Totalment d'acord. Es més, diria que obligatòriament has de marcar els cinc viatges a Sant Joan Despí, ja que del contrari al fer les cinc cancel·lacions a pl. Catalunya la primera (la teva) es perdrà, i si passa el revisor o hi ha validació a la sortida a la UAB només seran vàlids els quatre últims viatges. No ho sé segur, però un cop vaig perdre un viatge de 4 zones fent un enllaç metro-Renfe havent pujat els meus companys en una parada de metro diferent de la meva (els vaig passar la tarja sense sortir jo de la zona de pagament), i tot i que no és ben bé el mateix escenari no me la jugaria de nou.Javi M ha escrit:Efectivament, si en origen es valida un cert nombre de bitllets, aquests tenen el mateix dret a transbordament que el primer.
Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)
Re: Dret a transbordament
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N6
- Entrades: 300
A veure si algú em pot donar alguna pista.
Resulta que probablement a partir del setembre vinent la meva dona haurà d'anar diàriament a Premià a portar les meves filles a col·legi. El dit col·legi es troba, per a qui conegui Premià de Mar, a la Masia Ribas, és a dir, una mica lluny del tren però a prop d'una parada de l'Empresa Casas (Gran Via/Ctra. Vilassar), el que, si es camina amb nenes, és més convenient. Per raons geogràfiques, prendrien el cotxe de línia a la plaça Tetuan. Fins aquí tot bé.
L'empresa Casas viatja a Premià de Mar per mitjà de la línia C-3/C-4 (l'horari és únic i compartit amb Vilassar de Dalt http://www.sarfa.com/PDFs/C3_C4.pdf). Hi ha curses normals i, com es veu al peu dels horaris, també hi ha algunes expedicions directes. El que jo vull saber, i a l'empresa Casas la telefonista ho ignorava
i la web no diu res
, és:
1) Quant triga el recorregut normal Tetuan (BCN)-Gran Via/Ctra. Vilassar (Premià de Mar)?
2) Quant triga el recorregut directe Tetuan (BCN)-Gran Via/Ctra. Vilassar (Premià de Mar)?
3) El recorregut directe té parada a Tetuan?
Si hi ha algú de Premià, potser pot il·luminar una mica aquest ocult aspecte de l'activitat de l'empresa Casas. Gràcies d'avantmà.
Resulta que probablement a partir del setembre vinent la meva dona haurà d'anar diàriament a Premià a portar les meves filles a col·legi. El dit col·legi es troba, per a qui conegui Premià de Mar, a la Masia Ribas, és a dir, una mica lluny del tren però a prop d'una parada de l'Empresa Casas (Gran Via/Ctra. Vilassar), el que, si es camina amb nenes, és més convenient. Per raons geogràfiques, prendrien el cotxe de línia a la plaça Tetuan. Fins aquí tot bé.
L'empresa Casas viatja a Premià de Mar per mitjà de la línia C-3/C-4 (l'horari és únic i compartit amb Vilassar de Dalt http://www.sarfa.com/PDFs/C3_C4.pdf). Hi ha curses normals i, com es veu al peu dels horaris, també hi ha algunes expedicions directes. El que jo vull saber, i a l'empresa Casas la telefonista ho ignorava



1) Quant triga el recorregut normal Tetuan (BCN)-Gran Via/Ctra. Vilassar (Premià de Mar)?
2) Quant triga el recorregut directe Tetuan (BCN)-Gran Via/Ctra. Vilassar (Premià de Mar)?
3) El recorregut directe té parada a Tetuan?
Si hi ha algú de Premià, potser pot il·luminar una mica aquest ocult aspecte de l'activitat de l'empresa Casas. Gràcies d'avantmà.
Per anar de CORNELLÀ CENTRE a MARINA mitjançant L5+L1 quin camí és més ràpid:
1) L5 → PLAÇA DE SANTS → L1: MARINA (el trobo més lògic)
2) L5 → SAGRERA → L1: MARINA (informació via mou-te.gencat.cat)
1) L5 → PLAÇA DE SANTS → L1: MARINA (el trobo més lògic)
2) L5 → SAGRERA → L1: MARINA (informació via mou-te.gencat.cat)
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Anant per Sagrera fas 4 parades mes, però l'enllaç es molt curt i pla, en canvi el de Pl.Sants es llarg i ple d'escales. Es deu trigar pràcticament lo mateix, per tant millor a Sagrera.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Crec que és més curt l'enllaç L1-L5 a La Sagrera que a Plaça de Sants. Per a aquest últim prepara cames.
