Jo no tinc la culpa de lo que va votar els ciutadans de BCN.
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 4:10
Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 17/12/2016 19:37
Entrada Autor: metring » Dissabte 17/12/2016 19:47
Respira fons, no anava cap a tu lo de tergiversar.Carlos González ha escrit:Jo flipo en colors, que només he comentat una cosa sobre de tal refdum i comencis a atacar-me com si tergiverso alguna cosa
Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 17/12/2016 19:49
Entrada Autor: Oriolix » Dissabte 17/12/2016 20:14
El sectarisme no et deixa pensar. Només he dit que l'única conclusió honesta és que el tramvia no va tenir suport social en la consulta. Això és irrefutable.metring ha escrit:Cansa molt llegir missatges per tergiversar, disfressats de "conclusions honestes", de debò.
Entrada Autor: metring » Dissabte 17/12/2016 20:22
Oriolix ha escrit:El sectarisme no et deixa pensar. Només he dit que l'única conclusió honesta és que el tramvia no va tenir suport social en la consulta. La resta t'ho has d'imaginar. I jo tinc molta imaginació i podria haver posat moltes coses, però no ho he fet, sinó que només he deixat constància del que és irrefutable.metring ha escrit:Cansa molt llegir missatges per tergiversar, disfressats de "conclusions honestes", de debò.
Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 17/12/2016 20:24
Aleshores el que has de fer és no opinar d'una cosa que desconeixes totalment, ja que el més fàcil serà que erris al opinar, per simple desconeixement.Carlos González ha escrit:Bueno, a llavors, no tinc motius per posar-me així, es que es pot veure els comentaris aquí de qualsevol manera, pensava que era un atac o alguna cosa així.
Això és una conclusió molt a la lleugera, doncs al final l'enquesta no anava tant destinava a si es volia el tramvia o no com si s'havia de reformar la Diagonal o no. I de la forma que es va plantejar, i sobretot la participació que va tenir, no crec que es pugui extreure cap conclusió en un sentit o un altre més que el "no" va ser un vot de càstig a l'Hereu, que volia fer servir la consulta per a reformar la Diagonal.Oriolix ha escrit:El sectarisme no et deixa pensar. Només he dit que l'única conclusió honesta és que el tramvia no va tenir suport social en la consulta. La resta t'ho has d'imaginar. I jo tinc molta imaginació i podria haver posat moltes coses, però no ho he fet, sinó que només he deixat constància del que és irrefutable.metring ha escrit:Cansa molt llegir missatges per tergiversar, disfressats de "conclusions honestes", de debò.
Entrada Autor: Oriolix » Dissabte 17/12/2016 20:26
Perdona per haver-te dit sectari. Ja veig que ets un paranoic.metring ha escrit:Sectarisme? I ho dius tu amb aquests arguments?? Quin exemple ets tu inventant aquest missatge que no s'aguanta per enlloc? No ets el millor exemple de rigorositat. És una altra mostra de manipulació, com tantes a les quals, malauradament, ens hem de trobar cada dia, a quina més rocambolesca.
Això és el que uns quants, per motius "X" voleu, que els ciutadans es girin contra el tramvia, i total, per poder tombar a Ada Colau del poder. Es curiós, tot està ple de testimonis sobre que Trias era el gran defensor de la unió del tramvia, i de cop i volta, perd el poder, i vaja! Si fos per ell, hauria contractat els Men In Black per fer-ho esborrar de la memòria! Ara em sembla que és el pitjor! I si no hi ha estudis amb cara i ulls, me'ls invento, i si no, que es sumin el RACC i en deixin anar una altra.
Tot plegat és del nivell polític que tenim al país, baix i de pocs escrúpols, tant aquí com a la resta d'Espanya. Aquí és igual el benefici de la majoria, cal tombar a qui te el poder per arribar a la poltrona, peti qui peti.
Entrada Autor: metring » Dissabte 17/12/2016 20:26
Totalment d'acord, al final, quan la gent va votar al referèndum no tocar la Diagonal, va Trias i la toca! I el tramvia segueix sent el transport més ben valorat.oriolp13 ha escrit:Aleshores el que has de fer és no opinar d'una cosa que desconeixes totalment, ja que el més fàcil serà que erris al opinar, per simple desconeixement.Carlos González ha escrit:Bueno, a llavors, no tinc motius per posar-me així, es que es pot veure els comentaris aquí de qualsevol manera, pensava que era un atac o alguna cosa així.Això és una conclusió molt a la lleugera, doncs al final l'enquesta no anava tant destinava a si es volia el tramvia o no com si s'havia de reformar la Diagonal o no. I de la forma que es va plantejar, i sobretot la participació que va tenir, no crec que es pugui extreure cap conclusió en un sentit o un altre més que el "no" va ser un vot de càstig a l'Hereu, que volia fer servir la consulta per a reformar la Diagonal.Oriolix ha escrit:El sectarisme no et deixa pensar. Només he dit que l'única conclusió honesta és que el tramvia no va tenir suport social en la consulta. La resta t'ho has d'imaginar. I jo tinc molta imaginació i podria haver posat moltes coses, però no ho he fet, sinó que només he deixat constància del que és irrefutable.metring ha escrit:Cansa molt llegir missatges per tergiversar, disfressats de "conclusions honestes", de debò.
Bé que en Trias, a l'hora de reformar la part entre Pl. Francesc Macià i Pg. de Gràcia es va passar el resultat de la consulta per on va voler, no?
No entenc tanta discussió per si unir les xarxes o no, quan, al final, quan es van instaurar les xarxes del Trambaix i Trambesòs no es va preguntar ni a veïns ni res, simplement es va aprofitar la remodelació i arranjament de l'avinguda per a fer-ho, agradés més o menys, i mireu el bon resultat que han tingut a la llarga. No entenc perquè ara no es pot fer el mateix.
Entrada Autor: metring » Dissabte 17/12/2016 20:28
Si d'en cas, paranoica, maco. Si jo sóc paranoica, què seràs tu amb la que has escrit, que no té ni cap ni peus.Oriolix ha escrit:Perdona per haver-te dit sectari. Ja veig que ets un paranoic.metring ha escrit:Sectarisme? I ho dius tu amb aquests arguments?? Quin exemple ets tu inventant aquest missatge que no s'aguanta per enlloc? No ets el millor exemple de rigorositat. És una altra mostra de manipulació, com tantes a les quals, malauradament, ens hem de trobar cada dia, a quina més rocambolesca.
Això és el que uns quants, per motius "X" voleu, que els ciutadans es girin contra el tramvia, i total, per poder tombar a Ada Colau del poder. Es curiós, tot està ple de testimonis sobre que Trias era el gran defensor de la unió del tramvia, i de cop i volta, perd el poder, i vaja! Si fos per ell, hauria contractat els Men In Black per fer-ho esborrar de la memòria! Ara em sembla que és el pitjor! I si no hi ha estudis amb cara i ulls, me'ls invento, i si no, que es sumin el RACC i en deixin anar una altra.
Tot plegat és del nivell polític que tenim al país, baix i de pocs escrúpols, tant aquí com a la resta d'Espanya. Aquí és igual el benefici de la majoria, cal tombar a qui te el poder per arribar a la poltrona, peti qui peti.
Entrada Autor: Intercanviador » Dissabte 17/12/2016 20:37
Entrada Autor: Oriolix » Dissabte 17/12/2016 20:38
Evidentment hi havia vot de càstig a Hereu, i potser d'altres coses, però si hi hagués hagut suport popular al tramvia els resultats haurien estat uns altres.oriolp13 ha escrit:Això és una conclusió molt a la lleugera, doncs al final l'enquesta no anava tant destinava a si es volia el tramvia o no com si s'havia de reformar la Diagonal o no. I de la forma que es va plantejar, i sobretot la participació que va tenir, no crec que es pugui extreure cap conclusió en un sentit o un altre més que el "no" va ser un vot de càstig a l'Hereu, que volia fer servir la consulta per a reformar la Diagonal.
En això t'equivoques. Trias va aplicar l'opció que havia guanyat en la consulta: una reforma que no era cap de les proposades.oriolp13 ha escrit:Bé que en Trias, a l'hora de reformar la part entre Pl. Francesc Macià i Pg. de Gràcia es va passar el resultat de la consulta per on va voler, no?
Aquí tens tota la raó. El problema és que es va fer una consulta que no calia.oriolp13 ha escrit:No entenc tanta discussió per si unir les xarxes o no, quan, al final, quan es van instaurar les xarxes del Trambaix i Trambesòs no es va preguntar ni a veïns ni res, simplement es va aprofitar la remodelació i arranjament de l'avinguda per a fer-ho, agradés més o menys, i mireu el bon resultat que han tingut a la llarga. No entenc perquè ara no es pot fer el mateix.
Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 17/12/2016 20:39
Entrada Autor: metring » Dissabte 17/12/2016 20:40
Tranquil, noi, i els més grans, seguim sense entendre moltes cosesCarlos González ha escrit:No pateixis metring, no sóc manipulat, només que no entenc això del cas polèmic de la Diagonal, només això.
