Seguiment de les 440, 447 i 470
A pas de cargol coix
Si els progressos arriben al ritme que canvien una sola lletra per adaptar-la, ara sí i per fi, a la nomenclatura oficial, passaran eres galàctiques abans no tinguem uns trens de rodalia que disposin de pantalles que informin decentment i d'acord amb la tecnologia de la que tant es vanten els "responsables".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Totalment d'acord. Però està més malament maquetada.Miquel ha escrit:Per la resta, te pinta de ser la mateixa me*da que les dels Civies.
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Tot i que van estar força temps aturades a l'espera de solventar certes averíes, ya es troven circulant la primera parella d'unitats UT/S447 PMR. En breu es posara en servici la tercera, que es preveu que circuli acoplada a una altra UT/S447 encara sense adaptar. Aixi mateix, continúen a bon ritme les reformes a a Valladolid.
I respecte a l'adaptació de 470 i 45x: un material com la 470, amb vistes a ser retirat/resucitat/retirat... no es viable ferne'n una adaptació de tal envergadura, i encara menys, de tal cost. 45x? Si el projecte de la 447(¿446?) han passat anys en passar del paper a les andanes... de la 45x poden passarse'n uns quants mes encara. Adaptar la 447 va ser "relativament" fácil, es varen possar sobre la taula diverses opcions, pero modificar/adaptar un remolc de 45x, o ferne'n un de nou, tenint en compte la seva estructura i concepció, pot ser una obra de gran envergadura. Viable? E aquí la pregunta...
I respecte a l'adaptació de 470 i 45x: un material com la 470, amb vistes a ser retirat/resucitat/retirat... no es viable ferne'n una adaptació de tal envergadura, i encara menys, de tal cost. 45x? Si el projecte de la 447(¿446?) han passat anys en passar del paper a les andanes... de la 45x poden passarse'n uns quants mes encara. Adaptar la 447 va ser "relativament" fácil, es varen possar sobre la taula diverses opcions, pero modificar/adaptar un remolc de 45x, o ferne'n un de nou, tenint en compte la seva estructura i concepció, pot ser una obra de gran envergadura. Viable? E aquí la pregunta...
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Si no recordo malament, per aquí es va comentar que una 447 reformada no es podia acoblar a una 447 sense reformar... és així?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
A veure, acoplar es pot, per la mecànica. Com si volguessim acoplar 446 amb 447, que això ha passat. Quina complicació hi ha, llavors? El comandament múltiple?
Evidentment, i mecànicament pots acoplar una 440 amb un Civia...quan es refereix a que no es poden acoplar vol dir que no poden circular acoplades en servei juntes, segurament per limitacions tècniques i diferents paràmetres entre unes i altres......Renfe445 ha escrit:A veure, acoplar es pot, per la mecànica. Com si volguessim acoplar 446 amb 447, que això ha passat. Quina complicació hi ha, llavors? El comandament múltiple?
Aleshores evidentment es diu que no es poden acoplar. Perquè el que no faràs és acoplar dos trens que són "incompatibles" entre si.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Ja s'ha dit: enganxar físicament ho fan, però hi pot haver "errors" en el software, la qual cosa insta a no barrejar unitats amb la reforma PMR amb unitats sense reformar.
Es deixa com a últim recurs si no hi ha altre material disponible.
De fet, han arribat a circular 446+447. La 447 queda limitada a 100 i a tirar.
447 no PMR + 447 PMR: problemes als teleindicadors segur
Es deixa com a últim recurs si no hi ha altre material disponible.
De fet, han arribat a circular 446+447. La 447 queda limitada a 100 i a tirar.
447 no PMR + 447 PMR: problemes als teleindicadors segur
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Jo nose d'on treieu aixo del "fallo segur als teleindicadors" i demes.
Les circulacions que dieu entre 446 i 447 sí es solen portar a terme de tant en tant a Madrid, amb la respectiva reducció de prestacions tal i com s'ha dit, pero be, sí es el material que hi ha en aquell moment, es el que hi ha. Despilfarro: sips, pero sí no hi ha material en aquell moment, es el que hi ha.
