Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Redistribució de línies a FGC
Al menos han cambiado el nombre del servicio S33 a S3.
Lo más gracioso es que no muestran las tipografías utilizadas en las propiedades del documento, que seguro que es la Frutiger (y en menor medida, Helvetica).
Pero en algún lugar de la oficina de la ATM hay un iMac.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
La línia del Llobregat-Anoia em dóna por. No sé si encara més que la zona 1.
El millor és la S9 Quatre Camins - Plaça d'Espanya per a tres trens diaris. Amb tanta línia han hagut de repetir números (L6 i S6 i L7 i S7).
El millor és la S9 Quatre Camins - Plaça d'Espanya per a tres trens diaris. Amb tanta línia han hagut de repetir números (L6 i S6 i L7 i S7).
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Jo trobo bé es diferenciin.
Tot i que aquests de l'ATM quina mala jugada de cara a can TMB, com aquests últims són tan ràpids modificant la cartelleria del metro no donarà temps i es canviarà totes en un període de 5 anys o algo semblant
Tot i que aquests de l'ATM quina mala jugada de cara a can TMB, com aquests últims són tan ràpids modificant la cartelleria del metro no donarà temps i es canviarà totes en un període de 5 anys o algo semblant
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1907
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
A l'estació de Gràcia estan col·locant cartelleria provisional amb les línies actuals, suposu ja hauran canviat la fixa i el dia que es faci el canvi retiren la cartelleria provisional.
Pienso que tienes razón, además, yo voy a ir unos cuantos pasos más allá: a mí me parece estúpido que haya demasiada nomenclatura. Acaso el sistema de destinos que había antes de transformarlo todo en "metro del nosequé" no funcionaba? Yo pienso que en la actualidad funcionaría de maravilla. Más simple y claro.Carlos González ha escrit:La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Pienso que todo esto es para aparentar que tenemos un sistema super rico de líneas, cuando en realidad es una línea sola.
Lo mismo digo para la B-V.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Però així és menys confús que en una sola nomenclatura, ja que aquesta tindria cinquanta serveis amb origen i/o destins diferents, i amb parades que uns paren i d'altres no.Renfe445 ha escrit:Pienso que tienes razón, además, yo voy a ir unos cuantos pasos más allá: a mí me parece estúpido que haya demasiada nomenclatura. Acaso el sistema de destinos que había antes de transformarlo todo en "metro del nosequé" no funcionaba? Yo pienso que en la actualidad funcionaría de maravilla. Más simple y claro.Carlos González ha escrit:La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Pienso que todo esto es para aparentar que tenemos un sistema super rico de líneas, cuando en realidad es una línea sola.
Lo mismo digo para la B-V.
Com més ordenadet, més clar per tothom. Si vols anar a La Bonanova, saps que tens o S5 o L6, i no has de preocupar-te si l'hipotètic S1 que has d'agafar te com a destí Sant Cugat, Sarrià, Rubí o Terrassa, i si para a totes o no, i si aquest és el cas, a quines para per estar pendent de la teva.
No hi ha color.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1907
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Potser si, es cert que estarà ordenat, però no es el cas amb el tema parades, en el mapa dibuixat no canvia els serveis ja que fan parar a totes les estacions (Llobregat-Anoia). Els S3 (o S9) podrien parar a Quatre Camins si està pensat com a futura destinació, i els S9 (o S3) podrien anar cap a Sant Esteve Sesrovires o a Piera (preferible la primera opció) fent com tu vas proposar els S4, un suburbà semidirecte.....Miquel ha escrit:Però així és menys confús que en una sola nomenclatura, ja que aquesta tindria cinquanta serveis amb origen i/o destins diferents, i amb parades que uns paren i d'altres no.
Com més ordenadet, més clar per tothom. Si vols anar a La Bonanova, saps que tens o S5 o L6, i no has de preocupar-te si l'hipotètic S1 que has d'agafar te com a destí Sant Cugat, Sarrià, Rubí o Terrassa, i si para a totes o no, i si aquest és el cas, a quines para per estar pendent de la teva.
No hi ha color.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- 593Dromedario
- N6
- Entrades: 225
- Ubicació: BCN Sant Andreu
Jo també uniria S3, S8 i S9 en una de sola com a mínim, de forma semblant a que hi hagi uns R1 que acaben a Mataró i altres que acaben a Blanes. I els R50 i R60, per tres o quatre trens al dia, es pot indicar en pantalles informatives i/o megafonia que fan menys parades, però no cal posar tanta línia.Miquel ha escrit:Però així és menys confús que en una sola nomenclatura, ja que aquesta tindria cinquanta serveis amb origen i/o destins diferents, i amb parades que uns paren i d'altres no.Renfe445 ha escrit:Pienso que tienes razón, además, yo voy a ir unos cuantos pasos más allá: a mí me parece estúpido que haya demasiada nomenclatura. Acaso el sistema de destinos que había antes de transformarlo todo en "metro del nosequé" no funcionaba? Yo pienso que en la actualidad funcionaría de maravilla. Más simple y claro.Carlos González ha escrit:La S9 em sembla molt estúpid, per què si podria parar allà el S3, o millor, la S9 hauria de parar a Piera o per Sant Esteve Sesrovires.....
