Ah pero Âżque hay alguna empresa estatal de transportes que no haga las cosas mal y con desgana?trensmat ha escrit:La FGV a la hora de fer les coses sempre les fa molt malament o amb desgana.![]()
Metro de Valencia
Re: Metro de Valencia
- oscar440
- N8

- Entrades: 1046
- Membre des de: 13 set. 2005, 18:26
- UbicaciĂł: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Metro de Valencia
El tramvia 3820 a València - Pont de Fusta, amb els nous colors de Metro València:
- Fitxers adjunts
-
- DSCF6850.JPG (140.2 KiB) Visualitzat 26130 cops
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Metro de Valencia
Si us dic la veritat més profunda, al veure aquest tranvia amb aquests esquema, sembla un pallasso.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: Metro de Valencia
SĂ, un pallasso amb els logos girats.Renfe445 ha escrit:Si us dic la veritat mĂ©s profunda, al veure aquest tranvia amb aquests esquema, sembla un pallasso.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Metro de Valencia
El Metro que viene.
Plan de Mejora de la red de Metrovalencia
Más cómodo, más sencillo, más cercano.
FGV presenta un conjunto de iniciativas dirigidas a mejorar el servicio que Metrovalencia ofrece a sus clientes y que se aplicarán a lo largo de 2015. Se ha elaborado en respuesta a sus necesidades, opiniones y sugerencias.
http://www.metrovalencia.es/wordpress/?page_id=357

Plan de Mejora de la red de Metrovalencia
Más cómodo, más sencillo, más cercano.
FGV presenta un conjunto de iniciativas dirigidas a mejorar el servicio que Metrovalencia ofrece a sus clientes y que se aplicarán a lo largo de 2015. Se ha elaborado en respuesta a sus necesidades, opiniones y sugerencias.
http://www.metrovalencia.es/wordpress/?page_id=357

Re: Metro de Valencia
Fixeu-vos al principi de la lĂnia 2: hi hapareix Benaguasil 2n i, atenciĂł, Benaguasil 1n, amb n i no amb r.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Kane_84
- N5

- Entrades: 147
- Membre des de: 27 juny 2010, 14:30
- UbicaciĂł: Artigues|Sant AdriĂ L2 - LlefiĂ L10
Re: Metro de Valencia
Quan he vist la lĂnia 2 m'he pensat que de cop i volta ja tenien enllestida aquella lĂnia de tram que aniria des de l'OceanogrĂ fic i el centre, pero ja veig que es una altra cosa.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Metro de Valencia
Sembla ser que fem (relativament) una retrospecciĂł, quan el ramal de LlĂria era de la lĂnia 2 i el ramal de BĂ©tera era de la 1. Ara la lĂnia 2 Ă©s fĂşcsia en lloc de ser verda.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: Metro de Valencia
El que passa Ă©s que ampliant tant sols uns escassos 15 km, ens volen fer creure que han creat 4 lĂnies noves. Una mesura totalment electoralista, per no mencionar que ens volen vendre que augmenten la freqüència quan tornen a posar la MEITAT dels trens que van treure fa dos anys.
Ei, que jo estic a favor de diferenciar els ramals amb una altra denominació, però no quan s'acosten eleccions.
L'únic que sembla que és bo, és la targeta TuiN, una targeta-moneder; però em sembla una bajanada no incloure l'EMT.
I la recà rrega de les targetes a través del web, com ja ho fa l'EMT.
Ei, que jo estic a favor de diferenciar els ramals amb una altra denominació, però no quan s'acosten eleccions.
L'únic que sembla que és bo, és la targeta TuiN, una targeta-moneder; però em sembla una bajanada no incloure l'EMT.
I la recà rrega de les targetes a través del web, com ja ho fa l'EMT.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Sagrerenc
- N9

