A ver no es tan dificil que se te escape un perro de la correa, por que puede ser que tengas un perro escapista y no es conya por que mi perro se quitaba la correa.reusenc2 ha escrit:davroca5 ha escrit:Simplement ha estat mala sort. No podem vallar tota la xarxa, per favor...Jo, d'aquest cas en particular, hi ha diverses coses que no entenc. Es van escapar els dos gossos a la vegada? Seria que els duria deslligats, per que si ja es difícil que se t'escapi un si el portes lligat, que siguin els dos a la vegada...Guigui ha escrit:No és mala sort, és inconsciència.Així que ja aquí la primera negligència.
No va veure ni va escoltar un tren de mercaderies amb xiulets inclosos?? O els va escoltar i tot això va decidir que preferia morir abans que perdre els seus gossos?![]()
Ho sento, però em fot de molt mala baba, cada cop que s'atropella algú tots els comentaris que diu la gent dient que el problema es del tren, que anava molt ràpid, que va pel mig de la ciutat, etc, quant el 99% de les vegades si passa res es per clares negligències de la persona que acaba morint.
Yo pienso que a sido mala suerte y un accidente, te tienes que ver en una situacion asi para ver como reaccionas, el hombre bajo a las vias y fue atropellado quizas mirandolo friamente lo mas logico es no bajar y esperar a que pase el tren y que el perro no sea atropellado.
Tambien es cierto que no se puede culpar al Tren ni por veloz ni por que no parase ni por que pase por un nucleo urbano, aunque como de costumbre siempre se las termina cargando el Tren.
Pienso que a sido un lamentable accidente y un caso muy concreto.
Y añado que creo que no tiene nada que ver con este hilo.
Saludos.