Suburbans de Sabadell i Terrassa a Mataró i urbans (L6 i L7) rutes habituals: R. Elisenda i Av. Tibidabo - Plaça Catalunya.
EL que proposo és la construcció d'un nou túnel des de Sarrià fins a Sant Adrià del Besòs. Aquest túnel tindria parada a Gràcia, Provença, Passeig de Gràcia (Renfe), Glòries i Besós Mar.
D'aquesta manera, els suburbans tindrien tota una infraestructura per ells sols, adequada a la seva velocitat i densitat de parades, estalviant-se les de la Via Augusta, fent enllaç a Gràcia, Provença i Passeig de Gràcia, i d'aqui a Sant Adrià, dues parades: Glòries i Besós Mar (per l'enllaç amb la L4 i perquè queda al mig de la ruta, jo potser la obviaria). Tant la L6 com la L7 podrien tenir freqüències normals de metro i trens de metro, mentres que els S1 i S2 farien de suburbans/rodalies. Com que quedarien espais al ara-saturat túnel de Provença i la Via Augusta es podrien instaurar S10 i S20 de Plaça Catalunya a Sabadell i Terrassa per les hores punta, al coincidir amb les vies actuals a Sarrià.
