Enllaç entre A-2 i B-30
Re: Enllaç entre A-2 i B-30
Jo també m'alegro que es faci l'enllaç que ja estava mig executat. Servirà per no haver de pagar el peatge de Martorell per recorreguts des de la B-30 cap a l'A-2 direcció Lleida.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc




Salut !!
oriolp13 ha escrit:Foment reprendrà les obres de l'enllaç entre l'A-2 i l'AP-7
La crisi, però, no permetrà fer el soterrament de les vies de Renfe a l'Hospitalet
[...]
http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=437998
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Jo que vinc al costat ho celebro, no té sentit la volta que s'ha de fer actualment per anar a l'AP7.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Jo també m'alegro, i en el meu cas personal també perquè, degut a la meva imperícia, si no porto el GPS sempre em perdo provant aquest enllaç 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
He trobat en una notícia de la web de l'ajuntament de Castellbisbal que l'enllaç no estarà acabat fins el 2013:
http://www.castellbisbal.org/default.ph ... dgroup=140
i que això eren les previsions inicials
Com pot ser que si només falta el 30% de l'obra trigui 2 anys encara? podria ser un error?
En qualsevol cas, bona notícia que es continuin les obres
Salut!
http://www.castellbisbal.org/default.ph ... dgroup=140
i que això eren les previsions inicials


Com pot ser que si només falta el 30% de l'obra trigui 2 anys encara? podria ser un error?

En qualsevol cas, bona notícia que es continuin les obres

Salut!
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Algú pot informar de l'estat dels treballs i si hi ha alguna data d'entrada en servei de l'enllaç?
Gràcies.
Salut !!
Gràcies.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
A mi cada vegada que hi passo em dona més la sensació que les obres estàn ben aturades. Fa temps que ho veig tot igual 

