Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Pífies de Google Maps relacionades amb els transports
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7079
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Pífies de Google Maps relacionades amb els transports
Antic títol: Segons Google Maps, túnel directe Sants - Estació de França
Estava veient Google Maps, i m'he quedat estupefacte. Resulta que algun il·luminat, ha pintat el túnel de Renfe de la següent manera: des de Sants, baixa per Av. Roma (fins aquí tot bé) i quan aquesta s'acaba... comença a girar progressivament cap a la dreta passant per sota la Universitat, Plaça Catalunya (creuant-la de costat a costat) per continuar cap a Via Laietana, creuar el c/ Princesa i, després de creuar per sota tota Ciutat Vella, entrar a Estació de França pel costat de l'Av. Marquès de l'Argentera.
Segons aquest plànol, òbviament, no existeix cap túnel de tren que vagi per Ronda Sant Pere o l'Estació del Nord.
Aquí ho podeu veure (és una línia de punts una mica difícil de veure a primer cop d'ull):
https://maps.google.es/?ll=41.386646,2. ... 5&t=m&z=16
Impressionant
Ara els escric a veure què diuen
Estava veient Google Maps, i m'he quedat estupefacte. Resulta que algun il·luminat, ha pintat el túnel de Renfe de la següent manera: des de Sants, baixa per Av. Roma (fins aquí tot bé) i quan aquesta s'acaba... comença a girar progressivament cap a la dreta passant per sota la Universitat, Plaça Catalunya (creuant-la de costat a costat) per continuar cap a Via Laietana, creuar el c/ Princesa i, després de creuar per sota tota Ciutat Vella, entrar a Estació de França pel costat de l'Av. Marquès de l'Argentera.
Segons aquest plànol, òbviament, no existeix cap túnel de tren que vagi per Ronda Sant Pere o l'Estació del Nord.
Aquí ho podeu veure (és una línia de punts una mica difícil de veure a primer cop d'ull):
https://maps.google.es/?ll=41.386646,2. ... 5&t=m&z=16
Impressionant
Ara els escric a veure què diuen
Jo també em vaig quedar de pedra, ja què jo estic participant a la beta del nou Google Maps i es veu el recorregut sencer, com si fos el trajecte habitual
Vaig fer una foto i la vaig penjar a Skyscrapercity:
PD: lo millor es què els túnels existents d'Aragó i Gràcia apareixen amb una línia molt fina, quasi inexistent.
Vaig fer una foto i la vaig penjar a Skyscrapercity:
PD: lo millor es què els túnels existents d'Aragó i Gràcia apareixen amb una línia molt fina, quasi inexistent.
Salut!
#volemL9
#volemL9
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Una obra així i segurament se li acaben els problemes a l'Estació de França....
Clar que caldria veure com fas sortir el tren pel tunel (o en quin punt) perque s'aturi a les andanes, suposo que una inversió de marxa.
Clar que caldria veure com fas sortir el tren pel tunel (o en quin punt) perque s'aturi a les andanes, suposo que una inversió de marxa.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
El google maps ya se hizo mitico al constarle hasta hace no mucho la plaza Calvo Sotelo, en lugar de Francesc Macià. Aunque ahi se entiende que pueden haber usado un mapa antiguo (de 1971??), para esto ya no tengo explicación, más que quien dibujo ese mapa en realidad era un ingeniero de tuneles frustrado, o algo así.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7079
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Ja posats, un ascensor a cada andana com el que hi havia als tallers del Gran Metro a Lessepsgatvell ha escrit:Una obra així i segurament se li acaben els problemes a l'Estació de França....
Clar que caldria veure com fas sortir el tren pel tunel (o en quin punt) perque s'aturi a les andanes, suposo que una inversió de marxa.
-
- N9
- Entrades: 2378
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Hace ya tiempo que salía eso. Se hizo mítico en los grupos de ferroviarios de Facebook. La verdad es que no hay por dónde cogerlo, pero la idea, bien mirado, estaría muy bien, ya que al ir directo EDF-Plaça Catalunya, podría cerrar la boca a todos los que se quejan de que EDF está en una punta y sin embargo ven a Plaça de Catalunya como una estación más céntrica y necesaria. Es la excusa perfecta para llevar a EDF la R1, hacerla pasar de Clot a Estaciò de França, de ahí a Plaça de Catalunya, Sants y Hospitalet, y así los del Maresme dejan de chillar que "se les aísla por llevarles a EDF".
Realmente fue un descuido del diseñador, o más bien es una especie de "confusión entre líneas".
