Obres a la línia Llobregat-Anoia
Obres a la línia Llobregat-Anoia
Estan posant tanques a les dues vies desviades de L'Hospitalet-Avg.Carrilet i hi han tres o quatre dresines.Algú sap per a que son les obres?
Salut.
Salut.
gralla l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 22/09/2011 0:22, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Poden ser dues coses, o ambdues:
D'una banda, és previst canviar les agulles de l'estació.
D'altra, l'estació té molts problemes amb el nivell frèatic de les aigües i potser fan feines de millora en aquest aspecte.
D'una banda, és previst canviar les agulles de l'estació.
D'altra, l'estació té molts problemes amb el nivell frèatic de les aigües i potser fan feines de millora en aquest aspecte.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Es cert.Ja m'havia fixat que hi passava gairebé un rierol constant pel costat de la via.Llàstima que les tanques no deixen veure les dresines.
Gracies.
Gracies.
A propósito de esas vías...¿ Se utilizan alguna vez para algo ?..
Lo digo porque las veces que pasé por dicha estación (hace años que no lo hago) me dió la impresión que estaban abandonadas ..
Lo digo porque las veces que pasé por dicha estación (hace años que no lo hago) me dió la impresión que estaban abandonadas ..
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Pel que sembla també està previst canviar l'enclavament elèctric per un d'electrònic, el que possibilitarà potser algun blocatge telefònic.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Se usan en caso de incidencia u obras en el túnel. Estas vías permiten a la estación ejercer de terminal, y si hay alguna incidencia entre esta y Pl. Espanya, los trenes acaban aquí. Alguna vez también se han usado cuando el tramo Sant Boi - L'Hospitalet estaba cortado.sergi ha escrit:A propósito de esas vías...¿ Se utilizan alguna vez para algo ?..

Salvem l'Estació de França!
Av. Carrilet va ser la salvació de FGC quan va succeïr l'esboranc de l'AVE a l'estació de Gornal.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
La vía en dirección Pl.Espanya, antes de estar de obras la estación, cada tarde alrededor de las 19.45 (yo iba con el R5 hacia Olesa) pasaba por ella un tren "RESERVAT" que bajaba de vacío para refuerzo. Cuando se producía el cruce entre ese tren y el mio, siempre entraba por esa vía.sergi ha escrit:A propósito de esas vías...¿ Se utilizan alguna vez para algo ?..
Lo digo porque las veces que pasé por dicha estación (hace años que no lo hago) me dió la impresión que estaban abandonadas ..
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Jo tinc fotografiada en aquestes vies una triple composició de 211 acoblada, amb motiu de tres avaries seguides d'aquests trens prop de l'Hospitalet. Desconec com s'ho van endur d'allà, parlaven de locomotora dièsel en horari nocturn. Va ser un dia memorable, tot i que cert maquinista no estava gaire content...
sergi ha escrit:A propósito de esas vías...¿ Se utilizan alguna vez para algo ?..
Lo digo porque las veces que pasé por dicha estación (hace años que no lo hago) me dió la impresión que estaban abandonadas ..
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
FGC està efectuant obres de millora de la via entre els túnels de Manresa i Olesa de Montserrat.
Fa cosa d'un any van canviar tota la via i balast en el túnel de Manresa-Viladordis i fa cosa de mig any el túnel de Monistrol de Montserrat, direcció Manresa. Ara s'estan preparant per fer el túnel de Rajadell (agafa el nom de la riera que desemboca a la vora) que es el segon túnel sortint de Manresa direcció Barcelona.
Fa cosa d'un any van canviar tota la via i balast en el túnel de Manresa-Viladordis i fa cosa de mig any el túnel de Monistrol de Montserrat, direcció Manresa. Ara s'estan preparant per fer el túnel de Rajadell (agafa el nom de la riera que desemboca a la vora) que es el segon túnel sortint de Manresa direcció Barcelona.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Ja han acabat de canviar vies, travesses i balast a tots els tunels entre Manresa i Monistrol de Montserrat.
Aprofito per comentar que a l'estació d'Hospitalet d'FGC, ara es fan servir les vies laterals i estan en obres les dues vies principals. Han canviat tota l'estrucutra ferroviaria i ha posat via en placa. És la moda d'avui en dia...
Aprofito per comentar que a l'estació d'Hospitalet d'FGC, ara es fan servir les vies laterals i estan en obres les dues vies principals. Han canviat tota l'estrucutra ferroviaria i ha posat via en placa. És la moda d'avui en dia...
