Alternatives per estalviar-se els peatges

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Alternatives per estalviar-se els peatges

Entrada Autor: wefer » Divendres 04/10/2013 12:14

Obro aquest fil per posar de quina manera (lògica) ens podem estalviar els peatges. Exemple:

Trajecte: Barcelona-Girona
Ruta normal: Sortida de Barcelona per la C-33. Peatge a Mollet. Enllaç amb l'AP-7. Peatge a La Roca (ticket) i pagament quan arribem a Girona, depenent de la sortida que agafem

Alternativa "una mica d'estalvi":
  • Podem sortir de BCN per l'autopista gratuïta de Terrassa, la C-58.
  • Quan arribem a l'alçada del Baricentro (la següent sortida, està molt junta) sortim cap a la B-30 direcció Girona.
  • Així ens estalviem el peatge de Mollet. És tot autopista per la qual cosa és molt còmode, excepte el moment de passar d'una autopista a l'altra, que està mal indicat i mal preparat (expressament perquè la gent vagi pel peatge).
Alternativa "sense presses":
  • Sortim de BCN per l'autovia de Vic C-17 fins a Granollers, on agafem la sortida de Cardedeu/Mataró/Granollers. Fins aquí tot autovia.
  • Allà entrem a la ronda de Granollers, una avinguda on hem de passar dues rotondes i un semàfor.
  • Al passar sota les vies de Renfe, agafem una via ràpida que continua essent la ronda de Granollers. A partir d'aquí, dues possibilitats:
    1. Sortim per la sortida St. Celoni/Mataró/La Roca. Seguim sempre cap a Sant Celoni. Hem de passar dues rotondes i entrem a l'autopista Granollers-Mataró (gratuïta), per tornar-ne a sortir a l'alçada de Sta. Agnés de Malanyanes, on dues rotondes i una bona carretera ens fan arribar a la C-35 a l'alçada de Cardedeu sud. És l'opció més directe, però les retencions a la sortida de la ronda de Granollers acostumen a ser desesperants, per la qual cosa recomano la següent opció, més llarga però amb menys retencions:
    2. Sortim de la ronda de Granollers per la sortida Cardedeu. Seguim per la carretera C-251 fins l'entrada de Cardedeu (la rotonda al costat de la qual hi ha un mural sota les vies de Renfe). Agafem cap a la dreta, cap a Sta. Agnés de Malanyanes/La Roca/Mataró. Un parell de rotondes més i arribem a la rotonda que ens permet agafar la C-35
  • Existeix una tercera opció que és passar per dins de Cardedeu i Llinars, però només és apta per a gent que li agradi el massoquisme.
  • A partir d'aquí, agafem la C-35 que és via ràpida pràcticament fins a Sant Celoni
  • A Sant Celoni haurem de ralentir la marxa a 50 o 60 Km/h ben bé fins a Riells-Viabrea, perquè hi ha creuaments, accessos, etc.
  • A partir de Riells, la cosa millora i gairebé és via ràpida fins passat Hostalric.
  • Entre Hostalric i Maçanet hi ha corbes i la carretera es fa una mica més estreta, però no hi ha massa trànsit.
  • Passat Maçanet, agafem la N-II. Primer com a carretera en obres (abandonades), i després ja com autovia, arribem fins a Girona
  • Evidentment, trigarem força més que anant per l'autopista, però si no tenim pressa o no ens agrada passar de 100 Km/h, és una alternativa prou bona. A més, si en comptes de Girona només necessitem fer part del trajecte (per exemple Granollers) és una alternativa perfecte.
Necessiteu un plànol? O millor un GPS?
En sabeu d'altres?



