Citelis i Heuliez híbrids (no-TMB) en proves per Barcelona
-
- N5
- Entrades: 116
Re: Citelis i Heuliez híbrids (no-TMB) en proves per Barcelo
Aquí també parlen d'aquests busos: http://www.camionesclasicos.com/FORO/vi ... 70&t=22230
A mitjans de desembre de 2012 vaig enganyar el Heuliz fent simulacions la 17. Un conductor del cotxe de TMB d'aquesta línia que el seguia va comentar-me que feia dies que estava a aquesta línia.
Josep
Josep
- Fitxers adjunts
-
- 2012.12.15 Heuliez Balmes_PhotoJosepMiquel.jpg (222.6 KiB) Visualitzat 9647 cops
-
- 2012.12.15 Heuliez Balmes_PhotoJosep-Miquel.jpg (228.75 KiB) Visualitzat 9647 cops
Avui he vist l'Heuliez circulant per la Rambla de Guipúscoa. Fins aquí tot normal, però és que eren les 22.30 hores.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo l'he vist fa poc més d'una hora, pujava per Granja Vella cap al Passeig Vall d'Hebron (fins a aquí tot normal, dons fa mesos que fa la línia 17), però en comptes de girar direcció Llobregat, ho ha fet direcció Besòs, no se on anava, ja que no s'ha posat dins de la Ronda de Dalt.Guigui ha escrit:Avui he vist l'Heuliez circulant per la Rambla de Guipúscoa. Fins aquí tot normal, però és que eren les 22.30 hores.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N5
- Entrades: 116
Jo l'he vist avui a la Estació de Sants com sempre fent la 44. El vaig veure el 1 de maig a la via augusta també, prop de la estació de Gràcia de FGC, no sé quina línia feia. Pero vaja, era el dia del treball...
N'hi ha més d'un, o es que jo l'he vist ja direcció línia 44?jsantos233 ha escrit:Jo l'he vist avui a la Estació de Sants com sempre fent la 44. El vaig veure el 1 de maig a la via augusta també, prop de la estació de Gràcia de FGC, no sé quina línia feia. Pero vaja, era el dia del treball...
L'he avistat poc abans de la una del migdia.

El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N5
- Entrades: 95
- Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)
Al final los comprarán instalandoles bkb, y poniendoles asientos y cambiando su estetica para que se reconozcan que son de TMB, porque la gracia es que esos vehiculos tenerlos en pruebas nos cuesta dinero a todos y sin poder subirnos a ellos, porque el combustible no lo regalan y siempre en la 17 o 44 simulandolas, porque no simulan todas las lineas de TMB que se puedan porque asi podrian ver si se adaptan a todas las lineas, lógico que si.
Las pruebas son de la propia Irisbus, pidieron permiso a TMB para simular las líneas 17 y 44, y poder estacionar sus buses en la campa del Triángulo. Intentan molestar lo menos posible, y las pruebas si son de la propia fábrica es de suponer que no las pagamos todos, como mucho TMB que aporta sus plazas, pero el gasoil, lo repostan en una Repsol de Santander / Fra Juniper Serra. Estos coches son diesel Euro6, a TMB ya no le interesa el diesel. De momento lo que es seguro es que llegarán a finales de año 5 híbridos Volvo 7900, 5 híbridos Irisbus Citelis, y más adelante 10 MAN Lion's Hybrid.Ismael_BCN ha escrit:Al final los comprarán instalandoles bkb, y poniendoles asientos y cambiando su estetica para que se reconozcan que son de TMB, porque la gracia es que esos vehiculos tenerlos en pruebas nos cuesta dinero a todos y sin poder subirnos a ellos, porque el combustible no lo regalan y siempre en la 17 o 44 simulandolas, porque no simulan todas las lineas de TMB que se puedan porque asi podrian ver si se adaptan a todas las lineas, lógico que si.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Fins quant estaran fent proves per Barcelona amb aquest model?
Bon dia,
el blanc amb el darrera negre vist ultimament pel carrer València a l'alçada de Padilla - possiblement simulant recorregut del 44 -, també en diumnege vespre.
el passat dissabte mig matí vist també pujant Balmes quasi a l'alçada de Plaça Kennedy.
el blanc amb el darrera negre vist ultimament pel carrer València a l'alçada de Padilla - possiblement simulant recorregut del 44 -, també en diumnege vespre.
el passat dissabte mig matí vist també pujant Balmes quasi a l'alçada de Plaça Kennedy.
