Quizás no tan exagerado como Mas Blau, pero sí. Viendo que el sector logístico avanza, aquella zona de terminales de carga de mercancías crecerá.Renfe445 ha escrit:Y en la estación de Terminal de Càrrega podría estar pasando lo mismo, pero no la abren.davroca5 ha escrit:És l'andana direcció Barcelona, plena de gent (a la part esquerra estava igual). Això és una mostra de que, els pocs que defensàvem en el seu moment la rendibilitat d'una línia que unís l'aeroport amb Barcelona passant pel Prat, per polígons industrials i per la Fira, estem tenint raó. I, quan aquesta tardor obri Amazon al mateix polígon, encara hi haurà més gent. La Línia 9 Sud està tenint èxit, tot i què és evident que no tot l'esperat per la falta de tram central i per la freqüència de 7:30 minuts (que en un futur serà de 6). Cal, però, acabar de potenciar El Prat Estació i integrar bitllet Aeroport per acabar d'exprimir-la al màxim.
Ah, i l'estació de Mas Blau no és l'excepció. És suficient amb passar-se per Mercabarna o Fira, ambdues en polígons industrials, per veure una situació similar. Parc Logístic, però, sí que encara necessita més consolidació urbanística.
Seguiment de les obres de la L9
Re: Seguiment de les obres de la L9
Salut!
#volemL9
#volemL9
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Veo que por esa zona hay varias empresas de paquetería, FedEx, DHL, WFS...
La línia 9 del metro, pendent d'un préstec de 740 milions
La institució financera comunitària revelarà aquest estiu si concedeix el préstec que permetria completar la infraestructura
ACN | 10/06/2017
http://elmon.cat/noticia/204637/la-lini ... 40-milions
La institució financera comunitària revelarà aquest estiu si concedeix el préstec que permetria completar la infraestructura
ACN | 10/06/2017
http://elmon.cat/noticia/204637/la-lini ... 40-milions
Me quito el cráneo por ese lema. Es bastante ingenioso!davroca5 ha escrit:
La fotografía de la izquierda le habéis puesto un filtro para que tire a naranja?
Però amb auriculars, si us plau. Res de txumba-txumba per a tot el vagó.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Muchas gracias!Renfe445 ha escrit:Me quito el cráneo por ese lema. Es bastante ingenioso!davroca5 ha escrit:
La fotografía de la izquierda le habéis puesto un filtro para que tire a naranja?

Això sempreGuigui ha escrit:Però amb auriculars, si us plau. Res de txumba-txumba per a tot el vagó.

Salut!
#volemL9
#volemL9
De Barcelona a Igualada con un Pasajero Makinero, al llegar a Igualada una Iaia lo quiso MatarGuigui ha escrit:Però amb auriculars, si us plau. Res de txumba-txumba per a tot el vagó.