Altra alternativa: Rodalia Cornellà-Arc de Triomf i L1 fins a Marina (o directament a peu).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ecomobisostrans ha escrit:Anant per Sagrera fas 4 parades mes, però l'enllaç es molt curt i pla, en canvi el de Pl.Sants es llarg i ple d'escales. Es deu trigar pràcticament lo mateix, per tant millor a Sagrera.
Gràcies. Ja l'he provat varies vegades i peta moltíssim i clar al veure el de la Sagrera no sabia en quin estat estava aquell transbordament.albe6 ha escrit:Crec que és més curt l'enllaç L1-L5 a La Sagrera que a Plaça de Sants. Per a aquest últim prepara cames.
Aquest ja ho sabia però a depen quines hores de la nit (entre setmana més enllà de les 23.37) o festius (a partir de les 22.50) el tren ja no passa i es té que fer transbordaments de metro. Però gràcies igualmentGuigui ha escrit:Altra alternativa: Rodalia Cornellà-Arc de Triomf i L1 fins a Marina (o directament a peu).
Algú sap més o menys quan passen per Palau Reial - Zona universitària les línies de bus de Soler i Sauret L51, L61 i L64. Vull anar de Palau Reial - Zona Universitaria a Walden (St. Just Desvern) i no tinc ganes d'agafar el tramvia. A la web posen horaris des de F. Macià, Maria Cristina i he comparat amb els de la web mou-te.gencat.cat i no em quadren. Voldríi agafar-lo cap les 18h.
- vermer3
- N6
- Entrades: 301
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Combinant les tres línies, hi ha una freqüència de 10-15 minuts, i el trajecte dura uns 10 minutsalbert28 ha escrit:Algú sap més o menys quan passen per Palau Reial - Zona universitària les línies de bus de Soler i Sauret L51, L61 i L64. Vull anar de Palau Reial - Zona Universitaria a Walden (St. Just Desvern) i no tinc ganes d'agafar el tramvia. A la web posen horaris des de F. Macià, Maria Cristina i he comparat amb els de la web mou-te.gencat.cat i no em quadren. Voldríi agafar-lo cap les 18h.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Volem anar tota la família a passar un dia a Vic.
He estat mirant preus a Rodalies i a Sagalés, i em surt això:
Llavors, tinc alguns dubtes:
Després queda l'opció "anar en cotxe", però vull convèncer a la família de que en molts casos el transport públic és més econòmic. No sé si aquest és el cas: què seria més econòmic?
Gràcies per avançat.
He estat mirant preus a Rodalies i a Sagalés, i em surt això:
Llavors, tinc alguns dubtes:
- Què és més ràpid? Sagalés o Rodalies?
- La T-10 de 6 zones em val per a totes les línies de Sagalés que vagin de Barcelona a Vic?
- La T-10 de 6 zones em val per anar a Vic en Rodalies?
- Hi ha més alternatives per fer aquest trajecte? En cas que sí, podríeu indicar-me el preu?
Després queda l'opció "anar en cotxe", però vull convèncer a la família de que en molts casos el transport públic és més econòmic. No sé si aquest és el cas: què seria més econòmic?
Gràcies per avançat.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Tant a Rodalies com a Sagalés pots fer servir una T-10 de 6 zones, ja que la T-10 és multipersonal.
Això si, si agafes Rodalies haureu d'anar tots a una, per validar a la sortida.
Això si, si agafes Rodalies haureu d'anar tots a una, per validar a la sortida.
Depèn. Si vas sol, el cotxe et surt més car (els costos te'ls menges tots tu) i segurament és millor anar en TP. Però si sou cinc, és probable que et surti més a compte anar en cotxe, ja que els costos per cada ocupant es divideixen per 5 respecte de si vas sol. M'explico?Adolescent barceloní ha escrit:Després queda l'opció "anar en cotxe", però vull convèncer a la família de que en molts casos el transport públic és més econòmic. No sé si aquest és el cas: què seria més econòmic?
