Tots els 9000 i 500 (i en teoria tambĂ© els 5000 i 6000) poden circular sota ATC, aixĂ que no crec que tinguin cap problema (sempre que puguin operar sota el mateix sistema i les mides entre portes siguin iguals), de fet, diria que un dels 9000 que corren per L9/L10 Ă©s un ex L4.oriolp13 ha escrit:Entenc jo que els 9000 de les L2 i L4 ja estĂ n preparats per la conducciĂł automĂ tica sense supervisiĂł, no?sergi ha escrit:Entiendo que lo más lĂłgico es que los trenes 9000 de las L-4 y L-2 se queden definitivamente en dichas lĂneas,porque "reconvertirlos" a conducciĂłn automática saldrĂa por un pico importante,digo yo.
Lo que no sabĂa es que ya habĂa trenes 9000 en las cocheras de la Zona Franca,espero que no haya más retrasos y estĂ©n funcionando el 2016,si no se van a oxidar sin haber empezado a prestar servicio !
L'única modificació, en tot cas, seria el frontal, ja que ha de ser com els del 9000 que actualment corren per les L9-10, ja que en cas d'evaqüació s'ha de poder sortir del tren...i això em sembla que sortiria més barat fer-ho aixà que comprant trens nous.
Pel futur immediat de la lĂnia hi ha els trens justos (6 minuts de freqüència tampoc Ă©s res espectacular), el problema vindrĂ desprĂ©s ja que hauran de comprar-ne mĂ©s, motiu pel qual tambĂ© sospito que volen retardar les obres (no hi ha quartos per les obres, menys per trens nous). En fi, segueixo pensant que el trinxament avançat de 1000 i 1100 va ser un error, i en part ens condicionarĂ el futur. Que de futur ja veurem quin arriba abans, la lĂnia completa o la retirada dels 3000 (en 10 anys tindran 38 anys i ja sabem que a partir dels 30 alguns veuen ferralla a bon preu), totes dues coses implica trens nous i no crec jo que ens la puguem permetre encara!