Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Es el tren de les 9:27 a st Andreu Arenal, arribada a Gelida 10:20.
Son les 10:00 i ara som a Cornella. Circula amb un retard de 10 min
Son les 10:00 i ara som a Cornella. Circula amb un retard de 10 min
24/9/2013(horari de festiu);
465.248 va fer:
Terrassa(13.16)-Martorell(14.35)
Martorell(14.50)-Terrassa(16.10)
Terrassa(17.16)-Martorell(18.35)
Martorell(18.48)-Terrassa(20.08)
Avui 26/9/2013
465.216 fent:
St.Vicenç de Calders(7.12)-Terrassa(9.16)
Terrassa(9.45)-Martorell(11.04)amb 40 minuts de demora.
He estat desde les 11:30(hora que ha pasat el Terrassa (9.45)-Martorell (11.04) fins les 12:40 a l'estació de Molins de Rei a veure si el 465.216 feia un invers a Terrassa, i dels quatre R4 que anaven a Terrassa, tots amb 447, fins i tot una d'elles era en simple que anteriorment havia fet el Terrassa(10.15)-Martorell(11.34). Té pinta de quedar-se descansant a Martorell tot el dia fins les 21.04.
465.248 va fer:
Terrassa(13.16)-Martorell(14.35)
Martorell(14.50)-Terrassa(16.10)
Terrassa(17.16)-Martorell(18.35)
Martorell(18.48)-Terrassa(20.08)
Avui 26/9/2013
465.216 fent:
St.Vicenç de Calders(7.12)-Terrassa(9.16)
Terrassa(9.45)-Martorell(11.04)amb 40 minuts de demora.
He estat desde les 11:30(hora que ha pasat el Terrassa (9.45)-Martorell (11.04) fins les 12:40 a l'estació de Molins de Rei a veure si el 465.216 feia un invers a Terrassa, i dels quatre R4 que anaven a Terrassa, tots amb 447, fins i tot una d'elles era en simple que anteriorment havia fet el Terrassa(10.15)-Martorell(11.34). Té pinta de quedar-se descansant a Martorell tot el dia fins les 21.04.
Avui el Montcada Bifurcació(5.21)-Martorell(6.21) s'ha fet amb un 464 en simple. Aquest servei normalment és fa amb doble de 447.
Menys espai i menys seients que què?metring ha escrit:Doncs jo ho sento, però no entenc l'alegria dels Civies, menys espai, menys seients, cosa de la que molta gent es queixa...


- vermer3
- N6
- Entrades: 301
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
És cert que tenen menys places sentades, d'espai per a viatgers a peu, gairebé com les 447, potser m'equivoco, no m'hi fixo. I el problema més greu és l'alçada que hi ha entre el pis del tren i l'andana, en segons quines estacions, i si aquestes estan en corba és encara pitjor.437.001 ha escrit:Menys espai i menys seients que què?metring ha escrit:Doncs jo ho sento, però no entenc l'alegria dels Civies, menys espai, menys seients, cosa de la que molta gent es queixa...![]()
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Al menys les persones amb mobilitat reduida si que hi guanyen, sempre i quan l'estació estigui adaptada (que en moltes no ho són).vermer3 ha escrit:És cert que tenen menys places sentades, d'espai per a viatgers a peu, gairebé com les 447, potser m'equivoco, no m'hi fixo. I el problema més greu és l'alçada que hi ha entre el pis del tren i l'andana, en segons quines estacions, i si aquestes estan en corba és encara pitjor.437.001 ha escrit:Menys espai i menys seients que què?metring ha escrit:Doncs jo ho sento, però no entenc l'alegria dels Civies, menys espai, menys seients, cosa de la que molta gent es queixa...![]()
Hoy sábado al 465-213 lo he visto con el Terrassa (19:16)-Martorell (20:35) y Martorell (20:48)-Terrassa (22:08)
Cierto, pero solo si buena parte de la línea usa Civias, digamos al menos cada segundo tren. En la R4 se ven Civias haciendo algún Hospitalet-Terrassa (refuerzos a algunas horas), los semidirectos, y algún servicio esporádico. Evidentemente ninguna PMR usará la R4 para los tres o cuatro servicios al día que son con Civia.albert28 ha escrit:Al menys les persones amb mobilitat reduida si que hi guanyen, sempre i quan l'estació estigui adaptada (que en moltes no ho són).vermer3 ha escrit:És cert que tenen menys places sentades, d'espai per a viatgers a peu, gairebé com les 447, potser m'equivoco, no m'hi fixo. I el problema més greu és l'alçada que hi ha entre el pis del tren i l'andana, en segons quines estacions, i si aquestes estan en corba és encara pitjor.437.001 ha escrit: Menys espai i menys seients que què?![]()
Que por cierto, estoy con lo que dice metring. En mi caso de la R4 por ejemplo, ¿que gano yo con que pongan una 465? Una 447 en doble (la composición habitual de la R4) tiene más asientos.
