Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Lo del nitbus a Vallvidrera, considerando lo largo que es el camino en carretera, no sería más fácil (y más económico) prolongar el N8 (creo que es que termina por ahí arriba) hasta el pie del funicular, y tener un servicio nocturno del funicular?
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Per propostes que havia vist de veïns de Vallvidrera, proposaven desviar ni més ni menys que les línies N61 i N64 per Vallvidrera i no com ara que van per els túnels.Don Ramón ha escrit:Lo del nitbus a Vallvidrera, considerando lo largo que es el camino en carretera, no sería más fácil (y más económico) prolongar el N8 (creo que es que termina por ahí arriba) hasta el pie del funicular, y tener un servicio nocturno del funicular?
Solo espero que eso fuera alguna propuesta de cuatro fumetas y no algo que fuera en serio...Granolleri ha escrit:Per propostes que havia vist de veïns de Vallvidrera, proposaven desviar ni més ni menys que les línies N61 i N64 per Vallvidrera i no com ara que van per els túnels.Don Ramón ha escrit:Lo del nitbus a Vallvidrera, considerando lo largo que es el camino en carretera, no sería más fácil (y más económico) prolongar el N8 (creo que es que termina por ahí arriba) hasta el pie del funicular, y tener un servicio nocturno del funicular?
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
L'N8 acaba a Can Caralleu i para al peu de la carretera de Vallvidrera. És difícil definir un transport públic nocturn per a Vallvidrera i Les Planes. Ténen raó en demanar servei nocturn però un bus estàndard de l'N8 cada 20 minuts per aquella carretera tampoc crec que sigui la millor opció. Potser un microbus que sortís des de Sarrià i que arribés fins a Les Planes amb una freqüència de 30 minuts o més. Desviar l'N61 i l'N64 penalitzaria molt els que van/venen a/de Rubí i Terrassa.
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
No se què vol fer a la 80, 81, 82 i 83. Quin problema tenen? Ja són propietat de TB! Tot i que per història ja son empreses que mai ha explotat TMB, per tant, Sagalés va estar interesada en explotar-les i així ho fa. Vol fer el mateix amb la 86 i 87?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
El que volen dir és que les línies de Bus Nou Barris, passin a ser explotades per TMB i no pas per Sagalés com passa actualment.raulitinbcn ha escrit:No se què vol fer a la 80, 81, 82 i 83. Quin problema tenen? Ja són propietat de TB! Tot i que per història ja son empreses que mai ha explotat TMB, per tant, Sagalés va estar interesada en explotar-les i així ho fa. Vol fer el mateix amb la 86 i 87?
Fer un microbus que no arribi fins pl.Catalunya, farà que mai s'utilitzi. Les úniques que sempre han tingut alguna demanda ha de passar per pl.Catalunya. Jo proposaria una branca de la N8, com si cada 40 min. arribes fins les Planes, perque és dificil realitzar el canvi de sentit a Vallvidrera. Una altra idea seria fer una linia entre pl.Catalunya y Sant Cugat per Vallvidrera, les Planes i Valldoreix feta amb midibusos.victorcasta ha escrit:L'N8 acaba a Can Caralleu i para al peu de la carretera de Vallvidrera. És difícil definir un transport públic nocturn per a Vallvidrera i Les Planes. Ténen raó en demanar servei nocturn però un bus estàndard de l'N8 cada 20 minuts per aquella carretera tampoc crec que sigui la millor opció. Potser un microbus que sortís des de Sarrià i que arribés fins a Les Planes amb una freqüència de 30 minuts o més. Desviar l'N61 i l'N64 penalitzaria molt els que van/venen a/de Rubí i Terrassa.
De totes les propostes de CanviemBcn, faltaria saber com optimitzar i allargar la 32, ja és prou llarga per regular, si de cas cal regularitzar-la amb l'ajuda de la NXB i amb freqüència adecuada. El desdoblament de la 126 nose, el que caldria fer un recorregut més senzill. La millora de la H6 només hi ha la solució de fer-la pasa tota per la rda.Guinardó com era la idea inicial, pero queda la av. Verge de Montserrat només amb la 32?? Crec que faran la volta més llarga en un sentit per aporpar-la a l'Hospitalpero no serà molt útil.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Les línies L70 i L72 fan casi el mateix recorregut, només a una diferència, que la L72 per Sant Boi passa per el centre comercial l'Alcampo, el barri de Camps Blancs i el Parc de la Muntanyeta, i després és el mateix recorregut de la L70, jo proposo que la L70 pari en un altre lloc de Sant Boi, o bé que vagi a altres parts, per posar un exemple, (passant per Cornellà, Esplugues) ho dic perquè no veig molt el sentit tenint línies que facin el mateix recorregut. 

