De fet, és el que em sorprèn a mi, a hores d'ara, si treuen la tuneladora per Lesseps i cobreixen la plaça (de manera provisional potser), és possible que en un futur, l'altre tuneladora acabi de fer el túnel complet, però en comptes de sortir per Mandri, que ho faci per Lesseps. És una manera d'estalviar-se una tuneladora, ara bé, si per acabar el curt tram entre Lesseps i Mandri cal tornar a posar la tuneladora serà per posar el crit al cel, seria més senzill acabar ja el poc que li queda.437.001 ha escrit:La pregunta que em passa pel cap és: per què s´han de gastar diners (un milió i mig d´euros) en treure-la fent un forat a Lesseps, en lloc de fer-la anar fins a Mandri, i treure-la per Mandri, que és un tros molt curt? Costaria molt més?
Ho dic perquè en el temps de fer el forat i poder treure-la, el bitxo ja estaria passat Putxet...
No ho entenc. Quina diferència de costos hi pot haver?
I per què només parlen de la tuneladora de Lesseps, i no de la de Manuel Girona?![]()
Hem fet unes quantes passes enrera en transparència...
