Avui la meva T-Trimestre m'ha fet una mica la punyeta.
He agafat l'autobús e13 per anar a Sabadell, sense problema. Camino des del Taulí fins a la Plaça Espanya via el Corte Inglés per veure com van les obres del perllongament d'FGC. Valido a RENFE sense problema a Sabadell Nord i agafo el tren fins a Terrassa. Arribo i surto per el passadís d'enllaç amb FGC, i no em deixa sortir, la màquina s'ho pensa i me la rebutja, no de forma taxativa sinó que triga una mica intentant llegir la banda magnètica de la targeta. El visor de les validadores en blanc, així que no puc saber què passa. Quan vull probar l'última validadora de sortida, la PMR, un home surt en aquell moment i em convida a sortir amb ell. Donat que aquell vestíbul no té personal, i tot i que sé que no és correcte fer-ho, accepto la seva invitació i surto amb ell, ja que l'alternativa és fer servir l'intèrfon i fer-me entendre amb el personal de taquilla. Valido a FGC sense problema i vaig fins a Rubí, surto sense problema. Faig temps i agafo l'autobús a Castellbisbal, sense problema. Després agafo l'autobús urbà per baixar a l'estació de RENFE i agafo RENFE fins a Martorell, sense més contratemps i sortint validant sense cap problema. Vaig a peu fins al supermercat que hi ha davant de l'estació de Martorell-Enllaç, compro el berenar, i agafo el tren fins a Sant Boi sense cap problema, inclosa validació de sortida.
Allà agafo l'autobús L77 cap a l'Aeroport i la primera validadora me la rebutja posant Títol defectuós. Provo a l'altra validadora i me l'accepta, però amb un temps de validació força superior a l'habitual. Arribo a la T1 i vull agafar la L9 Sud... la validadora me la rebutja posant de nou títol defectuós. Provo a la del costat i el mateix. L'agent d'estació s'apropa i em pregunta què passa... li indico el què em passa i l'agent d'estació m'obre la validadora amb el passi d'agent d'estació. Li pregunto si tindré problemes si em trobo un control d'intervenció i em diu de forma taxativa que no. Jo diria que sí que en tindria de problemes... faig la L9 sencera, després amb la L3 fins a Sants, L5 fins a Sagrera i L1 fins a Fabra i Puig. Agafo l'últim autobús de tornada a Granollers i també me la rebutja -ara posa títol mal gravat-. El conductor m'indica que passi atès que no disposa de cap tarja de bescanvi. I aquí sóc, ara, a casa amb un títol que no funciona.
P.S: Afegeixo, a més, que la meva T-Trimestre no és l'original sinó el
segon bescanvi que em fan. El primer el vaig sol·licitar jo, ja que l'original la vaig comprar a una autovenda de RENFE i en menys d'un mes la banda hologràfica s'estava desenganxant del títol de transport. El segon va ser perquè dos dies després una validadora de Granollers Centre em va imprimir títol caducat sense estar caducat el títol, obrint-me la validadora això sí