En un primer moment i fins a l´estiu com a mínim, Rodalies Renfe, xiquets...


I com que ja m´ho veig a venir, ho dic: com no s´hi posin amb les validadores i etc, la T-Cuelas será encara més utilitzada que a Rodalies BCN...

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Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 09/03/2014 15:18
Entrada Autor: alf_ » Diumenge 09/03/2014 15:25
No solo eso, piensa que un sistema electrónico 100% puede tener fallos que corrompan la información. Lo único que se podría revisar es que cada usuario lleve el título, porque si este no indica haber sido validado tampoco se podrá demostrar que es por fraude y no es por un fallo en el sistema (a mi una vez de la nada mi T-Jove decidió que iba a ser de dos zonas y ya no de tres, y había que remitirse a que físicamete decían las tres zonas). Luego creo que la idea era que se validara al entrar y al salir, para calcular la distancia, entonces si a la salida no reconoce la máquina que el título ha sido validado pasará lo mismo, se podrá alegar un fallo en el sistema y no será posible demostrar que no fue así.reusenc2 ha escrit:Em referia que quan passi el revisor, no tindrà forma de veure si he fet la validació a no ser que ells portin una màquina nova que permeti llegir les targetes sense que facin cap validació.epuig29 ha escrit:La tecnologia sense contacte és un mer substitut de la validació "posant la tarja pel forat", i seguirà constant a la màquina que validis.reusenc2 ha escrit: Ja que al ser sense contacte, no constarà enlloc físic que s'hagi validat.
Entrada Autor: albe6 » Diumenge 09/03/2014 15:51
Entrada Autor: Javi M » Diumenge 09/03/2014 15:56
Por esa misma regla de tres, podrías usar una T-10 clásica sin validarla, alegando que tú la has pasado por las barreras y estas se han abierto sin marcarla.alf_ ha escrit:No solo eso, piensa que un sistema electrónico 100% puede tener fallos que corrompan la información. Lo único que se podría revisar es que cada usuario lleve el título, porque si este no indica haber sido validado tampoco se podrá demostrar que es por fraude y no es por un fallo en el sistema (a mi una vez de la nada mi T-Jove decidió que iba a ser de dos zonas y ya no de tres, y había que remitirse a que físicamete decían las tres zonas). Luego creo que la idea era que se validara al entrar y al salir, para calcular la distancia, entonces si a la salida no reconoce la máquina que el título ha sido validado pasará lo mismo, se podrá alegar un fallo en el sistema y no será posible demostrar que no fue así.
Entrada Autor: alf_ » Diumenge 09/03/2014 16:53
Justamente son dos mecanismos, el electrónico y el físico. Es mucho menos probable que fallen ambos que no uno solo. Tanto ocurre que se desprograma un título, como que no sea legible la impresión, pero rara vez ocurren las dos cosas.Javi M ha escrit:Por esa misma regla de tres, podrías usar una T-10 clásica sin validarla, alegando que tú la has pasado por las barreras y estas se han abierto sin marcarla.alf_ ha escrit:No solo eso, piensa que un sistema electrónico 100% puede tener fallos que corrompan la información. Lo único que se podría revisar es que cada usuario lleve el título, porque si este no indica haber sido validado tampoco se podrá demostrar que es por fraude y no es por un fallo en el sistema (a mi una vez de la nada mi T-Jove decidió que iba a ser de dos zonas y ya no de tres, y había que remitirse a que físicamete decían las tres zonas). Luego creo que la idea era que se validara al entrar y al salir, para calcular la distancia, entonces si a la salida no reconoce la máquina que el título ha sido validado pasará lo mismo, se podrá alegar un fallo en el sistema y no será posible demostrar que no fue así.
Entrada Autor: reusenc2 » Diumenge 09/03/2014 18:44
Nuevo, nuevo... Si no me equivoco tienen ya 6 años. Y creo recordar que los autobuses urbanos de Reus ya usaban tarjetas sin contacto antes de que el 2008 se crearan las tarjetas de la ATM.alf_ ha escrit:a pesar de que se hartan de presumirnos su nuevo juguetito que es la tarjeta sin contacto.
Entrada Autor: ortegote » Diumenge 09/03/2014 21:56
Demà veurem com queda la cosa.RogerHernan95 ha escrit:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... ?id=139286El conseller Vila presenta els nous serveis de rodalia del Camp de Tarragona
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, juntament amb la ministra de Foment, Ana Pastor, presentarà el proper dilluns, 10 de març, els nous serveis de rodalia del Camp de Tarragona.
Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 10/03/2014 13:13
Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 10/03/2014 15:39
Aquí es fan les coses d'una altra manera que en la resta de països. Som líders en deixar les coses fins a l'últim moment.Sagrerenc ha escrit:Es sorprenent que a poques de semanes de la teorica posada en marxa en servei ningu sapiga quines linies i quants trens hi haurà. En els països normals d'Europa, el pas numero 1 es decidir quin servei s'oferirà d'aqui a 3, 5 o 10 anys i en funcio d'aixo es construeix o s'adapten les infrastructures.
Fins que no canviïn les maneres de fer les coses mai progressarem.
Entrada Autor: alf_ » Dilluns 10/03/2014 17:35
Nunca mejor dicho. Yo percibo una adversión de la administración a ser clara y abierta con la información, supongo que para por un lado no quedar mal si hay que rectificar, para tener el "elemento sorpresa" (cuando a la gente no le gustan las sorpresas en estos temas tan serios), y también porque no hay un proyecto claro de antemano, se improvisa sobre la marcha y eso se tiene que ocultar debajo del mantel.Sagrerenc ha escrit:Es sorprenent que a poques de semanes de la teorica posada en marxa en servei ningu sapiga quines linies i quants trens hi haurà. En els països normals d'Europa, el pas numero 1 es decidir quin servei s'oferirà d'aqui a 3, 5 o 10 anys i en funcio d'aixo es construeix o s'adapten les infrastructures.
Fins que no canviïn les maneres de fer les coses mai progressarem.
Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 10/03/2014 17:44
Si s'anomenen així, imagino que per Girona s'utilitzarà la denominació RG1 per la nova línia de rodalia.reusenc2 ha escrit:Ja es oficial. Al cartell que hi haurà al darrera la ninistra surt. S'anomenaran RT1 la Tgn-Reus i RT2 l'Arboç-Cambrils Segons el cartell es tracta d'una 1a fase.
Entrada Autor: davida » Dilluns 10/03/2014 19:42
Entrada Autor: albert28 » Dilluns 10/03/2014 19:49
Les noves rodalies territorials connectaran Reus i Tarragona amb 55 trens diaris a partir del 20 de març
El nou servei permetrà enllaçar les dues ciutats més grans del Camp de Tarragona amb un tren cada 30 minuts a les hores punta
Les rodalies territorials es completen amb un nou servei ferroviari entre l’Arboç i Cambrils, creant així un nou eix de comunicació del Baix Penedès amb Tarragona i la Costa Daurada fins ara inexistent
Presentació rodalies Tarragona
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, i la ministra de Foment, Ana Pastor, han presentat avui la primera fase de la nova rodalia de Tarragona, que entrarà en servei el pròxim dia 20 de març i que permetrà una millora del servei del transport al Camp de Tarragona.
Les noves rodalies territorials enllaçaran Reus i Tarragona amb 55 freqüències al dia, i amb un tren cada 30 minuts en les hores punta de matí, migdia i tarda i intervals inferiors a l’hora durant tot el dia. A més, hi haurà un nou servei ferroviari entre l’Arboç i Cambrils, creant d’aquesta manera un nou eix de comunicació entre el Baix Penedès, Tarragona i la Costa Daurada, fins ara inexistent, i que permetrà millorar la connexió de les rodalies de Tarragona amb les de Barcelona. La millora dels serveis ferroviaris al Camp de Tarragona es complementarà amb la incorporació dels nous serveis al sistema tarifari integrat de l’ATM de Tarragona abans de l’estiu.
Servei ferroviari Reus-Tarragona, la nova línia RT1
La millora dels serveis Reus-Tarragona suposa un total de 10 noves expedicions per sentit entre les dues ciutats, arribant a un total de 27 trens diaris cap a Tarragona i 28 cap a Reus (55 trens al dia). Aquestes 10 noves freqüències s’obtenen amb 8 noves expedicions per sentit que faran serveis exclusivament entre Reus i Tarragona i 2 nous serveis per sentit que arriben també fins a Barcelona. Per realitzar aquestes expedicions, amb parada a Vila-seca, es faran servir unitats 447 i 448.
