Enllaç entre A-2 i B-30
Re: Enllaç entre A-2 i B-30
Jo també m'alegro que es faci l'enllaç que ja estava mig executat. Servirà per no haver de pagar el peatge de Martorell per recorreguts des de la B-30 cap a l'A-2 direcció Lleida.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- genissimon
- N10
- Entrades: 3181
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
![Aplaudiment :plas](./images/smilies/nou-applause.gif)
![Aplaudiment :plas](./images/smilies/nou-applause.gif)
![Aplaudiment :plas](./images/smilies/nou-applause.gif)
![Aplaudiment :plas](./images/smilies/nou-applause.gif)
Salut !!
oriolp13 ha escrit:Foment reprendrà les obres de l'enllaç entre l'A-2 i l'AP-7
La crisi, però, no permetrà fer el soterrament de les vies de Renfe a l'Hospitalet
[...]
http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=437998
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1964
- Ubicació: Aigüestoses
Jo que vinc al costat ho celebro, no té sentit la volta que s'ha de fer actualment per anar a l'AP7.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5705
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Jo també m'alegro, i en el meu cas personal també perquè, degut a la meva imperícia, si no porto el GPS sempre em perdo provant aquest enllaç ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
He trobat en una notícia de la web de l'ajuntament de Castellbisbal que l'enllaç no estarà acabat fins el 2013:
http://www.castellbisbal.org/default.ph ... dgroup=140
i que això eren les previsions inicials
Com pot ser que si només falta el 30% de l'obra trigui 2 anys encara? podria ser un error?
En qualsevol cas, bona notícia que es continuin les obres
Salut!
http://www.castellbisbal.org/default.ph ... dgroup=140
i que això eren les previsions inicials
![Surprised :o](./images/smilies/nou-alucinat.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/nou-alucinat.gif)
Com pot ser que si només falta el 30% de l'obra trigui 2 anys encara? podria ser un error?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
En qualsevol cas, bona notícia que es continuin les obres
![Smile :)](./images/smilies/nou-somriu.gif)
Salut!
- genissimon
- N10
- Entrades: 3181
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Algú pot informar de l'estat dels treballs i si hi ha alguna data d'entrada en servei de l'enllaç?
Gràcies.
Salut !!
Gràcies.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
A mi cada vegada que hi passo em dona més la sensació que les obres estàn ben aturades. Fa temps que ho veig tot igual ![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Salutacions,
Oriol
Oriol
Ara fa dies que no passo pel "pont de la vergonya" (se'l ha anomenat així en més d'un diari) i a no ser que hagi canviat allò com la nit al dia, em sembla que res per al 2013. Aposto finals de 2014 inicis del 2015; sempre i quant no es torni a parar, ja que sonen campanes de més reducció de despesa als ministeris (s'especula amb un 25% menys per cada ministeri) i foment ja sabem per on pot passar la tisora: tot menys l'AVE.
En fi, que encara queden dies de fer l'enllaç "raro" (venint des de Martorell/Lleida) o regalar-li uns quants euros a Abertis...
En fi, que encara queden dies de fer l'enllaç "raro" (venint des de Martorell/Lleida) o regalar-li uns quants euros a Abertis...
Ahir vaig pasar i estan treballant varies grues i personal al costat de la A-2!!!
- genissimon
- N10
- Entrades: 3181
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
«Pujo» aquest fil per repreguntar sobre l'estat dels treballs, si és que han avançat.
Gràcies.
Salut !!
Gràcies.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Últimament passo a raó de varis cops de setmana i de moviment cap ni un
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6994
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Millor truquem al Sr. Abertis per preguntar-li quan permetrà que es construeixi l'enllaç, i si diu que això no ho farà mai, com a mínim que ens deixi desmuntar la part construïda i vendre-la com a ferralla, que a pes ens donaran una "pasta".
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Doncs és una bona collonada venir des del Vallès i voler accedir a la riba dreta del Llobregat o més amunt de Martorell: ni enllaç, ni B-40, ni res. Així va com va la C-1413 entre Rubí i Molins...
Tinc estudiat que la millor opció per canviar de banda és baixar fins al pont de Molins de Rei i travessar-lo, millor opció en termes de consum i temps (sí sí és bastant lamentable que surti més a compte baixar fins gairabé a Barcelona i tornar a pujar que agafar la carretera de Rubí)victorcasta ha escrit:Doncs és una bona collonada venir des del Vallès i voler accedir a la riba dreta del Llobregat o més amunt de Martorell: ni enllaç, ni B-40, ni res. Així va com va la C-1413 entre Rubí i Molins...
Cherchez... Abertis (és a dir, La Caixa)
El dia que funcioni l'enllaç de Castellbisbal, Abertis deixarà de recaptar pel peatge dels 4 km d'autopista a l'oest de Martorell que serveixen per passar de l'A2 a l'AP7.
"Casualment" si es completés el 4t cinturó entre Abrera i Terrassa, també es podria passar de l'A2 a l'AP7 en direcció França passant per la C-16 sense passar pel taulell del Sr.Abertis.
