Perllongament d'FGC a Terrassa
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
Però no se suposa que en campanya electoral no es poden inaugurar coses? Si les eleccions són el 27 de setembre, ho hauran d'inaugurar a juny o principis de juliol, crec.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
El servei es pot inaugurar perfectament sense que cap polític hagi de tallar una cinta. De fet, això hauria de ser el més normal: inaugurar un servei que hem pagat entre tots, i per a la posada en funcionament del qual el polític de torn no ha fet més que complir la seva obligació, que per això l'han votat i per això el paguen.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
+1000Guigui ha escrit:El servei es pot inaugurar perfectament sense que cap polític hagi de tallar una cinta. De fet, això hauria de ser el més normal: inaugurar un servei que hem pagat entre tots, i per a la posada en funcionament del qual el polític de torn no ha fet més que complir la seva obligació, que per això l'han votat i per això el paguen.
Aixo es el que hauria de passar pero aqui es al contrari.
Salutacions
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Amb l'AVE va ser així, com que ja no es podia fer inauguració, el Zapatero va anar com un passatger més (em sona que també anava la Magdalena Álvarez).
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Jo he anat en el primer AVE/TGV Barcelona Madrid, Figueres Perpinyà, Barcelona Figueres i França Barcelona sense transbord. En cap dels 4 casos va haver-hi inaguració oficial amb autoritats. Van entrar en servei i prou. En alguns coses dies mes tard es va fer la inaguració oficial.Ecomobisostrans ha escrit:Amb l'AVE va ser així, com que ja no es podia fer inauguració, el Zapatero va anar com un passatger més (em sona que també anava la Magdalena Álvarez).
Si us plau, centreu-vos en el tema, que ja ens estem sortint!!!!



En la edición de papel de hoy del diario gratuíto "20 minutos",se hacían eco de que la consellería confirmaba la apertura para este 2015 de la prolongación de ferrocarrils en Terrassa.
También (y esto es lo novedoso) anunciaban la puesta en marcha de la prolongación en Sabadell para el 2016 !
Habrá que verlo !
También (y esto es lo novedoso) anunciaban la puesta en marcha de la prolongación en Sabadell para el 2016 !
Habrá que verlo !
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Ja s'estan instal·lant els cartells amb el nom de la parada a les noves estacions de Terrassa. S'especula que podria obrir a l'estiu. Quan creieu que s'inaugurarà?
Us deixo les fotos del Bernat Borràs que té al facebook:
https://www.facebook.com/trenscatweb/ph ... =1&theater
Us deixo les fotos del Bernat Borràs que té al facebook:
https://www.facebook.com/trenscatweb/ph ... =1&theater
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
S'obrirà durant el mes de juliol. L'edicle de Vallparadís ja té tota la cartelleria a lloc i a la porta el rètol "S1 Barcelona - Terrassa Nacions Unides". Els temps de viatge seran de 3 minuts entre Rambla i Vallparadís, 2 minuts més fins a Estació del Nord i uns altres 2 fins a Nacions Unides. El temps total de viatge per recórrer tota la línia serà de 50 minuts.
-
- N6
- Entrades: 283
Ja hi ha almenys una 112 que li han canviat el termòmetre i es veu les estacions de la S1 fins a Terrassa-Rambla i després amb una tira blanca tapant la resta. També la megafonia sonava diferent.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Aproximadament 30 km en 50 minuts. Això no és competitiu amb el transport privat excepte en hora punta.victorcasta ha escrit:El temps total de viatge per recórrer tota la línia serà de 50 minuts.
És una llàstima que obres que estan costant tants diners després quedin infrautilitzades per culpa d'un servei penós (en temps de viatge)
El debat sobre possibles maneres d'agilitzar el trànsit a la línia del Vallès ha passat a un fil més adient.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
30 km en 50 minuts no és cap drama en una línia suburbana. Ara mateix (22h) segons Google Maps, per anar de Terrassa-Nacions Unides a Barcelona-Pl. Catalunya es triguen 42-43 minuts en cotxe, i pensa que a més del cost del trajecte cal pagar l'aparcament.wefer ha escrit:Aproximadament 30 km en 50 minuts. Això no és competitiu amb el transport privat excepte en hora punta.victorcasta ha escrit:El temps total de viatge per recórrer tota la línia serà de 50 minuts.