De todos modos, y como bien decís, por lo de la Plaça de Calvo Sotelo, es posible que también fuera algún trazado muy antiguo que, o se pensó hacer y no fraguó o existió y luego fue eliminado o modificado. Antes de la Estaciò de França, en el mismo emplazamiento había una estación del Siglo XIX, y sería interesante saber todos sus ramales. Páginas amarillas también tiene la manía, cuando de líneas de ferrocarril se trata, de marcar muchas veces trazados de líneas que ya llevan años desmanteladas. De hecho gracias a eso, cuando yo trabajaba en Madrid pude saber que la línea del Maresme, si seguimos todo su trazado, hacía Badalona-Sant Adrià-Poblenou-Bogatell-Estaciò de França Cercanías-El Morrot-El Prat de Llobregat. Y como ya estaba hecho el ramal del Aeroport, de ahí al Aeroport. Y ahora, para ir al Aeroport, vayas por donde vayas, es increíble la absurda vuelta que das. Yo hubiera fomentado ese trazado, y hubiera dejado un par de vías reservadas para Cercanías, sin que estorbaran al tráfico de Mercancías. De haberse hecho, los R1 cuando iban al Aeroport, no irían "haciendo el idiota", como empezaron a hacer desde 1989.
Incluso, para acabar si la R1 siguiera el trazado actual de Google, o sea de Sant Adrià a EdF, y de ahí por la imaginaria línea de Plaça Catalunya-Sants, y de ahí a Bellvitge, el Part y el Aeroport, ganaría algo más que el trazado que hacía en los 90.
Realmente fue un descuido del diseñador, o más bien es una especie de "confusión entre líneas".
De todos modos, y como bien decís, por lo de la Plaça de Calvo Sotelo, es posible que también fuera algún trazado muy antiguo que, o se pensó hacer y no fraguó o existió y luego fue eliminado o modificado. Antes de la Estaciò de França, en el mismo emplazamiento había una estación del Siglo XIX, y sería interesante saber todos sus ramales. Páginas amarillas también tiene la manía, cuando de líneas de ferrocarril se trata, de marcar muchas veces trazados de líneas que ya llevan años desmanteladas. De hecho gracias a eso, cuando yo trabajaba en Madrid pude saber que la línea del Maresme, si seguimos todo su trazado, hacía Badalona-Sant Adrià-Poblenou-Bogatell-Estaciò de França Cercanías-El Morrot-El Prat de Llobregat. Y como ya estaba hecho el ramal del Aeroport, de ahí al Aeroport. Y ahora, para ir al Aeroport, vayas por donde vayas, es increíble la absurda vuelta que das. Yo hubiera fomentado ese trazado, y hubiera dejado un par de vías reservadas para Cercanías, sin que estorbaran al tráfico de Mercancías. De haberse hecho, los R1 cuando iban al Aeroport, no irían "haciendo el idiota", como empezaron a hacer desde 1989.
Incluso, para acabar si la R1 siguiera el trazado actual de Google, o sea de Sant Adrià a EdF, y de ahí por la imaginaria línea de Plaça Catalunya-Sants, y de ahí a Bellvitge, el Part y el Aeroport, ganaría algo más que el trazado que hacía en los 90.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
¿Y cómo nadie se quejó a Google, si tan sabido era? Y como pasa muchas veces, quien no tiene Facebook no se puede enterar de todo.França451 ha escrit:Hace ya tiempo que salía eso. Se hizo mítico en los grupos de ferroviarios de Facebook.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7079
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
És el que passa: la majoria de gent no fa servir Facebook, per la qual cosa allò que es publica en aquesta xarxa tancada queda només per a quatre gats (a part que la informació s'acaba perdent) i al final és com si ningú se n'hagués adonat.metring ha escrit:¿Y cómo nadie se quejó a Google, si tan sabido era? Y como pasa muchas veces, quien no tiene Facebook no se puede enterar de todo.França451 ha escrit:Hace ya tiempo que salía eso. Se hizo mítico en los grupos de ferroviarios de Facebook.
Jo per si un cas he escrit a la gent de Google perquè modifiquin l'error. O això, o que construeixin el túnel de veritat
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Mira que ara fer un túnel sortiria "relativament" barat, jejejeje
Tuneladores que es desmonten per haver acabat la feina, es venen de segona mà. Potser servirien la que ha acabat el ramal de la L9, o les de Terrassa o Sabadell.
Que una obra d'aquest tipus, túnel amb tuneladora, la tuneladora sol ser la part més cara, i un cop fet la venem.
Tuneladores que es desmonten per haver acabat la feina, es venen de segona mà. Potser servirien la que ha acabat el ramal de la L9, o les de Terrassa o Sabadell.
Que una obra d'aquest tipus, túnel amb tuneladora, la tuneladora sol ser la part més cara, i un cop fet la venem.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7079
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Per què vols tuneladores tenint 6 milions de parats? Una pala a cadascun, i vinga!!!gatvell ha escrit:Mira que ara fer un túnel sortiria "relativament" barat, jejejeje
Tuneladores que es desmonten per haver acabat la feina, es venen de segona mà. Potser servirien la que ha acabat el ramal de la L9, o les de Terrassa o Sabadell.
Que una obra d'aquest tipus, túnel amb tuneladora, la tuneladora sol ser la part més cara, i un cop fet la venem.
I no és conya: a Madrid faran una cosa semblant ja que obligaran a treballar a tots els parats en projectes que beneficiïn a la comunitat.
