Las que cuentan con personal, sí.Euler ha escrit:El tren BCN - San Andrés Condal -> Castelldefels que acaba su recorrido en Castelldefels a las 13:45 ha sido eliminado. El tren cuyo recorrido en Castelldefels acaba a las 14:15 hoy ha pasado, ayer no.Hay en todas las estaciones y apeaderos libros de reclamaciones?entfe001 ha escrit:Si tota la gent afectada omplís una pàgina del llibre de reclamacions, la tonteria s'acabaria en un no res.davida ha escrit:Jo crec que ha arribat hora de mesures contundents contra Renfe. Aixó esta passant de taca d'oli.
Tots els usuaris afectats tindrien que denunciar a Renfe i demanar indeminizacions.
D'altra banda: ahir, el rodalies destinació Vilafranca del Penedès que passa a les 06.37 del matí per Sabadell Centre el van anunciar "amb 10 minuts de retard", va passar el següent rodalies de Martorell 7 minuts més tard puntual però al 100% d'ocupació.

) s'anunciava amb destinació Montcada Bifurcació. El de les 08.23, que he agafat jo, ha circulat amb nou minuts de retard (res d'extraordinari
) s'anunciava amb destinació Montcada Bifurcació. El de les 08.23, que he agafat jo, ha circulat amb nou minuts de retard (res d'extraordinari  ), així que pràcticament haurà escombrat tota le gent que comptava agafar el següent tren a l'Autònoma.
), així que pràcticament haurà escombrat tota le gent que comptava agafar el següent tren a l'Autònoma.