Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
16
46%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
15
43%
No, que tornin ja les antigues línies
2
6%
Altres (expliqueu)
2
6%
 
Vots totals: 35
Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Entrada Autor: res_publica » Dimarts 30/09/2014 0:28

Fran-Ikarus ha escrit:H12, una de les "joies de la corona". Dissabte de setembre, 11:30 h. del matí. Freqüència: 11-12 min., segons la parada.

El perdo a les 11:30 h. clavades, al terminal de Verneda. A les 11:40 h. hi arriba el següent torn. Intueixo que en 1-2 min. (que tot just donen, "molt just", per anar al WC que hi ha allà) no es resoldrà la cosa. Encerto: sortim a les 11:47 h. 17 minuts entre aquests 2 torns. Si extrapoléssim, de cada 3 torns fets a base de comptar 11-12 min. de freqüència teòrica, "en cauria" un.

La primera conseqüència, gens teòrica, és que a Gran Via-Bac de Roda ja anaven tots els seients plens, i gent dempeus.
Afegeixo el mateix però en aquest cas per la H8 que, a determinades hores, ni de conya fa l'interval indicat oficialment.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 30/09/2014 12:17

Afegeixo de la H12, mateix dissabte tarde a les 19.00 GRAN VIA/ BILBAO. Arribo a la parada i Proper BUS 14' . Evidentment plens els seients, era un 63XX i vem fer volteta turistica per Bilbao i Diagonal per obres. A la part central Glories - Pg Gracia , ple a vessar



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 30/09/2014 23:54

Avui, a les 22:40, per Pl. del Centre en sentit Badalona (es a dir, tot just la 3ª parada del recorregut) dos H10 separats per 20 segons.

Sense comentaris.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 20/10/2014 17:51

L’Ajuntament reorganitzarà les parades de la línia V27 a Nou Barris
Pocs dies després de l'estrena de la nova línia de bus ortogonal V27, l'Ajuntament en revisarà la distribució de les parades. Admet que en alguns casos els canvis perjudiquen els veïns, sobretot els del Turó de la Peira i Canyelles, i els usuaris del Mercat de la Mercè.

TMB tornarà a estudiar el recorregut i les parades de la Línia V27 per Canyelles i el Turó de la Peira, dos barris en els quals l’estrena de la V27 no ha fet gaires amics. Els veïns han vist com parades molt utilitzades per la ubicació on estaven han estat anul·lades i la distància entre parades ha augmentat. Una distància que en aquests barris és fonamental pels forts pendents del terreny. Gràcies a les queixes veïnals, l’Ajuntament ha admès que TMB ha decidit la ubicació de les parades sobre el plànol i que no ha tingut en compte l’orografia del terreny. Ara, per tant, revisarà les parades de nou.

Els veïns, doncs, esperen recuperar aviat les marquesines. Una de les més reivindicades és la del Mercat de la Mercè, molt utilitzada per la gent gran que baixa des del Turó de la Peira per comprar. Es dóna cas que no només la gent gran la reclama, sinó que el propietari d’un establiment de frankfurts també ho fa. Li han instal·lat davant el local, recent estrenat, la parada que substitueix la del mercat, tot just quan ja disposava del permís per a una terrassa. Al passeig de Fabra i Puig amunt també es queixen de la pèrdua de dues parades seguides en una zona on no passen més línies i el desnivell és fort. A Canyelles les queixes se centren en la parada de Karl Marx, on no queda ja ni la marquesina. Era una de les primeres parades de bus del barri i s’hi aturaven fins a nou línies d’autobús. Els veïns volen recuperar-la per la ubicació que tenia.

http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/10/ ... ou-barris/


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 20/10/2014 20:37

És el que passa quan tot es planifica des d'un despatx sense trepitjar terreny. I són dels que es reien de l'uniformisme comunista...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/10/2014 22:35

Apa que no té delicte, planifiquen les línies sense tenir en compte l'orografia!

És una vergonya!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 20/10/2014 23:34

Adolescent barceloní ha escrit:Gràcies a les queixes veïnals, l’Ajuntament ha admès que TMB ha decidit la ubicació de les parades sobre el plànol i que no ha tingut en compte l’orografia del terreny. Ara, per tant, revisarà les parades de nou.
Mare de déu, senyor. Estem en mans d'autèntics ineptes.
Això demostra, un cop més, que la superguainovaxarxabus no és més que una tapadora per treure autobusos i conductors per tal de retallar servei i costos, sense importar el que la gent vulgui i necessiti. Tot, abans que retallar directius.

