Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Pareix que no era un Valença - Vigo-Guixar, sinó un Porto - Vigo-Guixar.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Concretament, un Vigo-Porto (és a dir, en que circulava en sentit Porto).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Com poden passar els trens sense les barreres baixades?"Aquesta va viatjar a Madrid recentment per queixar-se de la velocitat a què passaven els trens "al mig del poble" i perquè "a vegades" ho feien sense que les barreres del pas a nivell s'abaixessin."
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-5369666
Cito del mateix article del missatge anterior:
A què punyetes ve l'apreciació de gent no entesa en la matèria? En què es basen per a dir aquestes coses? Jo mateix he vist mantes unitats 592 de CP, les darreres aquest estiu, i el seu estat era perfectament acceptable.La unitat accidentada seguia sent propietat de Renfe, però estava llogada a la seva homòloga portuguesa. El seu estat deixava molt a desitjar, segons alguns veïns d'O Porriño.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs frenant abans d'arribar, situar-se abans de creuar. Xiular per advertir que el tren passarà per on toca i creuar els 6-8 metres del pas a nivell marxa a la vista sense gaire enrenou o problema més enllà d'acumular una mica de retardalbert28 ha escrit:Com poden passar els trens sense les barreres baixades?"Aquesta va viatjar a Madrid recentment per queixar-se de la velocitat a què passaven els trens "al mig del poble" i perquè "a vegades" ho feien sense que les barreres del pas a nivell s'abaixessin."
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-5369666

Es basen en que el tren no te un aspecte modern.Guigui ha escrit:Cito del mateix article del missatge anterior:A què punyetes ve l'apreciació de gent no entesa en la matèria? En què es basen per a dir aquestes coses? Jo mateix he vist mantes unitats 592 de CP, les darreres aquest estiu, i el seu estat era perfectament acceptable.La unitat accidentada seguia sent propietat de Renfe, però estava llogada a la seva homòloga portuguesa. El seu estat deixava molt a desitjar, segons alguns veïns d'O Porriño.
Si li canvies la caixa per la d'un civia, mantenint tota la resta intacte, no dirien absolutament cap tipus de queixa ni de que es vell ni res.
Per aquesta gent el tren te un aspecte tercermundista, i a la que es pot toca dir burrades per veure si alguna cola i els hi treuen

Res de nou, vaja.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Ja entenc el que em deies, òbviament poden creuar però a molt poca velocitat. Em queixava més per com és la frase que va dir, que ho diu just després de que es queixa que va massa "ràpid"Miquel ha escrit:Doncs frenant abans d'arribar, situar-se abans de creuar. Xiular per advertir que el tren passarà per on toca i creuar els 6-8 metres del pas a nivell marxa a la vista sense gaire enrenou o problema més enllà d'acumular una mica de retardalbert28 ha escrit:Com poden passar els trens sense les barreres baixades?"Aquesta va viatjar a Madrid recentment per queixar-se de la velocitat a què passaven els trens "al mig del poble" i perquè "a vegades" ho feien sense que les barreres del pas a nivell s'abaixessin."
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-5369666
Es basen en que el tren no te un aspecte modern.Guigui ha escrit:Cito del mateix article del missatge anterior:A què punyetes ve l'apreciació de gent no entesa en la matèria? En què es basen per a dir aquestes coses? Jo mateix he vist mantes unitats 592 de CP, les darreres aquest estiu, i el seu estat era perfectament acceptable.La unitat accidentada seguia sent propietat de Renfe, però estava llogada a la seva homòloga portuguesa. El seu estat deixava molt a desitjar, segons alguns veïns d'O Porriño.
Si li canvies la caixa per la d'un civia, mantenint tota la resta intacte, no dirien absolutament cap tipus de queixa ni de que es vell ni res.
Per aquesta gent el tren te un aspecte tercermundista, i a la que es pot toca dir burrades per veure si alguna cola i els hi treuen![]()
Res de nou, vaja.
-
- N6
- Entrades: 183
El tren és un 592 de Renfe, llogat a CP però en propietat de Renfe i per tant és aquesta qui li fa les revisions. El trajecte que feia era Vigo - Porto.fgc113 ha escrit:Ha descarrilat un 592 de CP (els ferrocarrils portuguesos) a O Porriño, Pontevedra. Sembla que hi ha dos morts i diversos ferits. El tren feia el trajecte Valença do Minho - Vigo-Guixar.
Sí, ja ho sé. Però amb les presses m'he oblidat d'indicar-ho.trenesrenfe123 ha escrit:El tren és un 592 de Renfe, llogat a CP però en propietat de Renfe i per tant és aquesta qui li fa les revisions. El trajecte que feia era Vigo - Porto.fgc113 ha escrit:Ha descarrilat un 592 de CP (els ferrocarrils portuguesos) a O Porriño, Pontevedra. Sembla que hi ha dos morts i diversos ferits. El tren feia el trajecte Valença do Minho - Vigo-Guixar.