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 04/10/2013 12:22

wefer ha escrit: [*]Entre Hostalric i Maçanet hi ha corbes i la carretera es fa una mica més estreta, però no hi ha massa trànsit.
[*]Passat Maçanet, agafem la N-II. Primer com a carretera en obres (abandonades), i després ja com autovia, arribem fins a Girona
[*]Evidentment, trigarem força més que anant per l'autopista, però si no tenim pressa o no ens arada passar de 100 Km/h, és una alternativa prou bona. A més, si en comptes de Girona només necessitem fer part del trajecte (per exemple Granollers) és una alternativa molt bona.[/list]

Necessiteu un plànol? O millor un GPS?
En sabeu d'altres?
A partir d'Hostalric, és molt mès ràpid agafar la GI-555 (Hostalric-Les Menorquines) que es molt més recte i amb menys corves i a Les Menorquines enllaça amb la N-II que continuar per la C-35, amb les corves del tram Hostalric-Maçanet.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 04/10/2013 12:38

Mako448 ha escrit:A partir d'Hostalric, és molt mès ràpid agafar la GI-555 (Hostalric-Les Menorquines) que es molt més recte i amb menys corves i a Les Menorquines enllaça amb la N-II que continuar per la C-35, amb les corves del tram Hostalric-Maçanet.
Doncs sí, tens tota la raó, per anar a Girona millor la GI-555 passat Hostalric. Sempre em faig un embolic en aquesta zona.

Ja que hi estem posats, comentar que l'opció per la C-35 serveix per anar cap a la Costa Brava (St. Feliu de Guíxols, Palamós, etc) ja que es converteix en autovia a partir de l'enllaç amb la AP-7.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 04/10/2013 12:51

Nosaltres, per anar des de casa fins a Caldes, enlloc d'anar per la C-33 / C-59 agafem la C-17 / C-59 i ens estalviem el peatge de La Roca.
I per anar a Sabadell o Terrassa, enlloc d'agafar els túnels de Vallvidrera o la C-58, anem per la N-150.

PD: la C-59 a la nit, sense fanals, tela... "Luces largas, cortas, largas, cortas..." (per no enlluernar els que venen en sentit contrari)... I així fins arribar a on hi hagi fanals...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/10/2013 13:05

Adolescent barceloní ha escrit:Nosaltres, per anar des de casa fins a Caldes, enlloc d'anar per la C-33 / C-59 agafem la C-17 / C-59 i ens estalviem el peatge de La Roca.
I per anar a Sabadell o Terrassa, enlloc d'agafar els túnels de Vallvidrera o la C-58, anem per la N-150.
Si de cas, us estalvieu el peatge de Mollet. I agafant l'N-150 en lloc de la C-58, no s'estalvia cap peatge.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 04/10/2013 13:17

Guigui ha escrit:Si de cas, us estalvieu el peatge de Mollet.
de la Roca o de Mollet, és el mateix peatge (amb denominacions diferents).
Guigui ha escrit:I agafant l'N-150 en lloc de la C-58, no s'estalvia cap peatge.
Pensava que sí que n'hi havia un... En tot cas, gràcies per dir-ho, ja ho tindrem en compte! :D


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/10/2013 13:20

Adolescent barceloní ha escrit:
Guigui ha escrit:Si de cas, us estalvieu el peatge de Mollet.
de la Roca o de Mollet, és el mateix peatge (amb denominacions diferents).
No. El peatge de Mollet és el de la C-33, i té línia de pagament en els dos sentits. El peatge de la Roca és el de l'AP-7 i és per a retirar tiquet en sentit Girona i per a pagar en sentit Barcelona/Tarragona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 04/10/2013 13:23

wefer ha escrit:Obro aquest fil per posar de quina manera (lògica) ens podem estalviar els peatges. Exemple:

Trajecte: Barcelona-Girona
Ruta normal: Sortida de Barcelona per la C-33. Peatge a Mollet. Enllaç amb l'AP-7. Peatge a La Roca (ticket) i pagament quan arribem a Girona, depenent de la sortida que agafem