El googlemaps diu que el combustible de Barcelona a Vic són 9€. Per anar i tornar 18. Si hi afegeixes el desgast del vehicle dubto molt que arribi a sumar 41,5€ que és el cost d'una sola T-10 de 6 zones.
Una altra cosa seria tenir en compte les despeses de manteniment del cotxe, assegurança, impostos... imputables a aquest desplaçament però com que suposo que el cotxe ja el teniu comprat...
Una altra cosa seria tenir en compte les despeses de manteniment del cotxe, assegurança, impostos... imputables a aquest desplaçament però com que suposo que el cotxe ja el teniu comprat...
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Barcelona-Vic són 70 Kms anada.
A 0,24 €/Km (*) i comptant anada i tornada són: 33,60 €.
A 0,19 €/Km (**) i comptant anada i tornada són: 26,60 €.
* 24 cèntims d'€ per quilòmetre és el que paguen algunes empreses, en el millor dels casos, quan has de posar el teu vehicle particular per a la feina.
** 19 cèntims d'€ per quilòmetre és el tope legal que hisenda admet sense haver de cotizar com un ingrés per al treballador, quan has de posar el teu vehicle particular per a la feina.
Salut !!
A 0,24 €/Km (*) i comptant anada i tornada són: 33,60 €.
A 0,19 €/Km (**) i comptant anada i tornada són: 26,60 €.
* 24 cèntims d'€ per quilòmetre és el que paguen algunes empreses, en el millor dels casos, quan has de posar el teu vehicle particular per a la feina.
** 19 cèntims d'€ per quilòmetre és el tope legal que hisenda admet sense haver de cotizar com un ingrés per al treballador, quan has de posar el teu vehicle particular per a la feina.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Si n'heu amb renfe, podeu comprar el bonotren (10 viatges) només per renfe, surt més a compte si només l'utilitzeu a renfe.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
A Vic no cal validar a la sortida, només a l'entrada.albe6 ha escrit:Tant a Rodalies com a Sagalés pots fer servir una T-10 de 6 zones, ja que la T-10 és multipersonal.
Això si, si agafes Rodalies haureu d'anar tots a una, per validar a la sortida.
En vehicle privat, algun cop que hi he hagut d'anar, almenys fins a l'entrada de la Meridiana, amb menys de 5€ faig el trajecte d'anada i tornada, s'ha de tenir en compte que condueixo un utilitari amb motor turbo dièsel, que té un consum mitjà de 4,5l/100 kms. i que la majoria de dies, feia una conducció "econòmica", utilitzant les marxes més llargues possibles, i a un promig de 80/100 km/h. I érem 3 persones més jo que era el conductor. Depèn del vehicle que tingueu, us surt molt més econòmic anar amb cotxe privat. És trist, però cert, i a més a Vic hi ha un munt d'aparcaments gratuïts, dispersats per tota la ciutat, i al ser una ciutat relativament petita, es pot recórrer a peu en poca estona. Això sí, si voleu que el viatge us surti econòmic, no agafeu la C-33, i feu tot el trajecte sencer per la C-17, en uns 35 40 minuts aproximadament, depèn del trànsit, us planteu a Vic, i us estalvieu el peatge de La Llagosta de la C-33.Adolescent barceloní ha escrit: Volem anar tota la família a passar un dia a Vic.
He estat mirant preus a Rodalies i a Sagalés, i em surt això:
Rodalies
Preu: 50,16 €:
La meva mare, el meu pare i el meu germà, bitllet senzill (5,70 € x 3)
La meva àvia, amb la "Tarjeta Dorada", paga 3,42 €.
Jo, en tenir el Carnet Jove, pago 4,56 €.
Total només anada: 25,08 €. Si ho multipliquem per 2 (anada i tornada!), em surt el preu final de 50,16 €
Sagalés
Preu: 41,50 €:
En cas d'anar amb el Sagalés, compraríem una T-10 de 6 zones, que costa 41,50 €.
Llavors, tinc alguns dubtes:
Què és més ràpid? Sagalés o Rodalies?
