

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:25
Entrada Autor: wefer » Dimarts 02/09/2014 9:33
Entrada Autor: wefer » Dimarts 02/09/2014 10:31
Més aviat una gran temeritat posant en perill dotzenes de persones.Renfe445 ha escrit:Un gran parell de c*ll^ns té el maquinista!!!
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/09/2014 11:20
Entrada Autor: gatvell » Dimarts 02/09/2014 11:23
Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 02/09/2014 14:57
Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 02/09/2014 15:09
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/09/2014 16:09
Entrada Autor: gatvell » Dimarts 02/09/2014 21:08
Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 02/09/2014 21:48
O simplement tornar a posar terraplè, via i balast, amb un bon sistema de canalització per la part de sota del terraplè. Si és una zona on no hi plou molt i no hi passi un riu o torrent no cal fer cap viaducte, ja que davant de fets com una inundació pot passar a qualsevol punt de la xarxa aquest fet (defet no fa molt que va passar a les vies de l'AVE, aprop d'Albacete).gatvell ha escrit:I per arerglar això caldria fer un viaducte per evitar que es repeteixi el succés....
Entrada Autor: vermer3 » Dimarts 02/09/2014 23:50
Entrada Autor: davidsantirso » Dimecres 03/09/2014 11:53
Entrada Autor: ortegote » Dimecres 03/09/2014 22:01
Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 03/09/2014 22:44
Totalment d'acord. Això és completament inadmissible en un país mínimament civilitzat. Per molt menys la SNCF i RFF tallen el servei.ortegote ha escrit:Si va ser el Maquinista qui va decidir passar es una temeritat que no s'ha de consentir.
Si va tenir autorització per part d'ADIF o un superior de Renfe Operadora crec que s'hauria de fer una investigació per depurar les responsabilitats per posar en perill a tot el passatge del Tren.
Salutacions.
Entrada Autor: Toni » Dijous 04/09/2014 2:20
Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 04/09/2014 9:30
Ja, però segons jo entenc el concepte de "marxa a la vista" significa que el maquinista ha de circular observant que no hi hagi cap obstacle. A la que hi hagi un, el tren hauria de parar.Toni ha escrit:És evident que el tren arriba avisat i redueix la velocitat al punt on la via està fatal. La informació que tot sembla indicar que tenia el maquinista de que la via estava malament o bé va ser d´un tren anterior o bé d´algun veí de la zona (potser els mateixos que graven el video). Per tant en aquest cas sembla que no hi havia cap mena de descontrol ni de temeritat a priori ni era probable cap catàstrofe. Quan algú detecta un defecte y avisa, el normal és enviar a algú a mirar-ho i segurament el primer que es té a mà és un tren. El primer tren va "marxa a la vista" i mira què passa, que és el que sembla en aquest cas. Per tant, fins aquí res anormal sino que tot indica bastant sentit comú. El problema radica crec en el maquinista ja que si el van enviar per fer el reconeixement i es va trobar la via així, no hauria d´haver passat. Passant amb la via així, el més probable hauria estat descarrilar (cosa que a 2 km/h com va el tren no és cap catàstrofe encara que sí hauria complicat molt la reparació) i per tant és evident que el maquinista és bastant "atrevit".
Entrada Autor: wefer » Dijous 04/09/2014 13:18
Segons s'ha comentat en alguns mitjans, encara que no es veu al vídeo al costat hi havia una dotació de la Guàrdia Civil i uns tècnics d'ADIF.Toni ha escrit:És evident que el tren arriba avisat i redueix la velocitat al punt on la via està fatal. La informació que tot sembla indicar que tenia el maquinista de que la via estava malament o bé va ser d´un tren anterior o bé d´algun veí de la zona (potser els mateixos que graven el video).
Entrada Autor: gatvell » Dijous 04/09/2014 16:23
Torna a “Ferrocarril en general”