Una 465 en simple tiene 997 plazas, de las cuales 277 son sentadas, es evidente que son pocas. Pero en el caso de una doble composición (5+5), suman 554 sentadas, y supera de lleno a las 447, que tiene 238 sentadas, por lo tanto una 465 en simple tiene más plazas que una 447. Y en el global de plazas, una 465 en doble tiene en total 1994 plazas, y puede transportar más gente que una 450, que tiene como máximo 1844 plazas. Creo que con estos datos esta más que demostrado que una 465 tanto en simple como en doble, tiene muchas más plazas sentadas que sus predecesores.alf_ ha escrit:Que por cierto, estoy con lo que dice metring. En mi caso de la R4 por ejemplo, ¿que gano yo con que pongan una 465? Una 447 en doble (la composición habitual de la R4) tiene más asientos.
Yo no hablaba de plazas, hablaba de asientos.Renfe451 ha escrit:Una 465 en simple tiene 997 plazas, de las cuales 277 son sentadas, es evidente que son pocas. Pero en el caso de una doble composición (5+5), suman 554 sentadas, y supera de lleno a las 447, que tiene 238 sentadas, por lo tanto una 465 en simple tiene más plazas que una 447. Y en el global de plazas, una 465 en doble tiene en total 1994 plazas, y puede transportar más gente que una 450, que tiene como máximo 1844 plazas. Creo que con estos datos esta más que demostrado que una 465 tanto en simple como en doble, tiene muchas más plazas sentadas que sus predecesores.alf_ ha escrit:Que por cierto, estoy con lo que dice metring. En mi caso de la R4 por ejemplo, ¿que gano yo con que pongan una 465? Una 447 en doble (la composición habitual de la R4) tiene más asientos.
Avui el Civia 464-225 feia el Servei de la R1 juntament amb la 464-219 l'Hospitalet-MaÇanet Massanes
Mientras esperaba un regional en Sant Vicenç esta pasada mañana...he fotografiado este Civia de CAF perteneciente al núcleo de Madrid el 465.011M...
https://www.flickr.com/photos/enric436/14547697698/
https://www.flickr.com/photos/enric436/14547697698/
Enric ha escrit:Mientras esperaba un regional en Sant Vicenç esta pasada mañana...he fotografiado este Civia de CAF perteneciente al núcleo de Madrid el 465.011M...
https://www.flickr.com/photos/enric436/14547697698/
Aquest Civia es deu haver perdut per aquí. Segons indicques el flickr potser que vagi el TCR de Vilanova, jo tinc el meus dubte perquè mira que hi han Tallers a Madrid perquè hagi de baixar a Vilanova!!!.
Jo en pregunto, no será que vingui a sustituir temporalment algunes de les 447 que están posant-li el PMR a Valladolid?, tenint en compte que dos unitats ja estant adaptades el PMR i encara no circulen, i les 4 restants estant adaptant-les a Valladolid per lo qual aquí ens s'estem quedan sense material, pregunto
Aquest Civia es deu haver perdut per aquí. Segons indicques el flickr potser que vagi el TCR de Vilanova, jo tinc el meus dubte perquè mira que hi han Tallers a Madrid perquè hagi de baixar a Vilanova!!!.
Jo en pregunto, no será que vingui a sustituir temporalment algunes de les 447 que están posant-li el PMR a Valladolid?, tenint en compte que dos unitats ja estant adaptades el PMR i encara no circulen, i les 4 restants estant adaptant-les a Valladolid per lo qual aquí ens s'estem quedan sense material, pregunto
No crec cesc...aquet Civia de CAF tornaba a Madrid...no estaba aquí per fer serveis!!
Jo en pregunto, no será que vingui a sustituir temporalment algunes de les 447 que están posant-li el PMR a Valladolid?, tenint en compte que dos unitats ja estant adaptades el PMR i encara no circulen, i les 4 restants estant adaptant-les a Valladolid per lo qual aquí ens s'estem quedan sense material, pregunto
No crec cesc...aquet Civia de CAF tornaba a Madrid...no estaba aquí per fer serveis!!
Em penso que fa dies que alguna de les subcontrates de manteniment de Madrid (afectant a Cercanías, MD i LD) estan en vaga indefinida.
Això suposa que els serveis mínims estan limitats a les revisions més petites. Les més importants (IS i R) no entren i és Integria qui les fa, i qui decideix quin dels seus tallers les assumeix, segons càrregues de treball.
Això suposa que els serveis mínims estan limitats a les revisions més petites. Les més importants (IS i R) no entren i és Integria qui les fa, i qui decideix quin dels seus tallers les assumeix, segons càrregues de treball.
Bon dia.
Avui hi ha un Civia 465 en servei a la R3 a Vic, en lloc de una 447.
Avui hi ha un Civia 465 en servei a la R3 a Vic, en lloc de una 447.
De confirmar-se això, ja podriem dir ara sí, que els Civia ja han fet serveis a totes les línies, ja que aquesta era la única pendent que els quedava.fubang ha escrit:Bon dia.
Avui hi ha un Civia 465 en servei a la R3 a Vic, en lloc de una 447.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Se sap si ha pujat en servei? I cap a quina hora ha estat?Renfe451 ha escrit:De confirmar-se això, ja podriem dir ara sí, que els Civia ja han fet serveis a totes les línies, ja que aquesta era la única pendent que els quedava.fubang ha escrit:Bon dia.
Avui hi ha un Civia 465 en servei a la R3 a Vic, en lloc de una 447.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a