Apruebo la mocion en el transporte publico la musica en Auriculares para disfrutarla uno mismo sin molestar al resto.
Sobre el lema y las reivindicaciones estoy de acuerdo que si es posible abrir el tramo sin estaciones pues que se abra despues ya inagurando poco a poco por que velocidad a la L9/L10 no lo veo a corto plazo.
Saludos.
-
- N9
- Entrades: 2426
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Es decir, a ver si me explico....
...Parc Logístic, Fira, Europa i Fira, Can Tries i Gornal, Torrassa, Collblanc, Zona Universitària, Sarrià, Lesseps, Guinardò Hospital de Sant Pau, La Sagrera, Onze de Setembre, Bon Pastor, Can Peixauet, Santa Rosa, Fondo...
Y la L10 de La Sagrera a Gorg. Y de Can Tries i Gornal al ZAL aplazada sine die...
Y TMB interpondrá una demanda judicial por competencia desleal al H6?
Pregunto.
Entre Sarrià y Lesseps, qué hacemos? Tramo directo?
Y luego otra cosa. El Tweet dice de Collblanc a Sarrià. ¿y Zona? ¿O se trataría de que desde T1 fuera un tren a Zona y otro a Sarrià sin parar en Zona? ¿O cómo va la historia?
...Parc Logístic, Fira, Europa i Fira, Can Tries i Gornal, Torrassa, Collblanc, Zona Universitària, Sarrià, Lesseps, Guinardò Hospital de Sant Pau, La Sagrera, Onze de Setembre, Bon Pastor, Can Peixauet, Santa Rosa, Fondo...
Y la L10 de La Sagrera a Gorg. Y de Can Tries i Gornal al ZAL aplazada sine die...
Y TMB interpondrá una demanda judicial por competencia desleal al H6?
Pregunto.
Entre Sarrià y Lesseps, qué hacemos? Tramo directo?
Y luego otra cosa. El Tweet dice de Collblanc a Sarrià. ¿y Zona? ¿O se trataría de que desde T1 fuera un tren a Zona y otro a Sarrià sin parar en Zona? ¿O cómo va la historia?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Pensaba que el eslogan quedaría claro para todo el mundo, pero ya veo que no
Con ese lema nos referimos a que viajar de Collblanc a Sarrià con la L9 solo supondrá "perder" 2 canciones en el móvil, es decir, unos 6 minutos de media, ahorrando muchísimo tiempo al recorrido actual L5+FGC.

Salut!
#volemL9
#volemL9
A mí sí que me ha quedado claro!davroca5 ha escrit:Pensaba que el eslogan quedaría claro para todo el mundo, pero ya veo que noCon ese lema nos referimos a que viajar de Collblanc a Sarrià con la L9 solo supondrá "perder" 2 canciones en el móvil, es decir, unos 6 minutos de media, ahorrando muchísimo tiempo al recorrido actual L5+FGC.

Eso sí, yo soy más de escuchar temazos largos, entonces en mi caso sería "media canción".

Aquesta foto és aquí perquè és testimoni de què un tren de la L9 Nord l'han traslladat avui a la L10 Nord, per proves.
Pero si la L9 nord i la 10 nord enllacen a Sagrera no? No ho entenc.
Disculpa! Volia dir a a la L10 Sud!
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
PC.TM-02609.20.2
Contracte de serveis per a la redacció del Projecte de canvi de senyalèctica i de plafons de senyalització per adaptar la xarxa a la posada en servei de la Línia 10 Sud del metro de Barcelona. Clau: TM-02609.20.2
Pressupost de licitació: 28.000,00 € (sense IVA)
https://infraestructures.gencat.cat/lic ... =CT1070079
Contracte de serveis per a la redacció del Projecte de canvi de senyalèctica i de plafons de senyalització per adaptar la xarxa a la posada en servei de la Línia 10 Sud del metro de Barcelona. Clau: TM-02609.20.2
Pressupost de licitació: 28.000,00 € (sense IVA)
https://infraestructures.gencat.cat/lic ... =CT1070079
Perdó? 28.000 euros per a redactar un projecte per a canviar una cosa que ja se sabia que, tard o aviat, es faria? Aleshores, quant costarà l'execució en si? Centenars de milers d'euros? Milions? Per a canviar retolació estàtica en lloc d'haver-ho previst com cal, de manera que només caldria retirar etiquetes?
Jo, la veritat, m'he quedat sense respiració...
Jo, la veritat, m'he quedat sense respiració...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A lo mejor serán para gastarselos en bobinas de vinilo blanco, transportadores, y la factura de la luz por utilizar el plotter de corte.Guigui ha escrit:Perdó? 28.000 euros per a redactar un projecte per a canviar una cosa que ja se sabia que, tard o aviat, es faria? Aleshores, quant costarà l'execució en si? Centenars de milers d'euros? Milions? Per a canviar retolació estàtica en lloc d'haver-ho previst com cal, de manera que només caldria retirar etiquetes?
Jo, la veritat, m'he quedat sense respiració...

28000 € per fer una llsta de totes les pegatines que s'han de canviar i com s'han de canviar, ho podriem fer nosaltres 