Alternativa "una mica d'estalvi":
  • Podem sortir de BCN per l'autopista gratuïta de Terrassa, la C-58.
  • Quan arribem a l'alçada del Baricentro (la següent sortida, està molt junta) sortim cap a la B-30 direcció Girona.
  • Així ens estalviem el peatge de Mollet. És tot autopista per la qual cosa és molt còmode, excepte el moment de passar d'una autopista a l'altra, que està mal indicat i mal preparat (expressament perquè la gent vagi pel peatge).
Alternativa "sense presses":
  • Sortim de BCN per l'autovia de Vic C-17 fins a Granollers, on agafem la sortida de Cardedeu/Mataró/Granollers. Fins aquí tot autovia.
  • Allà entrem a la ronda de Granollers, una avinguda on h
    em de passar dues rotondes i un semàfor.
  • Al passar sota les vies de Renfe, agafem una via ràpida que continua essent la ronda de Granollers. A partir d'aquí, dues possibilitats:
    1. Sortim per la sortida St. Celoni/Mataró/La Roca. Seguim sempre cap a Sant Celoni. Hem de passar dues rotondes i entrem a l'autopista Granollers-Mataró (gratuïta), per tornar-ne a sortir a l'alçada de Sta. Agnés de Malanyanes, on dues rotondes i una bona carretera ens fan arribar a la C-35 a l'alçada de Cardedeu sud. És l'opció més directe, però les retencions a la sortida de la ronda de Granollers acostumen a ser desesperants, per la qual cosa recomano la següent opció, més llarga però amb menys retencions:
    2. Sortim de la ronda de Granollers per la sortida Cardedeu. Seguim per la carretera C-251 fins l'entrada de Cardedeu (la rotonda al costat de la qual hi ha un mural sota les vies de Renfe). Agafem cap a la dreta, cap a Sta. Agnés de Malanyanes/La Roca/Mataró. Un parell de rotondes més i arribem a la rotonda que ens permet agafar la C-35
  • Existeix una tercera opció que és passar per dins de Cardedeu i Llinars, però només és apta per a gent que li agradi el massoquisme.
  • A partir d'aquí, agafem la C-35 que és via ràpida pràcticament fins a Sant Celoni
  • A Sant Celoni haurem de ralentir la marxa a 50 o 60 Km/h ben bé fins a Riells-Viabrea, perquè hi ha creuaments, accessos, etc.
  • A partir de Riells, la cosa millora i gairebé és via ràpida fins passat Hostalric.
  • Entre Hostalric i Maçanet hi ha corbes i la carretera es fa una mica més estreta, però no hi ha massa trànsit.
  • Passat Maçanet, agafem la N-II. Primer com a carretera en obres (abandonades), i després ja com autovia, arribem fins a Girona
  • Evidentment, trigarem força més que anant per l'autopista, però si no tenim pressa o no ens agrada passar de 100 Km/h, és una alternativa prou bona. A més, si en comptes de Girona només necessitem fer part del trajecte (per exemple Granollers) és una alternativa perfecte.
Necessiteu un plànol? O millor un GPS?
En sabeu d'altres?
Si no teniu pressa, C-17 fins a Vic (mitjana de 100 km/h) i C-25 fins a Girona (mitjana 120 km/h). L'altre dia vaig fer Vic - Santa Coloma de Farners en 20 minuts, respectant les velocitats màximes.
El trajecte no crec que duri més d'una hora i quart o una hora i mitja com a màxim.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 04/10/2013 14:14

UT440_132M ha escrit:Si no teniu pressa, C-17 fins a Vic (mitjana de 100 km/h) i C-25 fins a Girona (mitjana 120 km/h). L'altre dia vaig fer Vic - Santa Coloma de Farners en 20 minuts, respectant les velocitats màximes.
El trajecte no crec que duri més d'una hora i quart o una hora i mitja com a màxim.
Efectivament, una altra alternativa perfectament viable. Dones una volta de nassos, però no pagues res. El que no sé és si compensa al gastar molta més benzina, i més tenint en compte el traçat difícil de l'Eix Transversal.
Adolescent barceloní ha escrit:PD: la C-59 a la nit, sense fanals, tela... "Luces largas, cortas, largas, cortas..." (per no enlluernar els que venen en sentit contrari)...
Home, és que el 99% de les carreteres són així ;)



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3153
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 04/10/2013 15:02

[mode irònic ACTIVAT]

I ningú no ha pensat en «l'alternativa natural» que és la N-II pel Maresme i La Selva cap al Girones ??