Servei ferroviari l’Arboç-Cambrils, la nova RT2
La xarxa de rodalia de Tarragona es completa amb un nou eix de comunicació entre l’Arboç i Cambrils que permet fer el trajecte entre aquestes poblacions sense haver de fer transbordament a Sant Vicenç de Calders i millorant, alhora, la connexió de Tarragona amb les rodalies de Barcelona. Així, es crea un nou servei que permetrà la connexió directa del Baix Penedès amb Tarragona i la Costa Daurada amb cinc noves expedicions per sentit al dia que garanteixen aquesta connexió en les hores punta. Tots aquests trens tenen parada a totes les estacions del recorregut.
Integració tarifària
La millora dels serveis ferroviaris al Camp de Tarragona es complementa amb la integració abans de l’estiu dels nous serveis al sistema tarifari integrat de l’ATM de Tarragona, que es farà de forma progressiva a tots els municipis que formen part del servei de rodalia, és a dir, entre els municipis de Reus i Tarragona i en el corredor l’Arboç – Tarragona - Cambrils.
La primera fase suposa l’establiment de sistemes de validació sense contacte a les estacions i, posteriorment, es procediria al desenvolupament de les aplicacions per a la venda de títols i recàrregues a les mateixes estacions. Els títols de transport també es podran adquirir al conjunt de punts de venda disponibles per part de l’ATM del Camp de Tarragona.
[...]
Segueix a http://www.govern.cat/pres_gov/AppJava/ ... ode=static
davida ha escrit:Horaris i mapes dels Rodalies de Tarragona
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... 43f16e.pdf
Entrada Autor: trensmat » Dilluns 10/03/2014 19:57
Entrada Autor: alf_ » Dilluns 10/03/2014 19:58
Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 10/03/2014 20:06
El problema és molt més que això que dius. És un problema de manca de cultura democràtica al nostre país. Les infrastructures viàries també pateixen del mateix mal (per exemple, el carril BUS-VAO de la C-58). I no es tracta només que l'Administració sigui transparent amb la informació, es tracta d'anar molt més enllà, l'establiment d'horaris han de ser fruit d'un procés participatiu entre Administració, usuaris i tècnics, i tot això amb vistes a llarg termini.alf_ ha escrit:Nunca mejor dicho. Yo percibo una adversión de la administración a ser clara y abierta con la información, supongo que para por un lado no quedar mal si hay que rectificar, para tener el "elemento sorpresa" (cuando a la gente no le gustan las sorpresas en estos temas tan serios), y también porque no hay un proyecto claro de antemano, se improvisa sobre la marcha y eso se tiene que ocultar debajo del mantel.Sagrerenc ha escrit:En els països normals d'Europa, el pas numero 1 es decidir quin servei s'oferirà d'aqui a 3, 5 o 10 anys i en funcio d'aixo es construeix o s'adapten les infrastructures.
Esto cambiará el día en que la ciudadanía en su totalidad empiece a tomarse en serio el transporte público. Mientras que aquí siga cada quien barriendo para casa no llegaremos a ninguna parte, de hecho es un buen mierdero donde ya nos ha metido esa cultura y de donde evidentemente no ayuda a salir. No se puede establecer un transporte público de calidad si el 90% de la población siguen pensando que lo que necesitan es poder circular mejor y que para eso hay que ampliar las carreteras que no descongestionarlas.
Entrada Autor: trensmat » Dilluns 10/03/2014 20:15
Alf yo lo que no entiendo porque de que la línea RTG1 no acabe en La Plana Picamoixons o en Montblanc y lo mismo pasa con la RTG2 porque acaba en L'Arboç sin transobordo posible que en Vilafranca del Penedes.alf_ ha escrit:Es más o menos lo esperado, pero muy decepcionante ambas líneas. La Tarragona-Reus me parece un poco una burrada de tener una línea tan corta, ya podrían llevarla a St. Vicenç y juntarla con algunos R2 para dar permeabilidad. Y luego la línea Arboç-Cambrils tiene una frecuencia de vergüenza. Para un cercanías tener menos de una frecuencia por hora es como si no lo ponen. Nadie se molestará en irlo a buscar, excepto tal vez la gente de las poblaciones más pequeñas que de por sí ven poca oferta. Sería tan fácil como prolongar los R4 que llegan a St. Vicenç (que si mal no recuerdo es uno cada hora) y llevarlo hasta Cambrils, y eso sí que ofrecería mejores conexiones desde Cambrils, Tarragona, etc. hacia el Penedès. Han hecho otra R8, que para que no te quedes tirado en medio de la nada tienes que cambiar de tren. Para colmo las circulaciones que llegan a L'Arboç no todas estan bien sincronizadas con el R4 que sigue hacia Vilafranca o Martorell.
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