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
I què dius de la B17 i la B27?Carlos González ha escrit:Les línies L70 i L72 fan casi el mateix recorregut, només a una diferència, que la L72 per Sant Boi passa per el centre comercial l'Alcampo, el barri de Camps Blancs i el Parc de la Muntanyeta, i després és el mateix recorregut de la L70, jo proposo que la L70 pari en un altre lloc de Sant Boi, o bé que vagi a altres parts, per posar un exemple, (passant per Cornellà, Esplugues) ho dic perquè no veig molt el sentit tenint línies que facin el mateix recorregut.

- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Jo no conec gaire la xarxa dels autobusos del Besòs i suposo que si són casi el mateix recorregut, doncs tambéRenfe445 ha escrit:I què dius de la B17 i la B27?Carlos González ha escrit:Les línies L70 i L72 fan casi el mateix recorregut, només a una diferència, que la L72 per Sant Boi passa per el centre comercial l'Alcampo, el barri de Camps Blancs i el Parc de la Muntanyeta, i després és el mateix recorregut de la L70, jo proposo que la L70 pari en un altre lloc de Sant Boi, o bé que vagi a altres parts, per posar un exemple, (passant per Cornellà, Esplugues) ho dic perquè no veig molt el sentit tenint línies que facin el mateix recorregut.

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Penseu que aquestes línies funcionen com si fossin una única línia. Mateix cas passa, per exemple, a les línies L82/L85, que fan el mateix recorregut però per llocs diferents. Un bus fa l'anada com a L82 i la tornada com a L85, com si fos una única línia amb dos ramals.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Però la B17 i la B27 que he vist els mapes d'ambdues línies, veig que la B17 és mil vegades més innecesària que lo de la L70 i L72,perque la B17 fa part del mateix recorregut de la B27, per lo que, només tindria que estar la B27.Adolescent barceloní ha escrit:Penseu que aquestes línies funcionen com si fossin una única línia. Mateix cas passa, per exemple, a les línies L82/L85, que fan el mateix recorregut però per llocs diferents. Un bus fa l'anada com a L82 i la tornada com a L85, com si fos una única línia amb dos ramals.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
La B17 és un reforç de la B27. La seva missió és intentar que el tram central de la B27 estigui menys carregat de passatgers. Sobretot la veig molt necessària a l'estiu, ja que la B27 és la línia estrella de la gent de Santa Coloma que vol anar a les platges de Badalona (bé, encara que la B30 i la B31 també serveixen, haha). Per tant, la B17 hauria d'emportar-se la meitat dels passatgers de la B27, encara que sempre veuràs la B27 plena a vessar i la B17 buida, ja que els passatgers estan acostumats a la B27 de tota la vida (i mira que podrien recuperar la B28 també).Carlos González ha escrit:Però la B17 i la B27 que he vist els mapes d'ambdues línies, veig que la B17 és mil vegades més innecesària que lo de la L70 i L72, per lo que, només tindria que estar la B27.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Ha veure si t'agrada aquest mapa.Ecomobisostrans ha escrit:Seria interessant que Sant Boi i Sant Climent tinguessin connexió en bus, per això proposo prolongar el L88 fins l'estació de Sant Boi, i integrar Sant Climent a la zona 1.
https://www.google.com/maps/d/edit?auth ... pQgtzdjVHQ
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Inconvenients d'aquesta proposta és que es perd la conexió amb Rodalies a Viladecans.
Proposaria una línia Viladecans - Sant Boi per St.Climent, com a prolongació de la L88 desde St.Climent per Ctra.St.Climent, Eusebi Güell fins estació FGC St.Boi. Només seria 10 min més, amb un temps de volta de 60min, per la qual cosa es podria posar freqüència de 30 min en hora punta.
Proposaria una línia Viladecans - Sant Boi per St.Climent, com a prolongació de la L88 desde St.Climent per Ctra.St.Climent, Eusebi Güell fins estació FGC St.Boi. Només seria 10 min més, amb un temps de volta de 60min, per la qual cosa es podria posar freqüència de 30 min en hora punta.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
És una mica inviable en aquest sentit perquè no es podria parar un bus per la carretera ni tampoc es podria anar-hi en bus desde l'actual parada final de Sant Climent fins al carrer d'Eusebi Güell de Sant Boi (diria jo), i si et preocupa la connexió de RENFE, ho pot fer un altre bus, de les L80's (Me'n refereixo de les L82 o L85 i totes aquestes) o bé una L89 desde Sant Boi, Viladecans i Sant Climent i deixar la L88 tal com està.sag470 ha escrit:Inconvenients d'aquesta proposta és que es perd la conexió amb Rodalies a Viladecans.