- Entrades: 1479
- Membre des de: 22 des. 2009, 16:17
- Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12
Re: Metro de Valencia
I no hi ha cap plà nol "oficial" amb metro+tramvia+rodalia? Quin sentit té que per anar a Castelló de la Ribera hagis de mirar un plà nol i per anar a La Pobla Llarga hagis d'anar a mirar un altre plà nol, quan tan sols hi ha 4 km d'un poble a l'altre?
Re: Metro de Valencia
No, no hi ha cap. Un altre dels problemes que tenim és la falta d'un sistema tarifari integrat i d'un plà nol integrat, com l'ATM.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Metro de Valencia
Veig que a València també s'ha escampat (més aviat s'escamparà ) el virus del tenimmoltesliniestitis. A Barcelona ja fa alguns anys que els tenim, i encara ens queda (hi han rumors què la L9 Sud podria dir-se L14 i L15).
De fet, si no recordo malament, a Barcelona va passar alguna cosa similar: es va canviar el nom de la U6, U7 i S3 a les L6, L7 i L8 actuals, i es va fer un 3 de novembre de 2003. I, quina casualitat, 13 dies més tard van haver-hi eleccions al parlament de Catalunya. De fet, estic segur què la L11, si no fos per un motiu que desconeixo, també s'hagués inaugurat abans de les eleccions del 16 de novembre, ja que les obres van acabar al segon semestre del 2003.
Però tornant al tema. Vist des de els ulls d'una persona que coneix poc la xarxa, el canvi de nomenclatures no em sembla malament del tot, ja què jo vaig ser dels molts que es va perdre al metro per no saber la destinació quan vaig anar per segon cop a València. El que no em sembla bé es el com i el quan.
De fet, si no recordo malament, a Barcelona va passar alguna cosa similar: es va canviar el nom de la U6, U7 i S3 a les L6, L7 i L8 actuals, i es va fer un 3 de novembre de 2003. I, quina casualitat, 13 dies més tard van haver-hi eleccions al parlament de Catalunya. De fet, estic segur què la L11, si no fos per un motiu que desconeixo, també s'hagués inaugurat abans de les eleccions del 16 de novembre, ja que les obres van acabar al segon semestre del 2003.
Però tornant al tema. Vist des de els ulls d'una persona que coneix poc la xarxa, el canvi de nomenclatures no em sembla malament del tot, ja què jo vaig ser dels molts que es va perdre al metro per no saber la destinació quan vaig anar per segon cop a València. El que no em sembla bé es el com i el quan.
Salut!
#volemL9
#volemL9
- canalcole
- N9

- Entrades: 2074
- Membre des de: 03 oct. 2008, 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- UbicaciĂł: PENEDĂS
- Contacta:
Re: Metro de Valencia
Molt necessà ria, aquesta nova nomenclatura. Jo també vaig visitar València fa cosa d'unes setmanes, i també em vaig perdre en dues ocasions fent combinacions al Metro/Tramvia: en la primera ocasió, volia anar a TVV (m'estranya que no hagin canviat el nom de l'estació, veient de la manera que són...
), i el Tram va acabar recorregut just a l'estaciĂł anterior; i, en la segona ocasiĂł, i degut a que els mapes no coincidien, volia anar a La Marina i em va deixar a La Marina Reial... 
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Metro de Valencia
Pruebas dinámicas en la prolongaciĂłn de la futura lĂnea 9 de Metrovalencia hasta Ribarroja
Las unidades han recorrido el nuevo tramo entre Rosas y Ribarroja de TĂşria para realizar las pruebas de gálibo, a las que seguirán las de mapeo de vĂa.
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, FGV, iniciĂł el lunes las pruebas con unidades en la que será la lĂnea 9 de Metrovalencia (Alboraya Peris AragĂł-Ribarroja de TĂşria) entre Rosas y Ribarroja de TĂşria tarmo de prolongaciĂłn que se inaugurará en marzo .
Las primeras pruebas son las de gálibo, en las que se confirma la distancia correcta del tren con los andenes, el enganche de pantĂłgrafos y la ausencia de elementos que dificulten la circulaciĂłn. Una vez concluidas, se iniciarán las de mapeo de vĂa, que verifican el registro de ubicaciĂłn de distintos elementos, como son balizas, agujas, circuitos de vĂas, andenes y señales. Dichas pruebas se desarrollarán durante todo el mes de febrero.
Paralelamente, tambiĂ©n durante el mes de febrero, se llevarán a cabo las prácticas para la habilitaciĂłn de los maquinistas de la futura lĂnea 9, de forma que todo estĂ© preparado para la inauguraciĂłn en el mes de marzo del tramo de prolongaciĂłn del metro hasta la localidad de la comarca de Camp de TĂşria.
El paso de la UT 436 de Metrovalencia ha supuesto la circulaciĂłn del primer tren por el tramo donde desde el 31 de marzo de 2005 no circulaba tren alguno. Ese dĂa se suspendieron los tráficos de CercanĂas Renfe desde Quart de Poblet para dejar sitio al metro. Este llegarĂa al aeropuerto en abril de 2007, en trazado subterráneo desde el centro urbano.
Las obras de prolongaciĂłn en el tramo Rosas-Ribarroja se han desarrollado aprovechando la plataforma de la antigua lĂnea de cercanĂas de Renfe Valencia-LlĂria. El trazado, que discurre sobre los tĂ©rminos municipales de Manises y Ribarroja, tiene una longitud total de 9.467 metros, de los cuales 640 discurren soterrados, 311 en trinchera y los 8.516 restantes en superficie.
El tramo cuenta con cuatro paradas: La Cova, La Presa, MasĂa de Traver y Ribarroja de TĂşria. En la primera finaliza el tramo con doble vĂa y se inicia el tramo de vĂa Ăşnica, mientras que La Presa y MasĂa de Traver se corresponden con los antiguos apeaderos existentes sobre la lĂnea de cercanĂas que explotaba Renfe. La parada de Ribarroja de TĂşria coincide con el punto final del tramo.
El proyecto ha sido financiado por la Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente de la Generalitat valenciana, que ha invertido alrededor de cuarenta millones de euros, a los que se suman 5,3 millones de euros aportados por FGV.


