Us deixo amb la crònica:
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:57
Entrada Autor: canalcole » Diumenge 04/06/2017 19:15
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 04/06/2017 20:16
Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 05/06/2017 13:01
Entrada Autor: xevi » Dimarts 06/06/2017 13:41
Entrada Autor: awe » Dimarts 06/06/2017 15:06
Entrada Autor: oscar440 » Dijous 08/06/2017 13:02
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 28/06/2017 18:49
Entrada Autor: Metropondikas » Dilluns 17/07/2017 13:52
Entrada Autor: jms » Dimarts 18/07/2017 18:25
Entrada Autor: oscar440 » Dijous 20/07/2017 12:58
Del viatge del diumenge 16 de juliol, he vist un video a youtube que el tren va arribar a Monistrol amb la tracció de la locomotora diesel 254.01.Metropondikas ha escrit:Bon dia,
Si voleu "gaudir" del Montserrat Clàssic Express (fer fotos o bé admirar el tren sense pujar-hi, etc...) us recomano anar el dimecres o diumenge que circuli a l´andana 2 de Sant Boi. Des d´aquesta andana direcció Barcelona, crec que es poden treure bones fotografies de tots els cotxes. Dic crec perquè això va ser el que jo vaig fer ahir amb la mala sort que no el vaig trobar. No el vaig trobar perquè es va espatllar la locomotora Alsthom i els viatgers van haver d´anar fins a Monistrol amb material convencional (213).
Van aconseguir revifar la loco i la tornada (ara sí) es va fer amb el material històric. Vaig aconseguir fer-ne fotos a Monistrol si bé no és el mateix ja que les andanes són estretes...
Quan vaig baixar a Barcelona, el material era exposat a Martorell-Enllaç a la vista. Si hi hagués baixat hagués aconseguit bones fotos també...
Per aquells/es que voleu gaudir d´una excursió a Montserrat però us agraden els trens i voleu fer fotos però també perllongar una mica més la jornada a la muntanya santa, recomano comprar algun dels combinats que ofereix FGC (Trans o Tot Montserrat, Montserrat Exprés o altres...). Potser no serà el mateix que viatjar amb el tren històric però els preus són dissuassoris per al "turista" local. Amb el bitllet Tot Montserrat podeu dinar al self-service d´allà...
Salutacions,
MANEL
Entrada Autor: Metropondikas » Divendres 21/07/2017 9:24
oscar 440 ha escrit: Del viatge del diumenge 16 de juliol, he vist un video a youtube que el tren va arribar a Monistrol amb la tracció de la locomotora diesel 254.01.
Pel que fa al tema de les fotos, no sé què pensaran uns senyors que vesteixen de groc els quals FGC té contractats per fer-nos la vida impossible als amics del ferrocarril.
Salutacions.
Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 26/07/2017 12:51
Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 22/08/2017 13:15
Entrada Autor: jms » Dimarts 29/08/2017 10:20
Excuses, ara és per motius de seguretat. Demà no ho sé, però el tren no s'omple amb un mínim de viatgers que justifiquin la seva circulació. El proper viatja: diumenge 10 de setembre, un dia abans de la Diada. Si de nou no l'omplen, quin motiu donaran llavors? Us recordo que es va dir que circularia els dimecres i diumenges i si tenia èxit, hi afegirien altres dies. És lògic donar un marge per a la seva implantació, però des del seu inici només ha fet tres viatges. El de la presentació i dos més, amb incidències tècniques en els dos últims atribuïbles a FGC i que no tenen res a veure amb l'organització, que és la que finalment decideix si es fa o no el tren. FGC hi participa només com a transportista.oscar440 ha escrit:Per motius de seguretat, s´ha suspés la sortida de demà dimecres dia 23, segons es comenta al facebook del "Montserrat Classic Express"...
Salutacions.
Entrada Autor: oscar440 » Diumenge 10/09/2017 13:03
Avui??? Al facebook del "Montserrat Classic Express" posa el dia 20 de setembre ... Ho han tornat a canviar?jms ha escrit:Excuses, ara és per motius de seguretat. Demà no ho sé, però el tren no s'omple amb un mínim de viatgers que justifiquin la seva circulació. El proper viatja: diumenge 10 de setembre, un dia abans de la Diada. Si de nou no l'omplen, quin motiu donaran llavors? Us recordo que es va dir que circularia els dimecres i diumenges i si tenia èxit, hi afegirien altres dies. És lògic donar un marge per a la seva implantació, però des del seu inici només ha fet tres viatges. El de la presentació i dos més, amb incidències tècniques en els dos últims atribuïbles a FGC i que no tenen res a veure amb l'organització, que és la que finalment decideix si es fa o no el tren. FGC hi participa només com a transportista.oscar440 ha escrit:Per motius de seguretat, s´ha suspés la sortida de demà dimecres dia 23, segons es comenta al facebook del "Montserrat Classic Express"...
Salutacions.
jms
Entrada Autor: oscar440 » Divendres 22/09/2017 13:26
Torna a “Història del transport”