Més casualitats? La Variant de Vallirana, que convertiria la N-340 en una alternativa possible a la AP7, també porta uns 15 anys de retard...
Seguim?
- El desdoblament de la N2 a Girona, que no es farà mai, faria la competència a l'AP7
- Les variants d'Olot i les Preses faria competitiu el trajecte gratuït Figueres-Girona-Vic-Lleida davant l'autopista de peatge AP7 + AP2
És a dir, aquestes obres (totes competència de l'Estat, no ho oblidem, amb l'única excepció de les variants d'Olot i Les Preses) no es fan perquè Abertis perdria diners el dia que les fessin. I com que Abertis perdria diners, els hauríem de posar nosaltres! perquè les concessions d'autopistes tenen unes clàusules que obliguen l'estat (nosaltres) a pagar si no s'aconsegueixen els resultats econòmics esperats.
Posats en aquest punt, l'única solució seria racionalitzar els peatges, i això voldria dir abaratir els que hi ha, a costa de posar-ne en els altres itineraris amb la condició que s'acabessin totes les obres actualment a mitges.
El dia que funcioni l'enllaç de Castellbisbal, Abertis deixarà de recaptar pel peatge dels 4 km d'autopista a l'oest de Martorell que serveixen per passar de l'A2 a l'AP7.
"Casualment" si es completés el 4t cinturó entre Abrera i Terrassa, també es podria passar de l'A2 a l'AP7 en direcció França passant per la C-16 sense passar pel taulell del Sr.Abertis.
Més casualitats? La Variant de Vallirana, que convertiria la N-340 en una alternativa possible a la AP7, també porta uns 15 anys de retard...
Seguim?
- El desdoblament de la N2 a Girona, que no es farà mai, faria la competència a l'AP7
- Les variants d'Olot i les Preses faria competitiu el trajecte gratuït Figueres-Girona-Vic-Lleida davant l'autopista de peatge AP7 + AP2
És a dir, aquestes obres (totes competència de l'Estat, no ho oblidem, amb l'única excepció de les variants d'Olot i Les Preses) no es fan perquè Abertis perdria diners el dia que les fessin. I com que Abertis perdria diners, els hauríem de posar nosaltres! perquè les concessions d'autopistes tenen unes clàusules que obliguen l'estat (nosaltres) a pagar si no s'aconsegueixen els resultats econòmics esperats.
Posats en aquest punt, l'única solució seria racionalitzar els peatges, i això voldria dir abaratir els que hi ha, a costa de posar-ne en els altres itineraris amb la condició que s'acabessin totes les obres actualment a mitges.
Fer l'Ordal per carretera no és en cap cas una alternativa que faci competència a l'AP-7.Oriolix ha escrit:La Variant de Vallirana, que convertiria la N-340 en una alternativa possible a la AP7, també porta uns 15 anys de retard...
Per a què cal desdoblar l'N-II? Que potser surt de franc desdoblar-la?Oriolix ha escrit:- El desdoblament de la N2 a Girona, que no es farà mai, faria la competència a l'AP7
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Oriolix, tot això que dius d'ABertis son suposicions teves. I si fem suposicions, deixe'm-ho clar.
Abertis no es el diable, només una empresa que lluita pels seus interessos lliurement com qualsevol altre.
SI algú té queixa, potser que miri de queixar-se als legisladors (polítics) que permeten que hi hagin lleis que afavoreixin a alguns sectors en detriment d'altres.
Es cert que hi ha un pont a mig fer entre l'autovia A.2 i l'autopista. I com de ben segur deus saber no es posen taquilles de cobrament de peatge fins a finalitzar l'obra, així que abans de badar boca, pensem una mica.
Aquest pont-viaducte fa més mal al trànsit, que ha de passar obligatòriament per Barcelona, si vas per autovia, o pagar peatge, si va per autopista que a una empresa en concret.
Abertis no es el diable, només una empresa que lluita pels seus interessos lliurement com qualsevol altre.
SI algú té queixa, potser que miri de queixar-se als legisladors (polítics) que permeten que hi hagin lleis que afavoreixin a alguns sectors en detriment d'altres.
Es cert que hi ha un pont a mig fer entre l'autovia A.2 i l'autopista. I com de ben segur deus saber no es posen taquilles de cobrament de peatge fins a finalitzar l'obra, així que abans de badar boca, pensem una mica.
Aquest pont-viaducte fa més mal al trànsit, que ha de passar obligatòriament per Barcelona, si vas per autovia, o pagar peatge, si va per autopista que a una empresa en concret.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- genissimon
- N10
- Entrades: 3181
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
«Pujo» aquest fil per repreguntar sobre l'estat dels treballs, si és que han avançat.
Gràcies.
Salut !!
Gràcies.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Zero moviment, inclús algun cartell on s'anuncien les obres comença a presentar bastant òxid
- genissimon
- N10
- Entrades: 3181
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Han passat gairebé tres mesos des de la darrera entrada. No hi ha novetats? segueix sense moviment d'obres?
Gràcies.
Gràcies.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.