Realment lamentable.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 20/10/2014 23:57

Doncs sí, una xarxa que és el trunyo més gran dels qui s'han pensat això.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 03/11/2014 10:18

Ahir, en una carta al director d'un diari no enllaçable, algú es planyia de que havia perdut pels pèls un H12 (com jo fa temps aquell dissabte), i el següent havia trigat... 19 minuts... però a sobre això a les 8 del matí d'un laborable :plas


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dilluns 03/11/2014 14:09

Hauríeu d'haver vist el V7 i l' H10 aquest matí a Av. Roma - Est. de Sants. L' H10 servit pel 2446, per a més senyes.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dilluns 03/11/2014 14:59

El divendres passat i suposo que degut a alguna incidència a Mare de Déu de Montserrat, vaig veure com a mínim 3 articulats de la H6 que en arribar al carrer Cartagena continuaven per la Ronda del Guinardó en direcció passeig de Maragall. Algú sap què va passar?. Salut!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 03/11/2014 23:15

Fran-Ikarus ha escrit:Ahir, en una carta al director d'un diari no enllaçable, algú es planyia de que havia perdut pels pèls un H12 (com jo fa temps aquell dissabte), i el següent havia trigat... 19 minuts... però a sobre això a les 8 del matí d'un laborable :plas
La veritat és que això tampoc és normal en dia laborable (en festiu sí m'ho crec). Suposo que alguna cosa deuria passar, com el tall d'algun carrer per alguna causa estranya, un accident, etc.

El que sí que és cert és que la regularitat de les freqüències de la NxB és força aleatòria. Un dels grans avantatges de la NxB ens van dir que seria que a l'haver-hi menys línies el temps de pas seria més regular. Doncs això, com a mínim de moment, no s'està complint, perquè és molt habitual veure 2 o fins i tot 3 serveis seguits i després un buit de diversos minuts sense cap autobús. No vull dir que això no passés abans, sinó simplement que la NxB no ha suposat cap millora en aquest sentit.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 03/11/2014 23:24

Fins que no s'implanti la prioritat semafòrica total a, diguem, un 60-70% del recorregut de cada línia, poca cosa farem...

A la Gran Via és facilíssim... què costa posar al bus un sensor que emeti un senyal que modifiqui el cicle semafòric? Tots els semàfors aquests nous es controlen via wifi... I no crec que sigui tan estratosfèricament car, implantar un sistema així...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimarts 04/11/2014 2:21

Bona nit! Ahir dilluns 03/11/2014 van començar nous horaris a la línia H10. Des d'el CRT van emetre un avis indicant que començava un nou horari i que tenien mes temps per arribar als finals i que no s'avancessin mes de tres minuts. També indicar que vaig agafar el torn 21 amb el 3453, quan fins ara a la mateixa hora agafava el torn 2, normalment servit pel 3452. No se si han afegit algun torn mes a la línia



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 04/11/2014 9:59

Adolescent barceloní ha escrit:Fins que no s'implanti la prioritat semafòrica total a, diguem, un 60-70% del recorregut de cada línia, poca cosa farem...
És clar, el que passa és que TMB ho vinculava a la posada en marxa de la NxB quan és evident que la prioritat semafòrica o les plataformes reservades no tenen res a veure amb que la xarxa sigui ortogonal o no. Barrejaven conceptes perquè semblés que la NxB era imprescindible per la ciutat quan realment només és imprescindible per poder fer fora gent i així retallar costos.



Gimeno
N4
N4
Entrades: 62

Entrada Autor: Gimeno » Dimarts 04/11/2014 13:26

Jlr,
No han afegit cap torn. Segueixen amb 21. El que no sé és quin torn s'en va a cotxeres a mig matí. Crec que el 1. Per altra banda, avui el torn 8 anava amb un vehicle no articulat.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2157

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 04/11/2014 18:13

Dubto se sàpiga ja, però les línies que van més enllà de BCN cap el baix llobregat( 63,67,68,78...) tenen intenció de ser retocades amb la NXB?



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimecres 05/11/2014 13:49

Que jo sàpiga tampoc circula, almenys per la tarda, el torn 20 de l'H10, perquè he vist el 19 i després el 21



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dijous 06/11/2014 2:48

Confirmar que dimecres 05/11/2014 he vist el torn 22 de l'H10, servit pel bus 3454, a les 16:50h, aproximadament, a Plaça del Centre, direcció Badal. Jo anava al torn 21 servit pel 3446. He escoltat a un conductor parlar amb un altre que un o dos torns de la línia estan servits per vehicles estàndards, dient que ell havia portat el 2448



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dijous 06/11/2014 21:43

Confirmar que cap a les 20h a la línia H10 direcció Olímpic de Badalona he vist el torn 15 i després el 17, a Badalona. El torn 16 no circulava



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”