http://www.vialibre-ffe.com/
Las unidades han recorrido el nuevo tramo entre Rosas y Ribarroja de TĂşria para realizar las pruebas de gálibo, a las que seguirán las de mapeo de vĂa.
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, FGV, iniciĂł el lunes las pruebas con unidades en la que será la lĂnea 9 de Metrovalencia (Alboraya Peris AragĂł-Ribarroja de TĂşria) entre Rosas y Ribarroja de TĂşria tarmo de prolongaciĂłn que se inaugurará en marzo .
Las primeras pruebas son las de gálibo, en las que se confirma la distancia correcta del tren con los andenes, el enganche de pantĂłgrafos y la ausencia de elementos que dificulten la circulaciĂłn. Una vez concluidas, se iniciarán las de mapeo de vĂa, que verifican el registro de ubicaciĂłn de distintos elementos, como son balizas, agujas, circuitos de vĂas, andenes y señales. Dichas pruebas se desarrollarán durante todo el mes de febrero.
Paralelamente, tambiĂ©n durante el mes de febrero, se llevarán a cabo las prácticas para la habilitaciĂłn de los maquinistas de la futura lĂnea 9, de forma que todo estĂ© preparado para la inauguraciĂłn en el mes de marzo del tramo de prolongaciĂłn del metro hasta la localidad de la comarca de Camp de TĂşria.
El paso de la UT 436 de Metrovalencia ha supuesto la circulaciĂłn del primer tren por el tramo donde desde el 31 de marzo de 2005 no circulaba tren alguno. Ese dĂa se suspendieron los tráficos de CercanĂas Renfe desde Quart de Poblet para dejar sitio al metro. Este llegarĂa al aeropuerto en abril de 2007, en trazado subterráneo desde el centro urbano.
Las obras de prolongaciĂłn en el tramo Rosas-Ribarroja se han desarrollado aprovechando la plataforma de la antigua lĂnea de cercanĂas de Renfe Valencia-LlĂria. El trazado, que discurre sobre los tĂ©rminos municipales de Manises y Ribarroja, tiene una longitud total de 9.467 metros, de los cuales 640 discurren soterrados, 311 en trinchera y los 8.516 restantes en superficie.
El tramo cuenta con cuatro paradas: La Cova, La Presa, MasĂa de Traver y Ribarroja de TĂşria. En la primera finaliza el tramo con doble vĂa y se inicia el tramo de vĂa Ăşnica, mientras que La Presa y MasĂa de Traver se corresponden con los antiguos apeaderos existentes sobre la lĂnea de cercanĂas que explotaba Renfe. La parada de Ribarroja de TĂşria coincide con el punto final del tramo.
El proyecto ha sido financiado por la Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente de la Generalitat valenciana, que ha invertido alrededor de cuarenta millones de euros, a los que se suman 5,3 millones de euros aportados por FGV.