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Que jo sàpiga no es feien servir, els trens anaven fins a Sant Josep a canviar de via i a fer temps. La única vegada que les vaig veure en us va ser quan van posar uns trens de reforç de Pl.Espanya a Europa-Fira, i anaven fins a L'H a donar la volta.MZA_1600 ha escrit:Av. Carrilet va ser la salvació de FGC quan va succeïr l'esboranc de l'AVE a l'estació de Gornal.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
FGC està col·locant endolls darrera els seients laterals dels vagons extrems. En concret és un endoll per seient, 8 per vagó.
Hi ha uns adhesius grans en les finestres que expliquen que s'està fetn aquesta millora i que encara no funcionen.
Hi ha uns adhesius grans en les finestres que expliquen que s'està fetn aquesta millora i que encara no funcionen.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... -deuros.do
FGC impulsa treballs a la via de la línia Llobregat-Anoia per millorar la comoditat de l'usuari per un import de 2,5 milions d'euros
FGC impulsa treballs a la via de la línia Llobregat-Anoia per millorar la comoditat de l'usuari per un import de 2,5 milions d'euros
Ferrocarrils inicia obres per a millorar l'estructura de la via, renovar canvis d'agulla i renovar el sistema de radiocomunicació.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha procedit a la licitació d’obres de millora de la via a diferents punts de la línia Llobregat-Anoia. Aquestes actuacions consistiran, principalment, en la millora de la infraestructura i superestructura, així com en el reforç i la renovació de diferents elements per tal de millorar el confort i la seguretat en el viatge. Aquests treballs es liciten per un import de prop de 2,5 milions d’euros. Els treballs s’executaran en diferents dates durant els propers mesos, sense tenir una afectació directa en l'usuari, ja que els treballs es realitzaran en horari nocturn.
En concret, es duran a terme les millores següents:
Millora de la resistència lateral de la infraestructura en diferents punts quilomètrics del ramal d’Igualada i de Manresa per tal de reforçar la capacitat de reacció davant la dilatació dels carrils i l'embassament d'aigua a la via, afegint travesses, renovant carril, aportant balast i sanejant zones contaminades.
Adquisició de tres canvis nous per les estacions de Piera i de Masquefa. La substitució dels canvis actuals es farà l’any vinent, data en què arribaran al final de la seva vida útil.
Subministrament i instal·lació d'un nou sistema de radiocomunicació a tota la línia, inclosos els ramals industrials i el cremallera de Montserrat, per facilitar la comunicació entre el tren i el centre de gestió de la circulació, amb cobertura a tot el traçat de la via pels trens i el personal que treballi a la zona.
Renovació completa de la superestructura de la via en un tram de 300m entre les estacions de Cornellà Riera i Almeda, corresponent al tram de vies 1 i 2 adjacent a l’estació de Cornellà, a la corba d’entrada. Els treballs comporten la renovació de carril, travesses i balast, incloent una manta antivibradora.
Renovació completa de la superestructura de la via en un tram de 800m entre les estacions de L'Hospitalet de Llobregat i Almeda, corresponent al tram de via 1 adjacent a l’estació d’Almeda. Els treballs comporten la renovació de carril, les travesses i el balast.
FGC impulsa treballs a la via de la línia Llobregat-Anoia per millorar la comoditat de l'usuari per un import de 2,5 milions d'euros
FGC impulsa treballs a la via de la línia Llobregat-Anoia per millorar la comoditat de l'usuari per un import de 2,5 milions d'euros
Ferrocarrils inicia obres per a millorar l'estructura de la via, renovar canvis d'agulla i renovar el sistema de radiocomunicació.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha procedit a la licitació d’obres de millora de la via a diferents punts de la línia Llobregat-Anoia. Aquestes actuacions consistiran, principalment, en la millora de la infraestructura i superestructura, així com en el reforç i la renovació de diferents elements per tal de millorar el confort i la seguretat en el viatge. Aquests treballs es liciten per un import de prop de 2,5 milions d’euros. Els treballs s’executaran en diferents dates durant els propers mesos, sense tenir una afectació directa en l'usuari, ja que els treballs es realitzaran en horari nocturn.
En concret, es duran a terme les millores següents:
Millora de la resistència lateral de la infraestructura en diferents punts quilomètrics del ramal d’Igualada i de Manresa per tal de reforçar la capacitat de reacció davant la dilatació dels carrils i l'embassament d'aigua a la via, afegint travesses, renovant carril, aportant balast i sanejant zones contaminades.
Adquisició de tres canvis nous per les estacions de Piera i de Masquefa. La substitució dels canvis actuals es farà l’any vinent, data en què arribaran al final de la seva vida útil.