És una llàstima que obres que estan costant tants diners després quedin infrautilitzades per culpa d'un servei penós (en temps de viatge)
Una línia parisina que em recorda molt al Metro del Vallès és la part sud del RER B. Entre Saint-Rémy-les-Chevreuse i Châtelet-les-Halles es triguen 47 minuts per fer un recorregut de 32,5 km amb ni més ni menys que 26 estacions intermèdies, però sortosament hi ha serveis semidirectes (+info aquí) sense necessitat de cap quadriplicació. I ningú s'atreveix a dir que el RER B no és competitiu.
En tot cas la situació futura serà molt millor a la situació actual. No només es tracta d'anar a la Plaça Catalunya de Barcelona, els FGC efectuen una important funció de mobilitat interna al Vallès i l'enllaç amb l'R4 afavorirà molt la intermodalitat.
El problema és que els trajectes ferroviaris, gairebé mai no són porta a porta. Canvia Pl. Catalunya per qualsevol barri que no es trobi a tocar dels Ferrocarrils ni de la R4 (Vall d'Hebron, Horta, Poble Nou, etc.) i mira quant s'indica per a un i altre trajecte.
Potser vull dir que el perllongament és inútil? De cap manera: ajudarà a la penetració urbana d'un mode de transport que, essent interurbà, no té fama de ràpid, però sí de còmode i fiable.
Potser vull dir que el perllongament és inútil? De cap manera: ajudarà a la penetració urbana d'un mode de transport que, essent interurbà, no té fama de ràpid, però sí de còmode i fiable.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Per això crec que s'han de proposar millores a l'R4 (túnel de Montcada i/o quadruplicació parcial, augment de la capacitat del túnel de Pl. Catalunya, etc), però actuar sobre la infrastructura de FGC em sembla poc realista i el guany seria mínim.Guigui ha escrit:El problema és que els trajectes ferroviaris, gairebé mai no són porta a porta. Canvia Pl. Catalunya per qualsevol barri que no es trobi a tocar dels Ferrocarrils ni de la R4 (Vall d'Hebron, Horta, Poble Nou, etc.) i mira quant s'indica per a un i altre trajecte.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
A part de 43 minuts en cotxe em sembla excessiu fora de l'hora punta, tal com comenta en Guigui en cas del cotxe el trajecte és porta a porta mentre que en TPúblic has de sumar desplaçaments en ambdós extrems que allarguen encara més el trajecte.Sagrerenc ha escrit:30 km en 50 minuts no és cap drama en una línia suburbana. Ara mateix (22h) segons Google Maps, per anar de Terrassa-Nacions Unides a Barcelona-Pl. Catalunya es triguen 42-43 minuts en cotxe, i pensa que a més del cost del trajecte cal pagar l'aparcament.
Per això, al no ser competitiu només val la pena pel cost econòmic. Això acaba provocant una cosa molt clara: els rics van en cotxe, els pobres en TPúblic. O dit d'una altra manera, el que s'ho pot permetre va en cotxe i qui no s'ha de conformar amb FGC.
Això només es podria solucionar posant un transport realment competitiu també en temps, i això vol dir semidirectes.
¿ Hay confirmación oficial de ello ?,porque no he oído nada.victorcasta ha escrit:S'obrirà durant el mes de juliol.
Un diari no enllaçable afirma que el perllongament d'FGC a Terrassa obrirà el 29 de juliol.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
No m'ho crec gaire, segur que passarà com la L9, deien que la inaugurarien l'any passat i resGranolleri ha escrit:Un diari no enllaçable afirma que el perllongament d'FGC a Terrassa obrirà el 29 de juliol.

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13