I sí, només tinc 18 anys i encara n'hi ha coses que no entenc
Entrada Autor: Oriolix » Dissabte 17/12/2016 21:25
Intento explicar objectivament el que va passarCarlos González ha escrit:No pateixis metring, no sóc manipulat, només que no entenc això del cas polèmic de la Diagonal, només això.
I sí, només tinc 18 anys i encara n'hi ha coses que no entenc
Entrada Autor: Miquel » Dissabte 17/12/2016 22:27
Fer un túnel hauria d'estar prohibit per llei.Intercanviador ha escrit:Ara, si em dieu: Com s'ha de fer? Jo us diré que el tramvia ha d'anar per la Diagonal, però soterrat entre Francesc Macià i Verdaguer i per un túnel d'ús compartit amb els autobusos. Tindré raó o no, però això em feia descartar les altres dues opcions, però no perquè no volgués el tramvia! Ara resulta que el meu vot el compteu dins els anti-tramvies, i no. No sé si hi haurà gaire més gent en el meu cas.
Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 17/12/2016 23:50
Intercanviador ha escrit:S'està interpretant per aquí el resultat del famós referéndum de la Diagonal. Us diré el què jo vaig votar i per què: jo vaig votar C per dues raons. La primera (un vot de càstig al fins aleshores etern govern del PSC a l'ajuntament) ja l'heu apuntada, però la segona no. Si em pregunteu: Cal unir els tramvies? la meva resposta ara i llavors hagués estat un SÍ com una casa de pagès. Ara, si em dieu: Com s'ha de fer? Jo us diré que el tramvia ha d'anar per la Diagonal, però soterrat entre Francesc Macià i Verdaguer i per un túnel d'ús compartit amb els autobusos. Tindré raó o no, però això em feia descartar les altres dues opcions, però no perquè no volgués el tramvia! Ara resulta que el meu vot el compteu dins els anti-tramvies, i no. No sé si hi haurà gaire més gent en el meu cas.
I, pel que fa a la complexitat técnica/impacte/cost d'una obra així, us diria que ara mateix s'está fent una obra comparable a la Plaça de les Glóries. Quan a les Glóries ja hi havia la solució de l'anell del 92 que des d'un punt de vista de mobilitat ja funcionava, encara que urbanísticament era un nyap. El tram central de la Diagonal, bàsicament no funciona llevat de les hores vall.
Entrada Autor: El Maño amañado » Diumenge 18/12/2016 2:04
A Saragossa és un èxit lo de tramvia. De les vegades que pujo sempre que vaig a la capital baturrica, que en són unes cuantes durant l'any, el tramvia va sempre ple. Però, ple, ple! Com quan hi havia aquí el caos de Rodalies en el 2007-2008 abans que arribés l'ave a Barcelona per lo dels socavons...Renfe451 ha escrit:Que el tramvia pot alleugerir la contaminació? Sí, per suposat. Mireu Saragossa, gràcies a l'introducció del tramvia, la ciutat compleix els límits ambientals de l'OMS.
Entrada Autor: ortegote » Diumenge 18/12/2016 13:04
Entrada Autor: uriol108 » Diumenge 18/12/2016 21:29
http://sostenible.cat/reportatge/arrenc ... diagonal-0El factor tranvía
En el debat celebrat al Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya, organitzat per Camins.cat es va arribar a la conclusió que la unió de les dues xarxes de tramvia (Trambesòs i el Trambaix) per la Diagonal amb quatre línies i freqüències de pas de 12 minuts és l'opció més adequada per aconseguir una millora de la mobilitat a l'avinguda i de retruc a tota la ciutat. En el decurs d'aquest debat la PTP va fer una presentació en la què es presentaven diversos arguments per la reforma de la Diagonal i on es remarcava l'important paper del tramvia en aquesta operació.
El president del grup municipal d'Esquerra a l'Ajuntament de Barcelona va acusar el govern municipal de convertir la consulta de la Diagonal en un plebiscit sobre el tramvia. En canvi, per al president del grup d'ICV-EUiA, Ricard Gomà, el tramvia forma part de la transformació necessària conjuntament amb altres intervencions. L'alcalde de Barcelona ha volgut tallar els dubtes sobre aquesta qüestió, dient a finals d'abril que el tema estava tancat. Per la seva banda, el Secretari per a la Mobilitat del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, Manel Nadal, va assenyalar en una entrevista a Sostenible que el departament estava "rotundament a favor de la unió del tramvia". La circulació de tramvies pel tram central de la Diagonal es veuria reforçada per la incorporació de la nova xarxa Retbus.
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 19/12/2016 9:11
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”