Salutacions,
Oriol
Oriol
Ara fa dies que no passo pel "pont de la vergonya" (se'l ha anomenat així en més d'un diari) i a no ser que hagi canviat allò com la nit al dia, em sembla que res per al 2013. Aposto finals de 2014 inicis del 2015; sempre i quant no es torni a parar, ja que sonen campanes de més reducció de despesa als ministeris (s'especula amb un 25% menys per cada ministeri) i foment ja sabem per on pot passar la tisora: tot menys l'AVE.
En fi, que encara queden dies de fer l'enllaç "raro" (venint des de Martorell/Lleida) o regalar-li uns quants euros a Abertis...
En fi, que encara queden dies de fer l'enllaç "raro" (venint des de Martorell/Lleida) o regalar-li uns quants euros a Abertis...
Ahir vaig pasar i estan treballant varies grues i personal al costat de la A-2!!!
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
«Pujo» aquest fil per repreguntar sobre l'estat dels treballs, si és que han avançat.
Gràcies.
Salut !!
Gràcies.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Últimament passo a raó de varis cops de setmana i de moviment cap ni un
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Millor truquem al Sr. Abertis per preguntar-li quan permetrà que es construeixi l'enllaç, i si diu que això no ho farà mai, com a mínim que ens deixi desmuntar la part construïda i vendre-la com a ferralla, que a pes ens donaran una "pasta".
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Doncs és una bona collonada venir des del Vallès i voler accedir a la riba dreta del Llobregat o més amunt de Martorell: ni enllaç, ni B-40, ni res. Així va com va la C-1413 entre Rubí i Molins...
Tinc estudiat que la millor opció per canviar de banda és baixar fins al pont de Molins de Rei i travessar-lo, millor opció en termes de consum i temps (sí sí és bastant lamentable que surti més a compte baixar fins gairabé a Barcelona i tornar a pujar que agafar la carretera de Rubí)victorcasta ha escrit:Doncs és una bona collonada venir des del Vallès i voler accedir a la riba dreta del Llobregat o més amunt de Martorell: ni enllaç, ni B-40, ni res. Així va com va la C-1413 entre Rubí i Molins...
Cherchez... Abertis (és a dir, La Caixa)
El dia que funcioni l'enllaç de Castellbisbal, Abertis deixarà de recaptar pel peatge dels 4 km d'autopista a l'oest de Martorell que serveixen per passar de l'A2 a l'AP7.
"Casualment" si es completés el 4t cinturó entre Abrera i Terrassa, també es podria passar de l'A2 a l'AP7 en direcció França passant per la C-16 sense passar pel taulell del Sr.Abertis.
Més casualitats? La Variant de Vallirana, que convertiria la N-340 en una alternativa possible a la AP7, també porta uns 15 anys de retard...
Seguim?
- El desdoblament de la N2 a Girona, que no es farà mai, faria la competència a l'AP7
- Les variants d'Olot i les Preses faria competitiu el trajecte gratuït Figueres-Girona-Vic-Lleida davant l'autopista de peatge AP7 + AP2
És a dir, aquestes obres (totes competència de l'Estat, no ho oblidem, amb l'única excepció de les variants d'Olot i Les Preses) no es fan perquè Abertis perdria diners el dia que les fessin. I com que Abertis perdria diners, els hauríem de posar nosaltres! perquè les concessions d'autopistes tenen unes clàusules que obliguen l'estat (nosaltres) a pagar si no s'aconsegueixen els resultats econòmics esperats.
Posats en aquest punt, l'única solució seria racionalitzar els peatges, i això voldria dir abaratir els que hi ha, a costa de posar-ne en els altres itineraris amb la condició que s'acabessin totes les obres actualment a mitges.
El dia que funcioni l'enllaç de Castellbisbal, Abertis deixarà de recaptar pel peatge dels 4 km d'autopista a l'oest de Martorell que serveixen per passar de l'A2 a l'AP7.
"Casualment" si es completés el 4t cinturó entre Abrera i Terrassa, també es podria passar de l'A2 a l'AP7 en direcció França passant per la C-16 sense passar pel taulell del Sr.Abertis.
Més casualitats? La Variant de Vallirana, que convertiria la N-340 en una alternativa possible a la AP7, també porta uns 15 anys de retard...
Seguim?
- El desdoblament de la N2 a Girona, que no es farà mai, faria la competència a l'AP7
- Les variants d'Olot i les Preses faria competitiu el trajecte gratuït Figueres-Girona-Vic-Lleida davant l'autopista de peatge AP7 + AP2
És a dir, aquestes obres (totes competència de l'Estat, no ho oblidem, amb l'única excepció de les variants d'Olot i Les Preses) no es fan perquè Abertis perdria diners el dia que les fessin. I com que Abertis perdria diners, els hauríem de posar nosaltres! perquè les concessions d'autopistes tenen unes clàusules que obliguen l'estat (nosaltres) a pagar si no s'aconsegueixen els resultats econòmics esperats.
Posats en aquest punt, l'única solució seria racionalitzar els peatges, i això voldria dir abaratir els que hi ha, a costa de posar-ne en els altres itineraris amb la condició que s'acabessin totes les obres actualment a mitges.
Fer l'Ordal per carretera no és en cap cas una alternativa que faci competència a l'AP-7.Oriolix ha escrit:La Variant de Vallirana, que convertiria la N-340 en una alternativa possible a la AP7, també porta uns 15 anys de retard...
Per a què cal desdoblar l'N-II? Que potser surt de franc desdoblar-la?Oriolix ha escrit:- El desdoblament de la N2 a Girona, que no es farà mai, faria la competència a l'AP7
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Oriolix, tot això que dius d'ABertis son suposicions teves. I si fem suposicions, deixe'm-ho clar.
Abertis no es el diable, només una empresa que lluita pels seus interessos lliurement com qualsevol altre.
SI algú té queixa, potser que miri de queixar-se als legisladors (polítics) que permeten que hi hagin lleis que afavoreixin a alguns sectors en detriment d'altres.
Es cert que hi ha un pont a mig fer entre l'autovia A.2 i l'autopista. I com de ben segur deus saber no es posen taquilles de cobrament de peatge fins a finalitzar l'obra, així que abans de badar boca, pensem una mica.
Aquest pont-viaducte fa més mal al trànsit, que ha de passar obligatòriament per Barcelona, si vas per autovia, o pagar peatge, si va per autopista que a una empresa en concret.
Abertis no es el diable, només una empresa que lluita pels seus interessos lliurement com qualsevol altre.
SI algú té queixa, potser que miri de queixar-se als legisladors (polítics) que permeten que hi hagin lleis que afavoreixin a alguns sectors en detriment d'altres.
Es cert que hi ha un pont a mig fer entre l'autovia A.2 i l'autopista. I com de ben segur deus saber no es posen taquilles de cobrament de peatge fins a finalitzar l'obra, així que abans de badar boca, pensem una mica.
Aquest pont-viaducte fa més mal al trànsit, que ha de passar obligatòriament per Barcelona, si vas per autovia, o pagar peatge, si va per autopista que a una empresa en concret.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
«Pujo» aquest fil per repreguntar sobre l'estat dels treballs, si és que han avançat.
Gràcies.
Salut !!
Gràcies.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Zero moviment, inclús algun cartell on s'anuncien les obres comença a presentar bastant òxid
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Han passat gairebé tres mesos des de la darrera entrada. No hi ha novetats? segueix sense moviment d'obres?
Gràcies.
Gràcies.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.