Algú sap com fer-ho a través d'internet? He provat posar el "número de autorización" però em diu que és incorrecte.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:30
Entrada Autor: wefer » Diumenge 01/03/2015 20:05
Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 01/03/2015 20:14
http://www.renfe.com/viajeros/tarifas/e ... orial.htmlwefer ha escrit:He vist que a la web d'Expotren hi ha l'abonament amb el 35% de descompte per anar en tren a Lleida i tornar. A la lletra petita posa que s'ha d'anar amb aquest abonament a comprar el bitllet perquè t'apliquin el descompte, o bé a través d'internet.
Algú sap com fer-ho a través d'internet? He provat posar el "número de autorización" però em diu que és incorrecte.
Entrada Autor: wefer » Diumenge 15/03/2015 19:33
Entrada Autor: MZA_1600 » Diumenge 15/03/2015 21:38
Entrada Autor: albe6 » Diumenge 15/03/2015 23:47
Entrada Autor: wefer » Dilluns 16/03/2015 11:23
Seria fantàstic que fessin 3 parades: estació Renfe - Fira Lleida - Pla de Vilanoveta. d'acord que des de l'estació de Renfe serà poca la gent que l'utilitzarà, però això aproparia el servei al centre de la ciutat fent que pels lleidatans fos més fàcil arribar-hi.MZA_1600 ha escrit:El que es podria fer es que els bussos sortissin de l'estació de Lleida, i al tornar que arribessin a on es fa la fira.
Però l'estació queda lluny de la fira. A mi no m'importa haver de caminar 10-15 minuts, però a molta gent sí.albe6 ha escrit:Jo li donaria una volta més a tot i apostaria per que la llançadora fos amb el material ferroviari de l'ARMF.
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 18/03/2015 22:56
El TER puede irse por sus propios medios... No necesita de locomotora que lo remolque, pues está reparado y comprobado que funciona correctamente... Recordemos las pruebas en varios viajes que le hizo la ARMF desde Lleida a Cervera...Euromed22 ha escrit:Segons un amic meu la 335.023 va cap a pla de Vilanoveta per emportarse el TER cap a Madrid
Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 24/03/2015 20:29
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 24/03/2015 22:21
Ya... Vaya, una pena, no creo que volvamos a verlo por tierras catalanas... Sigo sin entender el porqué de llevárselo remolcado... JajajajajaGanz ha escrit:Doncs la locomotora se'l va emportar . Ara descansa a Madri, el TER .
Entrada Autor: nestor » Dimecres 25/03/2015 11:09
Se fue remolcado porque no hay ningún maquinista que este habilitado para conducir el TER y en la línea de Lleida-Madrid a la vez.ferroviario_catalan ha escrit:Ya... Vaya, una pena, no creo que volvamos a verlo por tierras catalanas... Sigo sin entender el porqué de llevárselo remolcado... JajajajajaGanz ha escrit:Doncs la locomotora se'l va emportar . Ara descansa a Madri, el TER .
Torna a “Trobades i esdeveniments”