Canviar d'andana? Això vol dir que el tren de la L10 se'n torna per on ha vingut? Quan L9 i L10 acabaven a Bon Pastor es canviava de via però ara probablement no es pugui canviar a La Salut i per 2 parades 1 sol tren faci el traajecte per 1 sola via. Sent així serà interessant de veure a Llefià indicant el sentit estil L11. Per cert que ja podien haver posat un bus substitutori, perque així per fer un trajecte tipus Llefià-Badalona PF es un sarau, i es un trajecte molt habitual que els dels barris vagin al centre.metring ha escrit:Per anar de La Sagrera a La Salut cal baixar del tren a Bon Pastor i canviar d'andana.
Propers talls del metro
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Propers talls del metro
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
per baixar sí, pero com vas de pujada?Adolescent barceloní ha escrit:Què curiós! Per fi la intermodalitat a TMB existeix i esmenten una línia de Tusgsal!
Ara bé, arribes abans caminant, que la B4 et fa tota una volta que et pots estalviar baixant per on el Màgic.
Això ja ho han fet alguna altre vegada. No és cap novetat. A Bon Pastor et fan canviar d'andana per continuar itinerari. De Llefià mai s'ha pogut anar a Badalona-PF d'una tirada en metro, i ja hi ha un bus que amb una gran volta, però ja va cap allà (B2 o B3)). I si cal, es pot agafar la B4 i canviar per alguna de les habituals que circulen per l'Av. Alfons XIII (B25,B26,B30).Ecomobisostrans ha escrit:Canviar d'andana? Això vol dir que el tren de la L10 se'n torna per on ha vingut? Quan L9 i L10 acabaven a Bon Pastor es canviava de via però ara probablement no es pugui canviar a La Salut i per 2 parades 1 sol tren faci el traajecte per 1 sola via. Sent així serà interessant de veure a Llefià indicant el sentit estil L11. Per cert que ja podien haver posat un bus substitutori, perque així per fer un trajecte tipus Llefià-Badalona PF es un sarau, i es un trajecte molt habitual que els dels barris vagin al centre.metring ha escrit:Per anar de La Sagrera a La Salut cal baixar del tren a Bon Pastor i canviar d'andana.
El metro a Gorg de la L10 ja torna a funcionar avui, no han necessitat el dia 8 per enllestir les obres.
- foronda 141
- N8
- Entrades: 864
- Ubicació: Poblenou
Del 12 al 21 d'abril es talla la L2 entre La Pau i Badalona Pompeu Fabra per obres, segons informa la web del Districte de Sant Martí.
Hi haurá servei sustituiu d'autobusos.
Hi haurá servei sustituiu d'autobusos.
Molt bona, ja es trobava a faltar el tall clàssic, aquest cop ampliat fins La Pau!foronda 141 ha escrit:Del 12 al 21 d'abril es talla la L2 entre La Pau i Badalona Pompeu Fabra per obres, segons informa la web del Districte de Sant Martí.
Hi haurá servei sustituiu d'autobusos.