La T-10 de 6 zones em val per a totes les línies de Sagalés que vagin de Barcelona a Vic?
La T-10 de 6 zones em val per anar a Vic en Rodalies?
Hi ha més alternatives per fer aquest trajecte? En cas que sí, podríeu indicar-me el preu?
Clar, en tren és 1h-1:30 h, si no m'equivoco. A més, prefereixo el tren que el Sagalés... Per això, si puc utilitzar la T-10 de 6 zones per anar tots cinc a Vic i tornar (5 x 2 = 10 viatges) en Rodalies...
Després queda l'opció "anar en cotxe", però vull convèncer a la família de que en molts casos el transport públic és més econòmic. No sé si aquest és el cas: què seria més econòmic?
Gràcies per avançat.
I ja que parles del Carnet Jove. El Carnet Jove no et serveix per fer trajectes de Rodalies. Et serveix si vas més amunt de Vic, ja que es tarifica com a regionals, però fins a Vic, no serveix, ja que es tarifica com a rodalia.
Conclusió, el més ràpid és el vehicle privat, ara si vols anar en Transport Públic, et recomano el bus de Sagalés, però la línia que surt directa de l'Estació del Nord, cap a Vic, té una durada aproximada d'una hora, segons el trànsit, i et deixa gairebé al centre de la ciutat; el tren mínim triga 1:10h - 1:15h, i és més difícil trobar plaça per seure, sobretot després de Pl. Catalunya. El que sí és de calaix, és que agafeu una T-10 de 6 zones, l'amortitzareu més que comprant bitllets senzills, a l'anar tantes persones.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Llavors el cotxe ens és més econòmic, en aquest cas, oi?
El meu pare és el que condueix, i acostuma a portar marxes llargues i tot això. Com no estem disposats a pagar peatge
anirem com bé dieu per la C-17.
M'apunto el detall dels aparcaments gratuïts.
El nostre cotxe és un Seat Ibiza de l'any 2000, no sé si consumeix massa o no.
En tot cas, gràcies a tots per les respostes!

El meu pare és el que condueix, i acostuma a portar marxes llargues i tot això. Com no estem disposats a pagar peatge

M'apunto el detall dels aparcaments gratuïts.
El nostre cotxe és un Seat Ibiza de l'any 2000, no sé si consumeix massa o no.
En tot cas, gràcies a tots per les respostes!



Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Vull anar de casa meva, al Poblenou, l'estació de Sants. La manera més ràpida per anar que he trobat es amb el metro L4, des de Poblenou, a Barceloneta i allà agafar qualsevol tren a Sants. Sinó, agafar el 71 fins al pont de Calatrava i allar agfar el 43/44. També tinc la del metro, però amb L3 no vull el passadís, i amb L5, dona molta volta. Coneixeu alguna altre manera?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Donada la baixa freqüència de la R2 Sud a EDF i tenint en compte que amb la meva proposta s'ha de caminar "una miqueta" (400 metres, menys de 10 minuts) et proposo la L4 fins a Urquinaona i allà anar a peu a l'estació renfe de pl. Catalunya on podràs agafar qualsevol tren a Sants. També pots agafar el metro L1 d'Urquinaona a Catalunya, però crec que és més ràpid anar a peu.
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N5
- Entrades: 108
Hola!
També depèn una miqueta de la zona del Poblenou on visquis però ja que has parlat de la línia 71, dedueixo que la tens aprop. Aprofitant que parles d´aquesta línia, podries anar fins passat el pont de Calatrava i caminar uns 500 m fins a l´estació de Clot-Aragó. Allà tens més possibilitats amb les R2, R2 nord i R1. No sé si serà una alternativa vàlida...
Salutacions,
MANEL
També depèn una miqueta de la zona del Poblenou on visquis però ja que has parlat de la línia 71, dedueixo que la tens aprop. Aprofitant que parles d´aquesta línia, podries anar fins passat el pont de Calatrava i caminar uns 500 m fins a l´estació de Clot-Aragó. Allà tens més possibilitats amb les R2, R2 nord i R1. No sé si serà una alternativa vàlida...
Salutacions,
MANEL