html
En el año 2011 se ha guardado el vehículo 8729 para Patrimonio Histórico propuesto por ACEMA. Este vehículo representa los primeros Mercedes - Benz O 405 N2 de piso bajo continuo que carrozó la antigua Hispano Carrocera S.A.L con un total de 40 unidades que se llegaron a fabricar entre las series 8700-8729 y 8800 y 8809.
La serie 88xx estuvo servicio en las cocheras de Borbón y Horta y la serie 87xx principalmente en la cochera de Luchana. Ambas series se acabaron retirando de servicio en las líneas de la cochera de Poniente.
En el año 1996 se dieron de alta las 40 unidades y después de 15 años se ha guardado la última unidad de la serie.
[foto]
Durante este año 2012 se han propuesto nuevas unidades a preservar siendo estas:
6500: Primer Iveco - Pegaso (después de la desaparición de Pegaso) con piso bajo continuo y carrozado estándar por Castrosua con 3 puertas. Se llegaron a fabricar un total de 20 unidades comprendidas entre la serie 6500 y 6519.
En el año 1997 se dieron de alta las primeras unidades en la cochera de Zona Franca y se ha guardado la primera unidad en representación del modelo. Los últimos vehículos que restaban en servicio de esta serie circularon por las líneas de la cochera del Triángulo.
[foto]
3700: Primer Mercedes - Benz O 405 GN2 Articulado con acceso para Personas con Movilidad Reducida. Fué el primer vehículo de un total de 25 unidades que se fabricaron con carrocería Castrosua comprendidas en la serie 3700 - 3724.
En el año 1997 entraron en servicio las primeras unidades en la cochera de Zona Franca y en transcurso del primer cuadrimestre del año 2012 se han retirado todas los últimos coches que restaban en servicio en las líneas de la cochera de Poniente.
[foto]
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Bona aportació! I se sap res del resultat de les propostes? (quins han acceptat de preservar i quins no). Perquè a l'última reunió del C.A. no han dit res, de noves unitats preservades.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan