


Hora i data actual: Dimarts 06/05/2025 7:22
Entrada Autor: alf_ » Dijous 21/11/2013 0:58
Entrada Autor: Busman » Dijous 21/11/2013 6:45
Vull pensar que sí, que és provisional, però a la parada simplement han penjat els cartells de parada anul.lada per tot el plafó informatiu, sense cap avís ni explicació. I no sembla que hi hagi cap raó ni de trànsit ni d' obstacles al tros que ha deixat de recórrer com per fer-lo anar per un altre lloc.Ecomobisostrans ha escrit:No deu ser provisional? Es que no veig cap notícia enlloc, ni siquiera surt al On Soc. De tota manera això té una fàcil solució: Posar una parada a Pg.Calvell-Jonquera. Només quedaria a 60m de la que han anulat i així es pot donar servei també al pavelló que suposo que hi deu anar força gent.Busman ha escrit:Avui porto més riures de la H16. Només dos díes després de l' estrena han decidit eliminar -sense avisar, per suposat- la parada de pujada del carrer Jonquera amb García Faria, de manera que ara ja fa com feia la 41 i té la parada al pavelló de la Marbella. Pel que sembla, la parada anterior quedava massa lluny del pavelló. Sabeu d' on queda molt lluny la parada actual? de les cases on hi viu la gent, sense cap pont per travessar la ronda en tres carrers seguits. El bus, més còmode.
Ah, però el millor és que van haver de pintar expressament un carril bus de pujada al carrer Jonquera per a fer aquesta parada, que abans era només de baixada. Per tant, els dissenyadors de línies (virtuals) s' han gastat uns quants calerons en pintar uns carrils i instal.lar tres semàfors que han fet servir durant dos díes exactament. Uns cracks.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/11/2013 9:11
Fran-Ikarus ha escrit:No l'he vist en aquest tram, però avui miraré d'enxampar-ne algun (si no m'hi he d'esperar 12 minuts, clar). Donava per fet que feia el canvi de sentit complet a la rotonda de Guipúscoa-Prim, igual que fan els C10, i ara veig que al plànol efectivament plantegen una pujada per Prim fins a Binèfar, canvi de sentit allà i tornada per Prim fins a Guipúscoa.Ecomobisostrans ha escrit:Però on fa la parada de regulació? Perquè segons es veu als mapes de TMB gira a la dreta i puja per Rbla. Prim fins al C/Binéfar sense fer cap parada. Si realment es així no trigaràn els veins a queixar-se, i amb raó, de que passi sense parar, que costaria posar-hi una parada?
Realment és més "solidari amb la resta" l'opció de fer el canvi de sentit a Binèfar, perquè el C10 gairebé sempre que fa el canvi de sentit a la rotonda Guipúscoa-Prim s'atura al semàfor de "Prim-Llobregat" ocupant durant el temps que roman vermell, alhora, bona part del pas de vianants, tot el carril-bici i bona part d'un dels dos carrils per a cotxes del sentit Llobregat de Guipúscoa. A la cruïlla Prim-Binèfar també pot destorbar algun cotxe, però molt menys.
Els veïns del tram de Prim entre Guipúscoa i Binèfar tindran, com a molt, la mateixa sensació que els veïns de qualsevol de les parades de les línies recentment substituïdes que han estat suprimides en passar a línies "d'alt rendiment".
Entrada Autor: wefer » Dijous 21/11/2013 9:30
Jo crec que ho fan per fases perquè temen que la gent vagi amb torxes a cremar l'Ajuntament.alf_ ha escrit:A mi me huele que lo hacen por fases por no gastarse los cuatro duros de las obras que hacen falta del tirón
Entrada Autor: alf_ » Dijous 21/11/2013 13:37
Pero eso tampoco me parece normal. Es muy anticuada esa mentalidad de infinidad de líneas enredadas y con baja frecuencia para ir desde cada barrio hasta el centro de la ciudad, no es un concepto adecuado a una ciudad de un cierto tamaño como Barcelona. Una red de bus de una gran ciudad no debería de ser una cosa misteriosa que sólo sirve para que los usuarios habituales no tengan que hacer trasbordo, sino que debería de ser el complemento al Metro, tren y/o Tranvía.wefer ha escrit:Jo crec que ho fan per fases perquè temen que la gent vagi amb torxes a cremar l'Ajuntament.alf_ ha escrit:A mi me huele que lo hacen por fases por no gastarse los cuatro duros de las obras que hacen falta del tirón
Cada vegada que li explico a algú de fora del món del transport que li treuran la línia X de prop de casa seva i haurà de fer transbordament obligatoti cada vegada que vulgui anar a algun lloc, puc veure en els seus ulls les ganes de sang i venjança
Entrada Autor: wefer » Dijous 21/11/2013 14:38
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/11/2013 15:53
Des de quan els "mags del PowerPoint" pensen en les persones grans?wefer ha escrit:Ara, en el 90% dels casos estaràs obligat a caminar 100 metres o més, donat que els trams comuns desapareixen. Això, per a una persona jove i que té temps per passejar no representa cap problema, però per a persones grans, pels dies de fred i pluja o simplement si tens pressa, és una autèntica tocada de nassos.
Entrada Autor: albert28 » Dijous 21/11/2013 16:59
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... da-2858114TMB no descarta portar l'H8 fins al Bon Pastor i estudiarà estendre el V3 per la Zona Franca
El primer tinent d'alcalde de Barcelona i responsable de Mobilitat i Seguretat, Joaquim Forn, preveu acabar el 2014 amb la meitat de la nova xarxa d'autobús implantada, així que ja estaran en marxa unes 14 de les 28 línies previstes, i transportaran el 40% del passatge dels busos urbans de la capital catalana.
zoomParada d'autobusos al carrer de Sant Adrià, al centre de Bon Pastor, ahir. Parada d'autobusos al carrer de Sant Adrià, al centre de Bon Pastor, ahir. RICARD CUGAT
Ho ha dit aquest dijous en la Comissió de Seguretat i Mobilitat en un debat sobre la implantació de la segona fase de la nova xarxa que va començar dilluns passat, quan es va arribar a 10 línies, i després que Joaquim Mestre (ICV-EUiA) hagi demanat que les línies que falten es posin en marxa alhora, cosa que Forn rebutja per criteris tècnics.
El també president de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha reiterat que la companyia preveu allargar el recorregut de l'autobús H8 (Camp Nou-La Maquinista) fins al barri del Bon Pastor, tot i que encara no hi ha calendari, i estudiarà l'extensió del V3 (Zona Franca-Can Caralleu) fins als polígons de la Zona Franca per beneficiar els treballadors.
Es tracta d'una demanda que li han traslladat els grups de l'oposició, d'acord amb demandes de l'associació de veïns del Bon Pastor i de la secció sindical de la UGT a TMB bus, i que en el cas de la del barri s'ha aprovat atendre-la mitjançant una proposició del PSC que ha comptat amb el suport de l'oposició en bloc i l'abstenció del Govern municipal de CiU.
RECURSOS LIMITATS
Forn ha justificat la seva abstenció afirmant que no estan en contra de l'extensió, però per ara amb l'H8 s'ha substituït la línia 15 i ja s'ha allargat el seu recorregut de l'Hospital de Sant Pau fins al centre comercial La Maquinista, però ha recordat que els recursos són limitats i han de sortir de modificar altres serveis, ja que amb cada augment de recorregut es necessiten més busos.
L'oposició recolza la nova xarxa, però troba a faltar més informació als barcelonins i atendre les reivindicacions veïnals, també en punts com el Poblenou, on el bus 41 s'ha escurçat; sobre això, el regidor de Mobilitat, Eduard Freixedes, ha reivindicat que si almenys han mantingut aquesta línia fins al cementiri és per demanda veïnal.