Jo sempre el veig a la línia 17 a totes hores, el que em pregunto es si no varien, canvien, afegeixen o treuen els bidons d'aigua, sempre veig l'interior tot igual.Landliebe ha escrit:Bon dia,
el blanc amb el darrera negre vist ultimament pel carrer València a l'alçada de Padilla - possiblement simulant recorregut del 44 -, també en diumnege vespre.
el passat dissabte mig matí vist també pujant Balmes quasi a l'alçada de Plaça Kennedy.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Yo lo he visto repostar combustible en la gasolinera que hay junto a la Ciutat Esportiva del Espanyol.pau5321 ha escrit:Las pruebas son de la propia Irisbus, pidieron permiso a TMB para simular las líneas 17 y 44, y poder estacionar sus buses en la campa del Triángulo. Intentan molestar lo menos posible, y las pruebas si son de la propia fábrica es de suponer que no las pagamos todos, como mucho TMB que aporta sus plazas, pero el gasoil, lo repostan en una Repsol de Santander / Fra Juniper Serra. Estos coches son diesel Euro6, a TMB ya no le interesa el diesel. De momento lo que es seguro es que llegarán a finales de año 5 híbridos Volvo 7900, 5 híbridos Irisbus Citelis, y más adelante 10 MAN Lion's Hybrid.Ismael_BCN ha escrit:Al final los comprarán instalandoles bkb, y poniendoles asientos y cambiando su estetica para que se reconozcan que son de TMB, porque la gracia es que esos vehiculos tenerlos en pruebas nos cuesta dinero a todos y sin poder subirnos a ellos, porque el combustible no lo regalan y siempre en la 17 o 44 simulandolas, porque no simulan todas las lineas de TMB que se puedan porque asi podrian ver si se adaptan a todas las lineas, lógico que si.
Sí, también utilizan esa gasolinera, tengo fotos de esos buses en esa gasolinera, ya ni me acordaba.scubydu ha escrit:Yo lo he visto repostar combustible en la gasolinera que hay junto a la Ciutat Esportiva del Espanyol.pau5321 ha escrit:Las pruebas son de la propia Irisbus, pidieron permiso a TMB para simular las líneas 17 y 44, y poder estacionar sus buses en la campa del Triángulo. Intentan molestar lo menos posible, y las pruebas si son de la propia fábrica es de suponer que no las pagamos todos, como mucho TMB que aporta sus plazas, pero el gasoil, lo repostan en una Repsol de Santander / Fra Juniper Serra. Estos coches son diesel Euro6, a TMB ya no le interesa el diesel. De momento lo que es seguro es que llegarán a finales de año 5 híbridos Volvo 7900, 5 híbridos Irisbus Citelis, y más adelante 10 MAN Lion's Hybrid.Ismael_BCN ha escrit:Al final los comprarán instalandoles bkb, y poniendoles asientos y cambiando su estetica para que se reconozcan que son de TMB, porque la gracia es que esos vehiculos tenerlos en pruebas nos cuesta dinero a todos y sin poder subirnos a ellos, porque el combustible no lo regalan y siempre en la 17 o 44 simulandolas, porque no simulan todas las lineas de TMB que se puedan porque asi podrian ver si se adaptan a todas las lineas, lógico que si.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Avui he vist el Citelis per Guipúscoa, "perseguint" un 43. I una estona més tard i en el mateix sentit un altre (potser l'Heuliez, perquè al Citelis no li ha donat el temps de fer tota una volta completa a la línia), que en aquest cas anava just al davant d'un 44. M'ha sorprés una mica aquest fet, perquè a les parades lògicament el "destorbarà".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N5
- Entrades: 116
Vist ahir un d'ells a la estació de Sants, feia temps que no el veia.
Segueixen circulant i el veig sempre a l'alçada d'Avinguda Roma, sempre simulen la mateixes línies? I fins quan ho faran?
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Si simulaven la 43 i 44, ara faran l'H10? I/o el 143?albert28 ha escrit:Segueixen circulant i el veig sempre a l'alçada d'Avinguda Roma, sempre simulen la mateixes línies? I fins quan ho faran?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Demà tots atents a veure què fan els Citelis en proves
Faran l'H10
Si segueixen fent la 44, farà molta gràcia veure que la línia segueix viva a l'ombra i serà molt curiós. 



Salvem l'Estació de França!
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Se sap algo, els tornat a veure?m.h.t. ha escrit:Demà tots atents a veure què fan els Citelis en provesFaran l'H10
Si segueixen fent la 44, farà molta gràcia veure que la línia segueix viva a l'ombra i serà molt curiós.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Vist un dels Citelis en proves, mantenint encara la ruta del 44 (girant pel carrer Sant LLuc per incorporar-se a l'Avinguda Alfons XIII per arribar a l'Olímpic de Badalona.raulitinbcn ha escrit:Se sap algo, els tornat a veure?m.h.t. ha escrit:Demà tots atents a veure què fan els Citelis en provesFaran l'H10
Si segueixen fent la 44, farà molta gràcia veure que la línia segueix viva a l'ombra i serà molt curiós.