El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
La L2 del metro queda tallada entre La Pau i Badalona Pompeu Fabra durant deu dies per treballs de manteniment
S'ha habilitat un servei de bus especial amb parada a les estacions afectades amb el mateix horari i una capacitat equivalent
ACN Barcelona | Actualitzada el 12/04/2014 09:50
http://www.ara.cat/societat/L2-Pau-Bada ... 88315.html
S'ha habilitat un servei de bus especial amb parada a les estacions afectades amb el mateix horari i una capacitat equivalent
ACN Barcelona | Actualitzada el 12/04/2014 09:50
http://www.ara.cat/societat/L2-Pau-Bada ... 88315.html
- Albert Llauger
- N5
- Entrades: 129
- Ubicació: Barcelona (Joanic L4)
Ahir vaig estar a Badalona i vaig poder comprobar que, a part dels previsibles 3300, 3400 i 3000 de Triangle, la majoria de busos eren 6300 de Zona i el 3107 de Ponent.
M'he fixat que a St Marti posa un cartell direccio Badalona que posa ATP + (algo mes), suposu algo relacionat amb conduccio manual. i a sota posa que el conductor ha d'obrir les portes de l'altra banda per a La Pau.jaezcurra ha escrit:La L2 del metro queda tallada entre La Pau i Badalona Pompeu Fabra durant deu dies per treballs de manteniment
S'ha habilitat un servei de bus especial amb parada a les estacions afectades amb el mateix horari i una capacitat equivalent
ACN Barcelona | Actualitzada el 12/04/2014 09:50
http://www.ara.cat/societat/L2-Pau-Bada ... 88315.html
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
A La Pau entren a contravia?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Sí, a La Pau entren a contravia per la Bretelle que hi ha uns metres abans al tunel i ja surten directes.Adolescent barceloní ha escrit:A La Pau entren a contravia?
Hasta siempre serie 1000
És el que té sentit, ja que és l'andana habitual dels trens que van cap al centre. Altrament caldria posar encara més senyalètica provisional.nestor ha escrit:Sí, a La Pau entren a contravia per la Bretelle que hi ha uns metres abans al tunel i ja surten directes.Adolescent barceloní ha escrit:A La Pau entren a contravia?
Fan lo mateix que al tall de la L5 a l'estiu passat que entraven a contravia a Can Boixeres. Més senyalètica en quin sentit?Javi M ha escrit:És el que té sentit, ja que és l'andana habitual dels trens que van cap al centre. Altrament caldria posar encara més senyalètica provisional.nestor ha escrit:Sí, a La Pau entren a contravia per la Bretelle que hi ha uns metres abans al tunel i ja surten directes.Adolescent barceloní ha escrit:A La Pau entren a contravia?
-
- N9
- Entrades: 2426
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Sí señor, todo un clásico. 30 años en hacerse y cada año hay que cortar algún tramo para arreglarlo. Imagino que el coche 300, aprovechan para sacarlo de excursión y así ponen a prueba la infraestructura: si se cae por el agujero del desagüe, hay que cortar y arreglar el tramo, si las ruedas chirrían con peligro de descarrilamiento, están mal las traviesas u oxidadas más de la cuenta... Los coches modernos no detectan estas cosas, pero los clásicos en cuanto la vía está mal, se nota al vuelo. Ah! Si el tren da botes, como los Siemens de TBA argentinos, es que hay más fallas en la placa que las dunas del Sahara y hay que arreglar antes de que los nueve miles vayan haciendo la Montaña rusa...
Había pensado, que ya que se cacarea que el nuevo H10 solapa al Metro, y puesto que el recorrido actual más o menos es paralelo al Metro, que el servicio especial se pusiera únicamente de Gorg a Badalona PF,, y desde La Pau, que los usuarios tirasen del H10. Eso o algo más divertido que también se podría hacer: que durante los días que dure el corte, y excepcionalmente, todos los H10 prolongasen recorrido hasta Badalona PF, tiras de H10 en La Pau y te ahorras el segundo trasbordo y más buses innecesarios para servicios especiales. Por supuesto, que aumenten la frecuencia un poco (aunque sólo fuera una veintena de coches más).



Había pensado, que ya que se cacarea que el nuevo H10 solapa al Metro, y puesto que el recorrido actual más o menos es paralelo al Metro, que el servicio especial se pusiera únicamente de Gorg a Badalona PF,, y desde La Pau, que los usuarios tirasen del H10. Eso o algo más divertido que también se podría hacer: que durante los días que dure el corte, y excepcionalmente, todos los H10 prolongasen recorrido hasta Badalona PF, tiras de H10 en La Pau y te ahorras el segundo trasbordo y más buses innecesarios para servicios especiales. Por supuesto, que aumenten la frecuencia un poco (aunque sólo fuera una veintena de coches más).
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs que tocaria posar senyals provisionals pels que l'agafen a La Pau.albert28 ha escrit: Més senyalètica en quin sentit?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Homee!! Ja es trobava a faltar aquest tall!! 
Avui han estat tot el dia injectant ciment pel pou de Marquès de Montroig/Ponent, situat entre Gorg i Pep Ventura.

Avui han estat tot el dia injectant ciment pel pou de Marquès de Montroig/Ponent, situat entre Gorg i Pep Ventura.

Aquest és un fenòmen curiós i únic, tal i com he comentat a Avistaments curiosos d'autobusos. És el primer cop, sense precedents, que busos de Zona Franca i Ponent serveixen una línia que circula a la zona Besòs. A més, és el primer cop que circulen busos GNC a Sant Adrià i Badalona, doncs fins ara mai havien creuat el Besòs, i les línies GNC que arriben més a prop del riu són l'H12 (a Besòs-Verneda, a tocar de Sant Adrià) i l'H8 (a La Maquinista).Albert Llauger ha escrit:Ahir vaig estar a Badalona i vaig poder comprobar que, a part dels previsibles 3300, 3400 i 3000 de Triangle, la majoria de busos eren 6300 de Zona i el 3107 de Ponent.
Salvem l'Estació de França!
Ja s'esmenta al fil http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... ead#unread , però a l'agost, tall a la L2al tram Clot-Passeig de Gràcia.
- foronda 141
- N8
- Entrades: 864
- Ubicació: Poblenou
De la Web de TMB, propers talls de metro a la L1 i L2 al agost.
http://www.tmb.cat/ca/estat-del-servei/ ... i/novetats
http://www.tmb.cat/ca/estat-del-servei/ ... i/novetats
Ja es podien haver estirat una mica i haver posat el bus especial fins a l'estació de rodalies de L'Hospitalet. Qui vingui del tren i vulgui anar a l'hospital, haurà d'esperar el metro per una parada, i després tornar a esperar el bus per a les dues que en resten.