Subministrament i instal·lació d'un nou sistema de radiocomunicació a tota la línia, inclosos els ramals industrials i el cremallera de Montserrat, per facilitar la comunicació entre el tren i el centre de gestió de la circulació, amb cobertura a tot el traçat de la via pels trens i el personal que treballi a la zona.
Renovació completa de la superestructura de la via en un tram de 300m entre les estacions de Cornellà Riera i Almeda, corresponent al tram de vies 1 i 2 adjacent a l’estació de Cornellà, a la corba d’entrada. Els treballs comporten la renovació de carril, travesses i balast, incloent una manta antivibradora.
Renovació completa de la superestructura de la via en un tram de 800m entre les estacions de L'Hospitalet de Llobregat i Almeda, corresponent al tram de via 1 adjacent a l’estació d’Almeda. Els treballs comporten la renovació de carril, les travesses i el balast.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 17 de maig de 2016 ha escrit: FGC canviarà trens per busos 4 dies entre Manresa i Sant Vicenç de Castellet
El servei se substituirà per obres a la xarxa els dos propers caps de setmana del 21 i 22 i del 28 i 29 de maig
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
De FGC:
Cap de setmana del 8 i 9 d'abril tall de servei a la línia R5 per obres de millora
Amb motiu d’obres de millora a les nostres infraestructures, el proper cap de setmana del 8 i 9 d'abril, es realitzarà servei d’autobús substitutori:
Entre les estacions de Sant Vicenç | Castellgalí i Manresa Baixador, en ambdues direccions i amb parada a les estacions intermitges
Entre les estacions de Manresa Alta i Martorell Enllaç, direcció Barcelona, servei directe sense parada a les estacions intermitges
La resta de circulacions de la línia Llobregat-Anoia es realitzaran amb normalitat. Més informació document adjunt
http://www.fgc.cat/downloads/avisos_fgc ... put_R5.pdf
Cap de setmana del 8 i 9 d'abril tall de servei a la línia R5 per obres de millora
Amb motiu d’obres de millora a les nostres infraestructures, el proper cap de setmana del 8 i 9 d'abril, es realitzarà servei d’autobús substitutori:
Entre les estacions de Sant Vicenç | Castellgalí i Manresa Baixador, en ambdues direccions i amb parada a les estacions intermitges
Entre les estacions de Manresa Alta i Martorell Enllaç, direcció Barcelona, servei directe sense parada a les estacions intermitges
La resta de circulacions de la línia Llobregat-Anoia es realitzaran amb normalitat. Més informació document adjunt
http://www.fgc.cat/downloads/avisos_fgc ... put_R5.pdf
Avui i demà no hi haura Trens a la linia R6 de FGC.
El Tall afecta a les estacions d'Igualada a Sant Esteve de Sesrovires.
Hi haura servei de Bus Directe d'Igualada a Martorell Enllaç, la resta d'estacions tindran servei de Bus parant a totes les Poblacions fins Martorell Enllaç.
Info:
http://fgc.cat/cat/index.asp
https://twitter.com/FGC/status/87566640 ... 32/photo/1
El Tall afecta a les estacions d'Igualada a Sant Esteve de Sesrovires.
Hi haura servei de Bus Directe d'Igualada a Martorell Enllaç, la resta d'estacions tindran servei de Bus parant a totes les Poblacions fins Martorell Enllaç.
Info:
http://fgc.cat/cat/index.asp
https://twitter.com/FGC/status/87566640 ... 32/photo/1
No li acabo de veure la gràcia a tenir un bus directe d'Igualada a Martorell però no de Martorell a Igualada. 

El metro de Barcelona amb motoristes!
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Però dubto que sigui a llarg termini, oi?Miquel ha escrit:No li acabo de veure la gràcia a tenir un bus directe d'Igualada a Martorell però no de Martorell a Igualada.

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
-
- N5
- Entrades: 112
Lo del bus és només el dissabte i diumenge que és quan hi ha obres.Carlos González ha escrit:Però dubto que sigui a llarg termini, oi?Miquel ha escrit:No li acabo de veure la gràcia a tenir un bus directe d'Igualada a Martorell però no de Martorell a Igualada.
El bus directe a Igualada té sentit, més que res per què amb el bus que para a totes les estacions és molt lent, de Martorell Enllaç fins a Capellades hem trigat 1h15min aproximadament, així que de Martorell fins a Igualada no m'ho vull ni imaginar...

Diumenge a la tarda hauré de fer el viatge de tornada, ja faré un resum de com ha anat.
Salutacions.