http://www.vialibre-ffe.com/
Re: Metro de Valencia
Ja estan instal.lant la nova cartelleria a les estacions (com a mĂnim, a les estacions en servei).
Obertura (o reobertura, de fet) del tram entre Rosas i Riba-roja del Túria el març, si no falla res.
Les estacions de La Cova, La Presa i Masia de Traver es troben al mateix lloc que les antigues de via ampla.
L'estaciĂł de Riba-roja Ă©s nova, al lĂmit est del casc urbĂ .
En teoria quan hi torni a haver diners allargaran la lĂnia fins a l'estaciĂł original (potser soterrant), i mĂ©s enllĂ fins a Vilamarxant.
NomĂ©s quedaria sense reobrir el tram Vilamarxant-Benaguasil-LlĂria de la lĂnia original de Renfe.
Obertura (o reobertura, de fet) del tram entre Rosas i Riba-roja del Túria el març, si no falla res.
Les estacions de La Cova, La Presa i Masia de Traver es troben al mateix lloc que les antigues de via ampla.
L'estaciĂł de Riba-roja Ă©s nova, al lĂmit est del casc urbĂ .
En teoria quan hi torni a haver diners allargaran la lĂnia fins a l'estaciĂł original (potser soterrant), i mĂ©s enllĂ fins a Vilamarxant.
NomĂ©s quedaria sense reobrir el tram Vilamarxant-Benaguasil-LlĂria de la lĂnia original de Renfe.
"Metro"
Quasi 30km de lĂnia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbĂ de recorregut generalment subterrani per al transport rĂ pid de viatgers.
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbĂ de recorregut generalment subterrani per al transport rĂ pid de viatgers.
- Mr. Baricentro
- N6

- Entrades: 311
- Membre des de: 11 jul. 2005, 16:20
- Ubicació: España
- Contacta:
Re: "Metro"
Y el "Metro del Baix Llobregat", o el del Vallès, que?Javi M ha escrit:Quasi 30km de lĂnia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbĂ de recorregut generalment subterrani per al transport rĂ pid de viatgers.
Son meras marcas comerciales, nada más.
La lĂnea 9 del Metro de Madrid llega a Arganda y son cerca de 30km de distancia tambiĂ©n. Si, el tramo de TFM empieza en Puerta de Arganda y termina en dicha poblaciĂłn, no teniendo la misma frecuencia ni horario que el resto de la red...
PEEEEEROOO...
recordemos que la palabra "metro" agrada al votante.
Lo dicho: meras marcas comerciales.
Mr. Baricentro l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 feb. 2015, 17:13, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: "Metro"
Del "metro" del Baix Llobregat y del Vallès pienso exactamente lo mismo. Las cosas se deberĂan llamar por su nombre.Mr. Baricentro ha escrit:Y el "Metro del Baix Llobregat", o el del Vallès, que?Javi M ha escrit:Quasi 30km de lĂnia, dels quals 25 per fora de València. I en això li diuen "metro"?
metro.
m. [LC] [OP] [TRG] Ferrocarril urbĂ de recorregut generalment subterrani per al transport rĂ pid de viatgers.
Son meras marcas comerciales, nada más. La lĂnea 9 del Metro de Madrid llega a Arganda y son cerca de 30km de distancia tambiĂ©n.
Recordemos que la palabra "metro" agrada al votante.
La lĂnea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
- Mr. Baricentro
- N6

- Entrades: 311
- Membre des de: 11 jul. 2005, 16:20
- Ubicació: España
- Contacta:
Re: "Metro"
Sin ser notario, doy fe de ello.Javi M ha escrit: La lĂnea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
Re: "Metro"
Podrien fer el mateix a FGC. Que per anar a Sabadell/Terrassa es tingues que fer transbord a Sarria i pasar per torns, tal como pasa en trams de la L7, L9 i L10 del Metro Madrid. Pero que a Sabadell i Terrassa surti L6 enlloc de S1/S2. Aixi es Metro metroMr. Baricentro ha escrit:Sin ser notario, doy fe de ello.Javi M ha escrit: La lĂnea 9 del metro de Madrid es un caso algo particular.
Imnovem!!!


