El TramBesòs que lo uso con frecuencia similar me han tocado muchos controles, o al menos los he visto que han tenido que parar el control de tanta gente que tenían retenida

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 12:32
Entrada Autor: Don Ramón » Dimecres 30/03/2016 14:42
Entrada Autor: ortegote » Dimecres 30/03/2016 18:58
Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 30/03/2016 19:03
Entrada Autor: wefer » Dissabte 02/04/2016 0:54
No hi vaig anarortegote ha escrit:Wefer no te hicieron un control en las Pruebas de la L9??? eso contaria no???
Entrada Autor: Don Ramón » Dissabte 02/04/2016 1:43
No podría estar más de acuerdo. Si realmente tuvieran intención de actuar contra el fraude habría controles a diario, alternando todas las estaciones, y en todas las salidas de la respectiva estación.wefer ha escrit:No hi vaig anarortegote ha escrit:Wefer no te hicieron un control en las Pruebas de la L9??? eso contaria no???![]()
El que expliqueu encaixa amb la meva experiència. Normalment tinc la sort de no haver de fer transbordaments, i com a dins dels trens o a estacions "normals" no es fan controls, doncs per això no me'n trobo cap.
Sincerament no té cap ni peus que els controls sempre es facin als mateixos llocs. Sembla més que els facin per "fer el paripé" que per controlar realment.
Entrada Autor: Miquel » Dissabte 02/04/2016 12:06
Entrada Autor: Granolleri » Dijous 02/06/2016 12:06
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 02/06/2016 15:04
no veig que tingui res a veure amb la vaga...metring ha escrit:Mireu a quins extrems està arribant la cosa:
Entrada Autor: metring » Dijous 02/06/2016 18:36
O potser si, no sabem bé les circumstàncies, però com que diuen que darrerament hi han usuaris que pel tema de la vaga es posen violents contra el personal...Fran-Ikarus ha escrit:Però això:
no veig que tingui res a veure amb la vaga...metring ha escrit:Mireu a quins extrems està arribant la cosa:
Podria haver passat (malauradament) qualsevol dia, i n'estaríem parlant aquí:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=11662
Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 07/06/2016 12:13
Entrada Autor: ortegote » Dimarts 07/06/2016 21:54
El problema del VS es que van pasar de ser Vigilants Jurats, el cual els permetia poder detenir a una persona i ara que nomes son Vigilants de Seguretat i que practicament no poden ni tocar-te.oriolp13 ha escrit:Una altra agressió, aquest cop a Catalunya L3 i Glòries L1:
http://www.naciodigital.cat/noticia/109 ... lant/metro
La de Glòries demostra que dos osties ben donades a temps curen moltes coses, ja que s'ha de ser ruc per posar-se a jugar a pilota a una estació de metro, i que, quan et cridin l'atenció, encara t'encarnissis amb el vigilant.
Igual de trista és la de Catalunya L3, on, per el que sembla, l'usuàri conflictiu va una mica passat d'alcohol. Ara, aquest vídeo demostra una preocupació, que almenys jo tinc. La nul·la formació o capacitat d'actuar dels agents de seguretat. Entre dos agents no poden reduïr un individu? El tenen retingut a terra, entre dos i se'ls escapa. Després, esbatussa a un dels agents sense que aquest no faci cap acció de defensa personal més que intentar escapar-se i llançar a l'usuàri contra el metro (i tenint en compte que aquest anava trompa!!, i el més preocupant de tot, l'altre company s'ho mira. Ha de ser finalment un usuàri, que a més sembla jove, qui redueixi a terra a l'individu.
Creació del cos de Policia Ferroviària, Policia del transport, o una subdivisió dels Mossos JA!!!!!
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 08/06/2016 21:22
Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 08/06/2016 21:48
Aleshores que algú m'expliqui de què serveix gastar diners amb personal de seguretat, si no poden fer res ni actuar quan se'ls necessita...ortegote ha escrit:El problema del VS es que van pasar de ser Vigilants Jurats, el cual els permetia poder detenir a una persona i ara que nomes son Vigilants de Seguretat i que practicament no poden ni tocar-te.oriolp13 ha escrit:Una altra agressió, aquest cop a Catalunya L3 i Glòries L1:
http://www.naciodigital.cat/noticia/109 ... lant/metro
La de Glòries demostra que dos osties ben donades a temps curen moltes coses, ja que s'ha de ser ruc per posar-se a jugar a pilota a una estació de metro, i que, quan et cridin l'atenció, encara t'encarnissis amb el vigilant.
Igual de trista és la de Catalunya L3, on, per el que sembla, l'usuàri conflictiu va una mica passat d'alcohol. Ara, aquest vídeo demostra una preocupació, que almenys jo tinc. La nul·la formació o capacitat d'actuar dels agents de seguretat. Entre dos agents no poden reduïr un individu? El tenen retingut a terra, entre dos i se'ls escapa. Després, esbatussa a un dels agents sense que aquest no faci cap acció de defensa personal més que intentar escapar-se i llançar a l'usuàri contra el metro (i tenint en compte que aquest anava trompa!!, i el més preocupant de tot, l'altre company s'ho mira. Ha de ser finalment un usuàri, que a més sembla jove, qui redueixi a terra a l'individu.
Creació del cos de Policia Ferroviària, Policia del transport, o una subdivisió dels Mossos JA!!!!!
I doneu gracies que la figura d'Auxiliar de Seguretat ja no existeix si no seria encara pitjor.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 01/08/2016 14:31
Entrada Autor: ortegote » Dilluns 01/08/2016 18:18
En muchas empresas no solo en Ferrocarriles los VS hacen trabajo de disuasion, para que con su presencia uno este mas seguro o de esa sensacion y de paso "asustar" a quien pretenda hacer algo ilegal.oriolp13 ha escrit: Aleshores que algú m'expliqui de què serveix gastar diners amb personal de seguretat, si no poden fer res ni actuar quan se'ls necessita...
Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 01/08/2016 21:42
Pues para que un vigilante disuada a alguien sólo por las fotos...ortegote ha escrit:En muchas empresas no solo en Ferrocarriles los VS hacen trabajo de disuasion, para que con su presencia uno este mas seguro o de esa sensacion y de paso "asustar" a quien pretenda hacer algo ilegal.oriolp13 ha escrit: Aleshores que algú m'expliqui de què serveix gastar diners amb personal de seguretat, si no poden fer res ni actuar quan se'ls necessita...
Tambien estan para en casos de evacuación o auxilio ayudar a las personas, en teoria se tienen que encargar de la zona o el inmueble para que todo este correcto en caso de evacuaciones.
Pero quedate con la palabra Efecto disuasorio por que en general es para lo que estan.
Saludos.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”