
Pel cap baix, ja n hi ha dues, aquesta i la 2129-2132.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 11:02
Entrada Autor: Miquel » Dijous 07/04/2016 11:13
Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 07/04/2016 17:13
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 19/04/2016 15:29
Entrada Autor: Miquel » Dimarts 19/04/2016 16:16
Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 16:27
Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 24/09/2016 20:47
Hola! Eso me recordó a unos cartelitos de color blanco, que los vi en una foto, que se pegaban en las ventanas de las puertas de los 3000 y 4000 cuando eran nuevecicos, que ponía algo tipo "PER OBRIR LA PORTA ACCIONEU LA PALANCA" o algo similar, con un dibujo de una palanca al lado. Me gustaría saber cómo es exactamente.Pep ha escrit:que per cert,
us heu fixat en l'enganxina que hi ha a algunes portes dels 2100 que circulen per la L4??? t'avisen que has d'accionar la palanca perquè s'obri la porta...
Posa: "Atenció. Amb el tren parat accioneu la palanca per obrir la porta" Evidentment amb els 3 idiomes oficials de TMB.
Està bé aquest avís pels despistats acostumats al servei automàtic dels 1100.
PS: perdó si la foto no es veu gaire bé, però la càmara no és que sigui una meravella i menys amb les xicanes de passeig de gràcia a urquinaona...
Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dijous 29/09/2016 17:03
Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 21/01/2017 1:39
Entrada Autor: Miquel » Dissabte 21/01/2017 12:14
Són nous, ja que (si no m'equivoco), cap tren de la generació "3000" duu aire acondicionat pròpi a cabina. A 3000 i 4000 els hi van posar durant la reforma. Als 2000 reformats imagino que ho hauran fet millor i ja estarà integrat. I als 2100 els hi estan posant ara.oriolp13 ha escrit:Avui he vist a la unitat 2136 ( i a l'altre extrem d'aquesta composició) que han instal·lat un aparell que sembla d'aire acondicionat a la cabina del motorista, tant a la d'un extrem com a la de l'altre. Com que encara estan nets i blancs es veuen força. Desconec si és la substitució d'algun equip anterior o és que aquestes unitats no disposaven d'aire condicionat independent a la cabina.
Miquel ha escrit:A la 2121-2124 encara no li han destrossat el frontal posant-lo de vermell i negre. Però li han posat un aparell d'aire acondicionat a la cabina del conductor (nova reforma a la vista), amb la caixa exterior blanca al sostre i estèticament queda malament no, el següent.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 17/08/2018 10:22
Entrada Autor: Miquel » Dissabte 18/08/2018 0:26
No te res a veure amb la reforma. És el mal endèmic de tota cafetera no nascuda aquest segle. Dóna igual la línia i l'any que ho miris, totes han passat pel mateix.Fran-Ikarus ha escrit:Si algú vol veure el color "original" (brut i desgastat) de l'interior dels cotxes 2100, que pugi al trens 2101-2104, que té grans clapes de repintat intern, no sé si caigudes o "arrancades" (potser relacionat amb la seva propera reforma?, perquè també li manquen els logos del fabricant als testers)
Entrada Autor: Miquel » Dimarts 21/08/2018 18:06
Entrada Autor: Miquel » Dimarts 16/10/2018 21:33
Pel que sembla, dels trens que han revisat, només n'han trobat als cotxes M-4053, M-4055 i R-4314. Esperem que sigui un fet aïllat i que es pugui substituir. Ara bé, tenint en compte que són uns trens reformats fa quatre dies, no hi va haver un control en el seu dia?Transports Metropolitans de Barcelona ha detectat amiant en els baixos de tres vagons d'un comboi de la sèrie 4.000 del metro aquest dimarts, segons ha informat a la plantilla en un comunicat intern que ha estat difós pel sindicat CGT. La companyia està fent inspeccions als trens d'aquesta sèrie, però també als de la 2.000 i als de la 3.000. En concret, l'empresa ha detectat "amiant no friable (crisotil en percentatge entre el 5% i el 10%) a la pintura bituminosa" dels tres vagons. TMB explica als treballadors que és el primer tren en què es detecta aquest material després d'analitzar-ne quatre de les sèries 3.000 i 4.000. També indica que el producte està aplicat en una zona fora de l'abast del passatge.
Al comunicat intern TMB explica que la pintura bituminosa antisonora es troba a la zona sota el bastidor i a l'estructura interior de la caixa dels tres vagons. Afegeix que en tots els mesuraments ambientals fets als tallers del metro, als trens i a la resta de la xarxa, des de l'entrada en vigor l'any 2006 del Reial Decret de treballs amb risc d'amiant, "no s'ha detectat presència d'amiant que suposi un risc per a la seguretat i salut de les persones".Ara, TMB ha indicat a la plantilla que identificarà els tres vagons afectats amb l'etiqueta internacional de presència d'amiant, i que no hi farà activitats que provoquin una degradació de la pintura, ni en aquests ni en cap altre tren on es pogués trobar el producte tòxic. També farà un reforç de formació dels treballadors de Material Mòbil de les línies L1 i L3 i accelerarà les inspeccions de presència d'amiant a tots els trens de les sèries 3.000 i 4.000.
Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 16/10/2018 21:50
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 17/10/2018 8:36
Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Divendres 19/10/2018 2:55
foronda 141 ha escrit:Retiran tres cotxes del metro per amiant a la pintura.
https://www.ara.cat/societat/TMB-retira ... 89432.html
Mira per on si el 400 estès sencer, potser encara els hi donaría servei.![]()
Entrada Autor: metring » Divendres 19/10/2018 9:37
Somiat és gratis.David.F.C.M.B.1000 ha escrit:foronda 141 ha escrit:Retiran tres cotxes del metro per amiant a la pintura.
https://www.ara.cat/societat/TMB-retira ... 89432.html
Mira per on si el 400 estès sencer, potser encara els hi donaría servei.![]()
el 1100 tambien podrian repararlo y ponerlo ala linea 3 para quitar uno a uno los 3000 y revisarlos...
Torna a “Material rodant ferroviari”