Gràcies per la informació!!local ha escrit:A dia d'avui, ja s'ha cobert completament el pou de Zona Universitària.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 19:17
Entrada Autor: davroca5 » Dijous 30/04/2015 13:03
Gràcies per la informació!!local ha escrit:A dia d'avui, ja s'ha cobert completament el pou de Zona Universitària.
Entrada Autor: Vox » Dijous 30/04/2015 13:43
local ha escrit:A dia d'avui, ja s'ha cobert completament el pou de Zona Universitària.
Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 08/05/2015 15:35
Entrada Autor: gracienc » Dissabte 09/05/2015 18:56
"I més coses correctes"??????????????122-042-132 ha escrit:I més coses correctes......... Ara Lesseps i desprès, també..... Guinardó
Territori i Sostenibilitat inicia les obres de reurbanització de la plaça Lesseps
L’actuació consisteix en la recuperació per a l’ús públic de l’espai afectat per les obres de l’L9 del metro
Els treballs compten amb un pressupost de 868.000 euros i tenen un termini de sis mesos
La setmana que ve es desmuntarà el pont grua ubicat a l’entorn
Entrada Autor: Don Ramón » Dissabte 09/05/2015 19:01
Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 09/05/2015 19:51
Entrada Autor: davroca5 » Dijous 14/05/2015 23:37
Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 20/05/2015 15:56
Perquè, si no tinc malentès, no està avariada, sinó abandonada. Això significa que si es canviessin algunes peces i s'hi treballés una mica podria funcionar. Jo segueixo pensant que l'acabaran traient, i crec que hagués sigut millor treure-la del túnel ara. Potser ho han fet per no encarir l'obra actual a la plaça i l'han deixat per quan tornin a obrir i hi hagin més diners per treure-la.uriol108 ha escrit:No entenc perquè desmunten el pont grua abans de treure la tuneladora avariada...
Entrada Autor: uriol108 » Dimecres 20/05/2015 16:17
Benvolguts senyors del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, em plau adreçar-los una consulta sobre les obres de cobertura del Pou de l'Estació de Lesseps de la Línia 9 en el seu (futur) tram central. Concretament, la meva pregunta, seria, perquè treuen el Pont Grúa, col·locat allí per a poder extreure les tuneladores per a fer les tasques de manteniment de les eines de tall i etc. Perquè treuen el pont Grua abans de haver extret la Tuneladora aturada prop de Lesseps, que està en mal estat i rovellada ? Com pensen treure posteriorment la Tuneladora sense el pont Grúa ? Els agraeixo la seva atenció i resto esperant la seva amable resposta,
ben cordialment
Oriol Borràs
Benvolgut Oriol,
efectivament es va decidir que la tuneladora no sortiria per Lesseps. S'estan estudiant les alternatives i en funció de com evolucioni projecte L9 es resoldrà per una o altra sortida.
Gràcies.
Entrada Autor: davroca5 » Dimecres 20/05/2015 16:18
Tampoc deixen clar res... com es nota el secretisme amb les obres...uriol108 ha escrit:Us incloc una pregunta que he adreçat a la Conselleria de Territori i sostenibilitat sobre el tema, i he de dir que m'han respost molt rapidament :
Benvolguts senyors del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, em plau adreçar-los una consulta sobre les obres de cobertura del Pou de l'Estació de Lesseps de la Línia 9 en el seu (futur) tram central. Concretament, la meva pregunta, seria, perquè treuen el Pont Grúa, col·locat allí per a poder extreure les tuneladores per a fer les tasques de manteniment de les eines de tall i etc. Perquè treuen el pont Grua abans de haver extret la Tuneladora aturada prop de Lesseps, que està en mal estat i rovellada ? Com pensen treure posteriorment la Tuneladora sense el pont Grúa ? Els agraeixo la seva atenció i resto esperant la seva amable resposta,
ben cordialment
Oriol Borràs
Benvolgut Oriol,
efectivament es va decidir que la tuneladora no sortiria per Lesseps. S'estan estudiant les alternatives i en funció de com evolucioni projecte L9 es resoldrà per una o altra sortida.
Gràcies.
Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 20/05/2015 18:39
No hi puc entrar. Podries explicar que hi posa?davroca5 ha escrit:Acabada de sortir del forn!!! )))3
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu de millora de l'accessibilitat de l'estació de Zona Universitària a l'intercanviador L9-L3 des de la vorera costat muntanya de l'Avinguda Diagonal. Clau: TM-14338
Entrada Autor: davroca5 » Dimecres 20/05/2015 19:28
És simplement la licitació oficial de la Generalitat perque una empresa constructora faci les obres que indica el títol, que es l'adaptació de l'accés muntanya de Zona Universitària L3-L9.bigcoaster ha escrit:No hi puc entrar. Podries explicar que hi posa?davroca5 ha escrit:Acabada de sortir del forn!!! )))3
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu de millora de l'accessibilitat de l'estació de Zona Universitària a l'intercanviador L9-L3 des de la vorera costat muntanya de l'Avinguda Diagonal. Clau: TM-14338
Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 21/05/2015 18:19
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 23/05/2015 15:46
Si aquesta tuneladora ja no s'ha de fer servir més seria millor que ella mateixa foradés un troç més desviant-se de la ruta del tunel i allà quedés abandonada. O fins i tot la podrien convertir en un museu per visitar com és una tuneladora per dins.bigcoaster ha escrit:Perquè, si no tinc malentès, no està avariada, sinó abandonada. Això significa que si es canviessin algunes peces i s'hi treballés una mica podria funcionar. Jo segueixo pensant que l'acabaran traient, i crec que hagués sigut millor treure-la del túnel ara. Potser ho han fet per no encarir l'obra actual a la plaça i l'han deixat per quan tornin a obrir i hi hagin més diners per treure-la.uriol108 ha escrit:No entenc perquè desmunten el pont grua abans de treure la tuneladora avariada...
Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 23/05/2015 19:02
Ecomobisostrans ha escrit:Si aquesta tuneladora ja no s'ha de fer servir més seria millor que ella mateixa foradés un troç més desviant-se de la ruta del tunel i allà quedés abandonada. O fins i tot la podrien convertir en un museu per visitar com és una tuneladora per dins.bigcoaster ha escrit:Perquè, si no tinc malentès, no està avariada, sinó abandonada. Això significa que si es canviessin algunes peces i s'hi treballés una mica podria funcionar. Jo segueixo pensant que l'acabaran traient, i crec que hagués sigut millor treure-la del túnel ara. Potser ho han fet per no encarir l'obra actual a la plaça i l'han deixat per quan tornin a obrir i hi hagin més diners per treure-la.uriol108 ha escrit:No entenc perquè desmunten el pont grua abans de treure la tuneladora avariada...
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 23/05/2015 19:35
Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 23/05/2015 20:07
Ecomobisostrans ha escrit:Lo del museu ho he dit com un mes a mes, pero sino quedar enterrada no hi ha cap problema, no seria la 1ª. Seria com una càpsula del temps, igual els nostres descendents dintre 100 o 200 anys que utilitzaran tuneladores làser o màquines espacials la treuen com una reliquia del passat.
Entrada Autor: gatvell » Dilluns 25/05/2015 18:23
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”