Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 24/09/2013 9:54

¿Quin servei fa?



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 24/09/2013 9:59

Es el tren de les 9:27 a st Andreu Arenal, arribada a Gelida 10:20.
Son les 10:00 i ara som a Cornella. Circula amb un retard de 10 min



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 26/09/2013 8:55

24/9/2013(horari de festiu);
465.248 va fer:
Terrassa(13.16)-Martorell(14.35)
Martorell(14.50)-Terrassa(16.10)
Terrassa(17.16)-Martorell(18.35)
Martorell(18.48)-Terrassa(20.08)

Avui 26/9/2013
465.216 fent:
St.Vicenç de Calders(7.12)-Terrassa(9.16)
Terrassa(9.45)-Martorell(11.04)amb 40 minuts de demora.

He estat desde les 11:30(hora que ha pasat el Terrassa (9.45)-Martorell (11.04) fins les 12:40 a l'estació de Molins de Rei a veure si el 465.216 feia un invers a Terrassa, i dels quatre R4 que anaven a Terrassa, tots amb 447, fins i tot una d'elles era en simple que anteriorment havia fet el Terrassa(10.15)-Martorell(11.34). Té pinta de quedar-se descansant a Martorell tot el dia fins les 21.04.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 16/10/2013 21:32

Avui el Montcada Bifurcació(5.21)-Martorell(6.21) s'ha fet amb un 464 en simple. Aquest servei normalment és fa amb doble de 447.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 18/10/2013 2:05

metring ha escrit:Doncs jo ho sento, però no entenc l'alegria dels Civies, menys espai, menys seients, cosa de la que molta gent es queixa...
Menys espai i menys seients que què? :? :sant



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Divendres 18/10/2013 21:58

437.001 ha escrit:
metring ha escrit:Doncs jo ho sento, però no entenc l'alegria dels Civies, menys espai, menys seients, cosa de la que molta gent es queixa...
Menys espai i menys seients que què? :? :sant
És cert que tenen menys places sentades, d'espai per a viatgers a peu, gairebé com les 447, potser m'equivoco, no m'hi fixo. I el problema més greu és l'alçada que hi ha entre el pis del tren i l'andana, en segons quines estacions, i si aquestes estan en corba és encara pitjor.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 19/10/2013 11:36

vermer3 ha escrit:
437.001 ha escrit:
metring ha escrit:Doncs jo ho sento, però no entenc l'alegria dels Civies, menys espai, menys seients, cosa de la que molta gent es queixa...
Menys espai i menys seients que què? :? :sant
És cert que tenen menys places sentades, d'espai per a viatgers a peu, gairebé com les 447, potser m'equivoco, no m'hi fixo. I el problema més greu és l'alçada que hi ha entre el pis del tren i l'andana, en segons quines estacions, i si aquestes estan en corba és encara pitjor.
Al menys les persones amb mobilitat reduida si que hi guanyen, sempre i quan l'estació estigui adaptada (que en moltes no ho són).



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 05/04/2014 23:23

Hoy sábado al 465-213 lo he visto con el Terrassa (19:16)-Martorell (20:35) y Martorell (20:48)-Terrassa (22:08)



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Diumenge 06/04/2014 0:36

albert28 ha escrit:
vermer3 ha escrit:
437.001 ha escrit: Menys espai i menys seients que què? :? :sant
És cert que tenen menys places sentades, d'espai per a viatgers a peu, gairebé com les 447, potser m'equivoco, no m'hi fixo. I el problema més greu és l'alçada que hi ha entre el pis del tren i l'andana, en segons quines estacions, i si aquestes estan en corba és encara pitjor.
Al menys les persones amb mobilitat reduida si que hi guanyen, sempre i quan l'estació estigui adaptada (que en moltes no ho són).
Cierto, pero solo si buena parte de la línea usa Civias, digamos al menos cada segundo tren. En la R4 se ven Civias haciendo algún Hospitalet-Terrassa (refuerzos a algunas horas), los semidirectos, y algún servicio esporádico. Evidentemente ninguna PMR usará la R4 para los tres o cuatro servicios al día que son con Civia.