[mode irònic DESACTIVAT]

Per anar a Girona (ciutat), desde Barcelona (ciutat) el més fàcil (i còmode) és agafar el tren. Ja sigui un MD o un AVE-AVANT...

El problema d'aquestes alternatives, sobretot la de la C-58 i la C-17 és que a segons quines hores és un suplici conduir-hi per la combinació de congestió amb conductors amb poca paciència i pressa incontinguda que obliga a prestar una atenció desmesurada a la conducció. A més, es perd molt de temps travessant Granollers per agafar la carretera de Cardedeu, tant per La Roca com per Les Franqueses.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 04/10/2013 15:30

UT440_132M ha escrit:Si no teniu pressa, C-17 fins a Vic (mitjana de 100 km/h)
Si parlem de velocitats legals, és impossible (matemàticament parlant) fer una mitjana de 100 Km/h., perquè el màxim global és precisament de 100, i hi ha trams limitats a 80 ;) (i fins i tot a 50, en les "esses" de Montcada i Reixac)
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 04/10/2013 15:47, en total s’ha editat 1 vegada.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/10/2013 15:44

Per no parlar de l'animalada infraestructural que és l'accés de la Ronda de Dalt a la C-17. Darrerament, prefereixo agafar la sortida 2, girar per Aiguablava i baixar el primer carrer la dreta (no en recordo el nom) per acabar al semàfor de la Meridiana; la ruta "oficial" pel Pg. Santa Coloma és un seguit de semàfors vermells que ni el Sr. Alemany hauria col·locat "millor".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 04/10/2013 15:48

Direcció sud per l'AP-7, un cop s'ha arribat a la sortida Torredembarra/Altafulla, es pot agafar aquesta, es fan un parell de Km. direcció sud per la N-340 i aquesta es converteix en l'autovia A-7 fins a la CN de Vandellós, limitada la majoria de tram a 120km/h (excepte la part de voreja Tarragona). Surt realment molt a compte, i, el temps és quasi el mateix (Martorell<>Torredembarra =aprox 7€, i si vas a Amposta (19€), et pots estalviar ben be 12€). En sentit contrari també es pot fer, però en determinats dies al acostar-te on s'acaba l'autovia es sol fer caravana fins a l'alçada del peatge d'entrada a l'autopista de Torredembarra, ja que allà hi ha un "tap" de tota la gent que fa el mateix.

Per altra banda, tot i que no n'estic segur, els trajectes Martorell<>Gelida, Gelida<>St. Sadurní i St. Sadurní<>Vilafranca N (després s'ha d'entrar per la sud o sortir per la sud i entrar per la nord, depenent del sentit que es circuli) és gratuït (per el tema dels veïns i desplaçaments entre poblacions, que no estàn gaire ben comunicades per carretera).
Si un es pren la molèstia de sortir, donar la volta a la rotonda després del peatge i tornar a entrar, tot aquest trajecte surt a 0,00€ (Martorell<>Vilafranca = 3,25€).

Per altra banda, actualment desplaçaments des de la Catalunya central cap a Sitges, Vilanova, Vilafranca i per anar cap al sud, surt més a compte baixar per la nova C-37 i C-15 (i C-25 si es ve de Vic) que baixar fins a l'alçada de la B-30, estalviant-se, a més, com a mínim el peatge de la AP-7 (i el dels túnels del Garraf si es va a Sitges / Vilanova).


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 04/10/2013 16:38

Guigui ha escrit:prefereixo agafar la sortida 2, girar per Aiguablava i baixar el primer carrer la dreta (no en recordo el nom) per acabar al semàfor de la Meridiana;
Faràs segurament Sortida 2 > Aiguablava > La Fosca > Palamós > Pedrosa > Semàfor Meridiana. No hi ha cap carrer que des d'Aiguablava baixi directament al semàfor (ho sé perquè és el meu barri...)

Una altra ruta alternativa és Sortida 2 > Via Favència > Palamós > Pedrosa > Semàfor Meridiana, hi ha el mateix nombre de semàfors que anant per Aiguablava.