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Algú ha sabut localitzar la numeració exacta del tren sinistrat? Diuen que podria ser la 096...
És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.
És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.
No entenc com el frontal del tren pot haver quedat tant destrossat per haver xocat contra un pal metàlic, i encara menys entenc el que diu a la notícia que el tren podria haver xocat ccontra el pont de pedra que es veu a les imatges... 

Salutacions,
Oriol
Oriol
Tot apunta que ha xocat contra el pont de pedra, però per la inèrcia ha acabat més endavant. Provable exés de velocitat, però m'extranya molt què pot haber passat.
-
- N6
- Entrades: 183
592.056 eraRenfe451 ha escrit:Algú ha sabut localitzar la numeració exacta del tren sinistrat? Diuen que podria ser la 096...
És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.
Moltes gràcies!!trenesrenfe123 ha escrit:592.056 eraRenfe451 ha escrit:Algú ha sabut localitzar la numeració exacta del tren sinistrat? Diuen que podria ser la 096...
És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.
Tot apunta al canvi de via general a via desviada per obres a la infraestructura, ja sigui per massa de velocitat o per que el canvi d'agulles hagi fallat.MZA_1600 ha escrit:Tot apunta que ha xocat contra el pont de pedra, però per la inèrcia ha acabat més endavant. Provable exés de velocitat, però m'extranya molt què pot haber passat.
S'estaven fent obres de millora en l'infraestructura en aquell punt i per aixo havia de pasar per la via desviada.
Salutacions.
-
- N6
- Entrades: 183
Hipòtesi lògica, si no fós perquè va descarrilar a una segona via desviada i no la primera, que és una via que, segons m'han comentat aficionats gallecs, s'utilitza ínfimament. A més, tots dos desviaments estan en perfecte estat després del descarrilament, cosa que fa pensar que el desviament en sí no fou la causa. S'haurà de veure si fós la velocitat, l'estat dels carrils o un factor extern.ortegote ha escrit:Tot apunta al canvi de via general a via desviada per obres a la infraestructura, ja sigui per massa de velocitat o per que el canvi d'agulles hagi fallat.MZA_1600 ha escrit:Tot apunta que ha xocat contra el pont de pedra, però per la inèrcia ha acabat més endavant. Provable exés de velocitat, però m'extranya molt què pot haber passat.
S'estaven fent obres de millora en l'infraestructura en aquell punt i per aixo havia de pasar per la via desviada.
Salutacions.
Un gat, per exemple?trenesrenfe123 ha escrit:Hipòtesi lògica, si no fós perquè va descarrilar a una segona via desviada i no la primera, que és una via que, segons m'han comentat aficionats gallecs, s'utilitza ínfimament. A més, tots dos desviaments estan en perfecte estat després del descarrilament, cosa que fa pensar que el desviament en sí no fou la causa. S'haurà de veure si fós la velocitat, l'estat dels carrils o un factor extern.
-
- N6
- Entrades: 183
Per factor extern em refereixo a qualsevol altra cosa que no sigui del tren o de la infraestructura.437.001 ha escrit:Un gat, per exemple?trenesrenfe123 ha escrit:Hipòtesi lògica, si no fós perquè va descarrilar a una segona via desviada i no la primera, que és una via que, segons m'han comentat aficionats gallecs, s'utilitza ínfimament. A més, tots dos desviaments estan en perfecte estat després del descarrilament, cosa que fa pensar que el desviament en sí no fou la causa. S'haurà de veure si fós la velocitat, l'estat dels carrils o un factor extern.