Desde hace cientos de años se han puesto a trabajar a prisioneros. En EE.UU. hasta la fecha existe un alguacil que mantiene "chain gangs", grupos de prisioneros encadenados, que son sacados a limpiar la carretera (antiguamente picaban piedras). En realidad yo no veo impedimentos en usar a prisioneros para que trabajen en la obra pública. Ya ahora existen programas que pretenden integrar a delincuentes por medio del trabajo, recuerdo ver un documental, creo que era en Alemania, que a los que trabajaban (volutariamente, claro) se les daba un pequeño sueldo que podían ahorrar para cuando salieran.wefer ha escrit:Per què vols tuneladores tenint 6 milions de parats? Una pala a cadascun, i vinga!!!gatvell ha escrit:Mira que ara fer un túnel sortiria "relativament" barat, jejejeje
Tuneladores que es desmonten per haver acabat la feina, es venen de segona mà. Potser servirien la que ha acabat el ramal de la L9, o les de Terrassa o Sabadell.
Que una obra d'aquest tipus, túnel amb tuneladora, la tuneladora sol ser la part més cara, i un cop fet la venem.
I no és conya: a Madrid faran una cosa semblant ja que obligaran a treballar a tots els parats en projectes que beneficiïn a la comunitat.
Considerando que igualmente estamos manteniendo a esa gente, les ponemos a cavar tuneles
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Home això de posar gent a treballar per fer un túnel....es molt arriscat.
Posar gent a netejar boscos, camins, corriols o carreteres em sembla bé.
I aquests 6 milions d'aturats, ja tothom diu que es la gent que sobra a Espanya que no tornarà a treballar mai més, tot i que llegir-ho es esfereïdor, esperem que no siguin tots 6 milions...
Posar gent a netejar boscos, camins, corriols o carreteres em sembla bé.
I aquests 6 milions d'aturats, ja tothom diu que es la gent que sobra a Espanya que no tornarà a treballar mai més, tot i que llegir-ho es esfereïdor, esperem que no siguin tots 6 milions...
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
gatvell ha escrit:Home això de posar gent a treballar per fer un túnel....es molt arriscat.
Posar gent a netejar boscos, camins, corriols o carreteres em sembla bé.
I aquests 6 milions d'aturats, ja tothom diu que es la gent que sobra a Espanya que no tornarà a treballar mai més, tot i que llegir-ho es esfereïdor, esperem que no siguin tots 6 milions...
Bah, bah, no em dieu que no posaríeu a en Millet, Bárcenas i companyia a picar pedra!
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Oi tant, i gent con en Rajoy o la minsitra de no-treball, Fátima Báñez que no han treballat mai en sa vida.
Que suin la cansalada del treball
Que suin la cansalada del treball
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Atenció a aquesta que acabo de trobar:
- Fitxers adjunts
-
- Sagrera Meridiana.png (433.58 KiB) Visualitzat 14371 cops
Per cert, que a on hauria de ser-hi l'estació, no apareix...
Canviem el títol del fil per "Pífies del Google Maps relacionades amb els transports" i el movem a Transport en general?
Canviem el títol del fil per "Pífies del Google Maps relacionades amb els transports" i el movem a Transport en general?
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2381
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
Pífies vàries del Google Maps... Encara sort que, després de cinc anys, estan actualitzant de nou les imatges!
Per cert, Bing Maps ja ha penjat la seva imatgeria de Barcelona. La prova és que sortim jo i el meu germà fotografiats al costat de l'insti.
Una cosa, @metring: com t'ho fas per penjar imatges de més de 600x800 px? Jo quan ho faig em diu sempre "error" i que "ha de ser més petita".
Per cert, Bing Maps ja ha penjat la seva imatgeria de Barcelona. La prova és que sortim jo i el meu germà fotografiats al costat de l'insti.
+1metring ha escrit:Canviem el títol del fil per "Pífies del Google Maps relacionades amb els transports" i el movem a Transport en general?
Una cosa, @metring: com t'ho fas per penjar imatges de més de 600x800 px? Jo quan ho faig em diu sempre "error" i que "ha de ser més petita".
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Lo de les imatges... Doncs no ho sé, en wefer t'ho aclarirà millor.
Canviem títol i traslladem a Transport en general!
Canviem títol i traslladem a Transport en general!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5766
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Google Maps no és una web de transports, parlant estrictament, i tampoc és que estigui donant una informació incorrecta, però... Jutgeu vosaltres mateixos: Barcelona-Malgrat de Mar amb transport públic
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7079
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
He posat el mateix origen i destinació que tu i em dóna diferent: una ruta passant per Girona (en AVE), dues passant per l'aeroport de El Prat (en bus+metro) i finalment una en bus directe (la única lògica).
Sembla que per a Google Maps Rodalies Renfe no existeix com a opció. Sembla que han fet l'algorisme de cerca massa intel·ligent
Sembla que per a Google Maps Rodalies Renfe no existeix com a opció. Sembla que han fet l'algorisme de cerca massa intel·ligent