Que por cierto, estoy con lo que dice metring. En mi caso de la R4 por ejemplo, ¿que gano yo con que pongan una 465? Una 447 en doble (la composición habitual de la R4) tiene más asientos.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 06/04/2014 14:28

alf_ ha escrit:Que por cierto, estoy con lo que dice metring. En mi caso de la R4 por ejemplo, ¿que gano yo con que pongan una 465? Una 447 en doble (la composición habitual de la R4) tiene más asientos.
Una 465 en simple tiene 997 plazas, de las cuales 277 son sentadas, es evidente que son pocas. Pero en el caso de una doble composición (5+5), suman 554 sentadas, y supera de lleno a las 447, que tiene 238 sentadas, por lo tanto una 465 en simple tiene más plazas que una 447. Y en el global de plazas, una 465 en doble tiene en total 1994 plazas, y puede transportar más gente que una 450, que tiene como máximo 1844 plazas. Creo que con estos datos esta más que demostrado que una 465 tanto en simple como en doble, tiene muchas más plazas sentadas que sus predecesores.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Diumenge 06/04/2014 15:05

Renfe451 ha escrit:
alf_ ha escrit:Que por cierto, estoy con lo que dice metring. En mi caso de la R4 por ejemplo, ¿que gano yo con que pongan una 465? Una 447 en doble (la composición habitual de la R4) tiene más asientos.
Una 465 en simple tiene 997 plazas, de las cuales 277 son sentadas, es evidente que son pocas. Pero en el caso de una doble composición (5+5), suman 554 sentadas, y supera de lleno a las 447, que tiene 238 sentadas, por lo tanto una 465 en simple tiene más plazas que una 447. Y en el global de plazas, una 465 en doble tiene en total 1994 plazas, y puede transportar más gente que una 450, que tiene como máximo 1844 plazas. Creo que con estos datos esta más que demostrado que una 465 tanto en simple como en doble, tiene muchas más plazas sentadas que sus predecesores.
Yo no hablaba de plazas, hablaba de asientos.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dissabte 19/04/2014 18:05

Avui el Civia 464-225 feia el Servei de la R1 juntament amb la 464-219 l'Hospitalet-MaÇanet Massanes



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 23/05/2014 17:21

Unitat Civia amb la C de Cercanías recta com les unitats 447.



http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dijous 24/07/2014 21:27

Mientras esperaba un regional en Sant Vicenç esta pasada mañana...he fotografiado este Civia de CAF perteneciente al núcleo de Madrid el 465.011M...

https://www.flickr.com/photos/enric436/14547697698/



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dijous 24/07/2014 23:32

Enric ha escrit:Mientras esperaba un regional en Sant Vicenç esta pasada mañana...he fotografiado este Civia de CAF perteneciente al núcleo de Madrid el 465.011M...

https://www.flickr.com/photos/enric436/14547697698/

Aquest Civia es deu haver perdut per aquí. Segons indicques el flickr potser que vagi el TCR de Vilanova, jo tinc el meus dubte perquè mira que hi han Tallers a Madrid perquè hagi de baixar a Vilanova!!!.
Jo en pregunto, no será que vingui a sustituir temporalment algunes de les 447 que están posant-li el PMR a Valladolid?, tenint en compte que dos unitats ja estant adaptades el PMR i encara no circulen, i les 4 restants estant adaptant-les a Valladolid per lo qual aquí ens s'estem quedan sense material, pregunto



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Divendres 25/07/2014 15:46

Aquest Civia es deu haver perdut per aquí. Segons indicques el flickr potser que vagi el TCR de Vilanova, jo tinc el meus dubte perquè mira que hi han Tallers a Madrid perquè hagi de baixar a Vilanova!!!.
Jo en pregunto, no será que vingui a sustituir temporalment algunes de les 447 que están posant-li el PMR a Valladolid?, tenint en compte que dos unitats ja estant adaptades el PMR i encara no circulen, i les 4 restants estant adaptant-les a Valladolid per lo qual aquí ens s'estem quedan sense material, pregunto



No crec cesc...aquet Civia de CAF tornaba a Madrid...no estaba aquí per fer serveis!!



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Divendres 25/07/2014 21:45

Em penso que fa dies que alguna de les subcontrates de manteniment de Madrid (afectant a Cercanías, MD i LD) estan en vaga indefinida.
Això suposa que els serveis mínims estan limitats a les revisions més petites. Les més importants (IS i R) no entren i és Integria qui les fa, i qui decideix quin dels seus tallers les assumeix, segons càrregues de treball.



fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dimecres 01/10/2014 12:00

Bon dia.

Avui hi ha un Civia 465 en servei a la R3 a Vic, en lloc de una 447.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 01/10/2014 12:20

fubang ha escrit:Bon dia.

Avui hi ha un Civia 465 en servei a la R3 a Vic, en lloc de una 447.
De confirmar-se això, ja podriem dir ara sí, que els Civia ja han fet serveis a totes les línies, ja que aquesta era la única pendent que els quedava.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 01/10/2014 13:52

Renfe451 ha escrit:
fubang ha escrit:Bon dia.

Avui hi ha un Civia 465 en servei a la R3 a Vic, en lloc de una 447.
De confirmar-se això, ja podriem dir ara sí, que els Civia ja han fet serveis a totes les línies, ja que aquesta era la única pendent que els quedava.
Se sap si ha pujat en servei? I cap a quina hora ha estat?


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”