Les circulacions que dieu entre 446 i 447 sí es solen portar a terme de tant en tant a Madrid, amb la respectiva reducció de prestacions tal i com s'ha dit, pero be, sí es el material que hi ha en aquell moment, es el que hi ha. Despilfarro: sips, pero sí no hi ha material en aquell moment, es el que hi ha.
Quins problemes? Si posa la mateixa informació.albe6 ha escrit:447 no PMR + 447 PMR: problemes als teleindicadors segur
Doncs les típiques incompatibilitats pel canvi del software provocat per les pantalletes.
Però la informació canviant és la mateixa.albe6 ha escrit:Doncs les típiques incompatibilitats pel canvi del software provocat per les pantalletes.
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
I el software, el mateix de fa 21 anys, obviament, amb les respectives actualizacions als bancs de memoria de trajectes(que no software).Renfe445 ha escrit:Però la informació canviant és la mateixa.albe6 ha escrit:Doncs les típiques incompatibilitats pel canvi del software provocat per les pantalletes.
Llavors, tant ens fa que circulin 447 dels dos tipus combinats.
De moment, les dues 447 PMR que circulen a Rodalies segueixen a la línia R4 en exclusiva, i de moment no han fet serveis a cap altra línia que no sigui la que ja està esmentada. D'altra banda, la tercera unitat que esmentava Mr. Baricentro i que es posarà en servei serà la 447-104, que va tornar el passat mes de juliol ja amb els colors de Rodalies de Catalunya. Esmentar que les properes unitats 447 que són "de les nostres" que properament també seran reformades per a PMR són la 447-084 i la 447-136. Per tant doncs, de moment tindrem 5 unitats de 447 PMR a Barcelona, amb la previsió lògicament, de que en puguin ser més a mesura de que passin la "R" corresponent.
Trobo bé les possin primer a la R4 (sobretot R4 Sud) ja que juntament amb la R3 és de les línies poc o quasi res accessibles a PMR (a la R1 i R2 se salven una mica al haver bastants Civia).Renfe451 ha escrit:De moment, les dues 447 PMR que circulen a Rodalies segueixen a la línia R4 en exclusiva, i de moment no han fet serveis a cap altra línia que no sigui la que ja està esmentada. D'altra banda, la tercera unitat que esmentava Mr. Baricentro i que es posarà en servei serà la 447-104, que va tornar el passat mes de juliol ja amb els colors de Rodalies de Catalunya. Esmentar que les properes unitats 447 que són "de les nostres" que properament també seran reformades per a PMR són la 447-084 i la 447-136. Per tant doncs, de moment tindrem 5 unitats de 447 PMR a Barcelona, amb la previsió lògicament, de que en puguin ser més a mesura de que passin la "R" corresponent.
La 447-132 también está reformada. En teoría debería venir para acá, ya estaba haciendo regionales en Barcelona y pertenecía a Media Distancia.
Eso significa que volverá a Cercanías, por lo tanto serían cuatro (de momento) las unidades PMR que hay en Barcelona.trainman ha escrit:La 447-132 también está reformada. En teoría debería venir para acá, ya estaba haciendo regionales en Barcelona y pertenecía a Media Distancia.
Si us sembla bé, podriem fer una llista de les unitats 447 PMR que hi ha al nucli de Barcelona:
447-116
447-117
447-104
447-132
Properes en arribar: 447-084, 447-136 i 447-159
Si la 104 no havia entrat en servei encara, es podria donar per fet que estava esperant a una altra companya reformada per tal de que es puguin acoplar. Amb l'arribada de la 132, ja es podria posar en servei comercial les dues.
Avui he pogut provar les 447 PMR mentre feien un Terrassa-L'Hospitalet. Res a destacar, és un mix entre 447 i Civia i em sembla bastant encertada la reforma. A destacar que el remolc de la segona unitat (suposo que el 117R, ja que la primera era la 116R) anava fora de servei amb els llums apagats.
Avui he avistat per Castellbisbal les dues PMR 117R+116R fent Vilafranca-Manresa i viceversa.
Renfe451 ha escrit:Avui he avistat per Castellbisbal les dues PMR 117R+116R fent Vilafranca-Manresa i viceversa.
Desde que van posar en marxa les 447 amb el PMR, pel que veig les poques que hi han son habituals veure'ls per la R4, a veure quant les veiem per les resta de líneas...