I, sí, l'accés a la C-17 via B-20 és una caqueta.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 04/10/2013 17:28

wefer ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Si no teniu pressa, C-17 fins a Vic (mitjana de 100 km/h) i C-25 fins a Girona (mitjana 120 km/h). L'altre dia vaig fer Vic - Santa Coloma de Farners en 20 minuts, respectant les velocitats màximes.
El trajecte no crec que duri més d'una hora i quart o una hora i mitja com a màxim.
Efectivament, una altra alternativa perfectament viable. Dones una volta de nassos, però no pagues res. El que no sé és si compensa al gastar molta més benzina, i més tenint en compte el traçat difícil de l'Eix Transversal.
Per la C-35 segons Google maps, em dona una distància de 106 kms. Si fem la combinació C-17 + C-25 són 39 kms més. La distància de Granollers a Vic. Amb el meu vehicle actual, això suposa una despesa d'uns 2 litres addicionals, tenint en compte que té una mitjana de consum en autopista/autovia, de 4 litres/100kms.
En canvi l'estalvi de temps és mínim, 2 minuts a favor de la C-35.
Fitxers adjunts
googlemaps.jpg
googlemaps.jpg (101.18 KiB) Visualitzat 11809 cops


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 04/10/2013 20:11

Una cosa divertida quan fas aquestes alternatives és que et pots fiar molt poc de la senyalització, perquè aquesta sempre t'acaba portant cap a l'autopista de peatge.
Si no coneixes el camí, constantment estàs pensant "segur que serà per aquí?" perquè periòdicament et trobes indicacions que gairebé t'obliguen a anar cap a l'autopista, però si passes d'elles i continues veus que, efectivament, per allà també es va on vols anar.
Coses de viure a Abertislàndia (una província de Caixalàndia)... vull dir Catalunya.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/10/2013 20:28

wefer ha escrit:Coses de viure a Abertislàndia (una província de Caixalàndia)... vull dir Catalunya.
Això també t'ho trobes en països com França i també l'Espanya més profunda on hi ha peatges (per exemple, a la Rioja). Ras i curt, allí on hi ha concessionàries que "han de" fer negoci.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 05/10/2013 0:29

oriolp13 ha escrit:Direcció sud per l'AP-7, un cop s'ha arribat a la sortida Torredembarra/Altafulla, es pot agafar aquesta, es fan un parell de Km. direcció sud per la N-340 i aquesta es converteix en l'autovia A-7 fins a la CN de Vandellós, limitada la majoria de tram a 120km/h (excepte la part de voreja Tarragona). Surt realment molt a compte, i, el temps és quasi el mateix (Martorell<>Torredembarra =aprox 7€, i si vas a Amposta (19€), et pots estalviar ben be 12€). En sentit contrari també es pot fer, però en determinats dies al acostar-te on s'acaba l'autovia es sol fer caravana fins a l'alçada del peatge d'entrada a l'autopista de Torredembarra, ja que allà hi ha un "tap" de tota la gent que fa el mateix.
Això és el que fan els autobusos de la HIFE que van de Tortosa a Barcelona, o almenys això diu una nota que hi ha exposada a la taquilla de l'estació d'autobusos de Tortosa ja que a Tortosa l'únic cop que he agafat un autobús de la HIFE va ser per anar a Gandesa (anant de Barcelona a Tortosa en tren).



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 05/10/2013 19:17

Fran-Ikarus ha escrit: (i fins i tot a 50, en les "esses" de Montcada i Reixac)
Llegendaria xapussa per passar precisament per sota de l'AP-7. <Per si no hi hagués prou perillositat amb l'estretor i la corba i contracorba tancades d'aquell punt, van i hi posen una sortida de l'autovia, una entrada i... tatxan, tota una parada de bus!!! :boig
És brutal en tot aquest tram la comparació entre el que és una autopista de peatge i una autovia gratuïta. Mentre la de peatge és ampla, recta i sense un trànsit excessiu, la gratuïta és estreta, perillosa, limitada a 80 o 50 i amb un trànsit infernal.

Tot plegat fa veure que alguna cosa grinyola en aquesta manera de fer les coses.



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”