En la comissió, el director de serveis de prevenció de l'Ajuntament, Josep Maria Lahosa, ha presentat la primera auditoria de gènere del consistori per incorporar aquesta perspectiva en la gestió de la ciutat i l'espai públic, i aposta per incorporar elements al carrer que millorin la percepció de seguretat de les dones, entre altres.
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 21/11/2013 22:42
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/11/2013 22:51
Entrada Autor: Busman » Dijous 21/11/2013 23:58
Avui m' ha explicat el conductor que no és definitiva, però que pot estar així "uns 3 o 4 anys" (!) i que és degut a que fan no sé què al solar del costat. No sé, una mostra de que no han fet cap mena d' estudi abans d' implantar la línia, o que si l' han fet el responsable que ho havia de fer no se l' ha llegit (vés a saber si recomanava no fer aquesta línia!) perquè una cosa així l' havíen de saber abans de posar els autobusos a circular.Busman ha escrit:Vull pensar que sí, que és provisional, però a la parada simplement han penjat els cartells de parada anul.lada per tot el plafó informatiu, sense cap avís ni explicació. I no sembla que hi hagi cap raó ni de trànsit ni d' obstacles al tros que ha deixat de recórrer com per fer-lo anar per un altre lloc.Ecomobisostrans ha escrit:No deu ser provisional? Es que no veig cap notícia enlloc, ni siquiera surt al On Soc. De tota manera això té una fàcil solució: Posar una parada a Pg.Calvell-Jonquera. Només quedaria a 60m de la que han anulat i així es pot donar servei també al pavelló que suposo que hi deu anar força gent.Busman ha escrit:Avui porto més riures de la H16. Només dos díes després de l' estrena han decidit eliminar -sense avisar, per suposat- la parada de pujada del carrer Jonquera amb García Faria, de manera que ara ja fa com feia la 41 i té la parada al pavelló de la Marbella. Pel que sembla, la parada anterior quedava massa lluny del pavelló. Sabeu d' on queda molt lluny la parada actual? de les cases on hi viu la gent, sense cap pont per travessar la ronda en tres carrers seguits. El bus, més còmode.
Ah, però el millor és que van haver de pintar expressament un carril bus de pujada al carrer Jonquera per a fer aquesta parada, que abans era només de baixada. Per tant, els dissenyadors de línies (virtuals) s' han gastat uns quants calerons en pintar uns carrils i instal.lar tres semàfors que han fet servir durant dos díes exactament. Uns cracks.
Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/11/2013 0:35
I els ha esmentat o s'ha quedat tan ample amb dir "per criteris tècnics"? Perquè jo en tinc uns quants a mà a favor de la implantació de la Noxarbús d'una sola tirada, en lloc de l'actual xarxa-ni-carn-ni-peix.i després que Joaquim Mestre (ICV-EUiA) hagi demanat que les línies que falten es posin en marxa alhora, cosa que Forn rebutja per criteris tècnics.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 22/11/2013 9:12
Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 22/11/2013 12:20
Están construyendo una promoción de viviendas en el solar que va entre Lope de Vega, Garcia Fària y Jonquera. Ya están llegando a la planta calle, después de ir acabando las plantas de garaje. Antes de esos 3 o 4 años debería estar todo acabado, como para que el H16 pudiera torcer desde Calvell a Jonquera...Busman ha escrit:Avui m' ha explicat el conductor que no és definitiva, però que pot estar així "uns 3 o 4 anys" (!) i que és degut a que fan no sé què al solar del costat. No sé, una mostra de que no han fet cap mena d' estudi abans d' implantar la línia, o que si l' han fet el responsable que ho havia de fer no se l' ha llegit (vés a saber si recomanava no fer aquesta línia!) perquè una cosa així l' havíen de saber abans de posar els autobusos a circular.
Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 22/11/2013 12:53
Entrada Autor: Henry 030 » Divendres 22/11/2013 14:22
Entrada Autor: Oriolix » Divendres 22/11/2013 18:49
Entrada Autor: Oriolix » Dissabte 23/11/2013 18:30
Torna a “Autobusos i resta transport públic”