Proposaria una línia Viladecans - Sant Boi per St.Climent, com a prolongació de la L88 desde St.Climent per Ctra.St.Climent, Eusebi Güell fins estació FGC St.Boi. Només seria 10 min més, amb un temps de volta de 60min, per la qual cosa es podria posar freqüència de 30 min en hora punta.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Plaça de l'Escorça es la que també es diu Plaça de la Pinsa o Santa Eulàlia-2, no? Vamos, on acabaven el L52, etc. fins fa uns anys? Si es així es estupendo, ja era hora que la part de més al sud de La Bordeta tingui comunicació.laura ha escrit:Si Ada Colau acaba esdevenint alcaldessa, n'estic segura que moltes coses canviaran a Can TMB. Aquestes han sigut les promeses electorals de BcnComú pel que fa a l'àmbit del bus:
(...)
-Prolongar la 91 fins a la Plaça de l'Escorça per connectar amb l'L1.
També molt necessari perque deu n'hi do la mala comunicació que hi ha entre Sants i la Zona Franca.laura ha escrit:-Prolongar el 115 fins la Plaça de la Marina.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Tan necessari és la conexió de Sants-Marina? Trobo que hi ha almenys alguna combinació amb la 109, i futura V5. El pitjor seria el servei, que seria insuficient a certes hores. Crec que hi ha moltes altres combinacions pitjor ateses.
Carlos Gonzalez, és imposible que una línia arribés a Rodalies. Quin sentit té ser pujar qualsevol altre línia a Sant Climent per baixar a Rodalies, i que quedés en tots dos sentits. Són molts incovenients al servei de la hipotética línia. És més, trobo la teva proposta amb la suma de la L88+L96 tal com és ara.
No crec que hagi problemes per anar per la BV-2004. És el trajecte més ràpid cap a Sant Boi. L'únic problema és el barri de la Rodera, que quedaria amb la parada més próxima a 300, amb un fort desnivell.
No és pot parar a la carretera? Doncs ja hi ha varies parades de la L88.
Una altra posibilitat que hi penso, seria allargar les L86/L87 fins Sant Climent canviant el recorregut a Viladecans, i que la conexió amb Sant Boi la realitzi Baixbus|Oliveras amb un dels busitos que no s'utilitzen fent un recorregut urbà a Sant Boi.
Carlos Gonzalez, és imposible que una línia arribés a Rodalies. Quin sentit té ser pujar qualsevol altre línia a Sant Climent per baixar a Rodalies, i que quedés en tots dos sentits. Són molts incovenients al servei de la hipotética línia. És més, trobo la teva proposta amb la suma de la L88+L96 tal com és ara.
No crec que hagi problemes per anar per la BV-2004. És el trajecte més ràpid cap a Sant Boi. L'únic problema és el barri de la Rodera, que quedaria amb la parada més próxima a 300, amb un fort desnivell.
No és pot parar a la carretera? Doncs ja hi ha varies parades de la L88.
Una altra posibilitat que hi penso, seria allargar les L86/L87 fins Sant Climent canviant el recorregut a Viladecans, i que la conexió amb Sant Boi la realitzi Baixbus|Oliveras amb un dels busitos que no s'utilitzen fent un recorregut urbà a Sant Boi.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Mira tu, m'agrada aquesta posibilitat d'allargar les L86/L87. I com seria el recorregut urbà de Sant Boi, vull dir que arribaria per la carretera de Santa Creu de Calafell o el mateix recorregut que fa la L96??sag470 ha escrit:Tan necessari és la conexió de Sants-Marina? Trobo que hi ha almenys alguna combinació amb la 109, i futura V5. El pitjor seria el servei, que seria insuficient a certes hores. Crec que hi ha moltes altres combinacions pitjor ateses.
Carlos Gonzalez, és imposible que una línia arribés a Rodalies. Quin sentit té ser pujar qualsevol altre línia a Sant Climent per baixar a Rodalies, i que quedés en tots dos sentits. Són molts incovenients al servei de la hipotética línia. És més, trobo la teva proposta amb la suma de la L88+L96 tal com és ara.
No crec que hagi problemes per anar per la BV-2004. És el trajecte més ràpid cap a Sant Boi. L'únic problema és el barri de la Rodera, que quedaria amb la parada més próxima a 300, amb un fort desnivell.
No és pot parar a la carretera? Doncs ja hi ha varies parades de la L88.
Una altra posibilitat que hi penso, seria allargar les L86/L87 fins Sant Climent canviant el recorregut a Viladecans, i que la conexió amb Sant Boi la realitzi Baixbus|Oliveras amb un dels busitos que no s'utilitzen fent un recorregut urbà a Sant Boi.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Entrant a Sant Boi per la BV-2004. Podria sortir de Costa Fustera de Sant Climent. No se quin recorregut podria fer per Sant Boi, pero el terminal hauria de ser a l'estació FGC. No crec que hagi falta arribar a l'hospital, ja que crec que l'hospital de referència per Sant Climent és el de Viladecans.