Pienso que todo esto es para aparentar que tenemos un sistema super rico de líneas, cuando en realidad es una línea sola.
Lo mismo digo para la B-V.
Com més ordenadet, més clar per tothom. Si vols anar a La Bonanova, saps que tens o S5 o L6, i no has de preocupar-te si l'hipotètic S1 que has d'agafar te com a destí Sant Cugat, Sarrià, Rubí o Terrassa, i si para a totes o no, i si aquest és el cas, a quines para per estar pendent de la teva.
No hi ha color.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1907
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... es-tren.do
FGC canvia el nom i dota d'identitat pròpia a quatre línies de tren
A partir del 20 de juliol els usuaris podran viatjar en els trens de les noves línies S3 Can Ros, S6 U. Autònoma, S7 Rubí i S9 Quatre Camins
Aquests canvis eviten la duplicitat en les nomenclatures actuals i milloren la comprensió general de la xarxa de Ferrocarrils.
Això és el que posa la pàgina de gencat, em sembla bé tot això, però la S9 em sembla un "xist", ja que a més de fer les mateixes parades que la S3 excepte a la destinació de la futura S9, són només tres trens diaris, podria parar la S3 a Quatre Camins.
O bé potser, a llarg termini faran que la S3 en el futur deixi de parar ja a Can Ros i amplin la línia fins a Sant Esteve Sesrovires o Piera potser...
FGC canvia el nom i dota d'identitat pròpia a quatre línies de tren
A partir del 20 de juliol els usuaris podran viatjar en els trens de les noves línies S3 Can Ros, S6 U. Autònoma, S7 Rubí i S9 Quatre Camins
Aquests canvis eviten la duplicitat en les nomenclatures actuals i milloren la comprensió general de la xarxa de Ferrocarrils.
Això és el que posa la pàgina de gencat, em sembla bé tot això, però la S9 em sembla un "xist", ja que a més de fer les mateixes parades que la S3 excepte a la destinació de la futura S9, són només tres trens diaris, podria parar la S3 a Quatre Camins.
O bé potser, a llarg termini faran que la S3 en el futur deixi de parar ja a Can Ros i amplin la línia fins a Sant Esteve Sesrovires o Piera potser...
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Premsa ha escrit:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... es-tren.do
FGC canvia el nom i dota d'identitat pròpia a quatre línies de tren
Línies? Seran "serveis".
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
L'única pega de tot plegat, són els colors triats, que els veig tots excessivament semblants.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Bueno, mientras dos líneas con el mismo color no se toquen, no pasa nada. Cuando hay que representar en un plano esquemático más de 25 líneas, es un buen recurso.Miquel ha escrit:L'única pega de tot plegat, són els colors triats, que els veig tots excessivament semblants.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Madre De Dios! Viendo el esquema de líneas de la LL-A, cualquiera que no la conozca, pensará que es una operadora con una demanda de la leche! Y por no hablar de que yo almenos, veo eso, y pienso en red de trenes cada minuto, dobles, y llenos!
Desde luego es aplicable lo de: no tienes hambre? pues toma más pan
Desde luego es aplicable lo de: no tienes hambre? pues toma más pan
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3713
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Aquest forat ja existeix desde la retallada del 2012 a la Llobregat-Anoia.Ecomobisostrans ha escrit:Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
El que ara s'ha fet es rebatejar i canviar el color de la S33 com a S3, i batejar els S33 que van a Quatre Camins com a S9.
Pitjor la S5, que nomes comprèn els dos Sant Cugat-Barcelona del matí, és a dir, només dos serveis i únicament en un dels dos sentits.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Amb els horaris no lectius, hi ha més circulacions de la S5 entre Barcelona i Sant Cugat.vermer3 ha escrit:Aquest forat ja existeix desde la retallada del 2012 a la Llobregat-Anoia.Ecomobisostrans ha escrit:Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
El que ara s'ha fet es rebatejar i canviar el color de la S33 com a S3, i batejar els S33 que van a Quatre Camins com a S9.
Pitjor la S5, que nomes comprèn els dos Sant Cugat-Barcelona del matí, és a dir, només dos serveis i únicament en un dels dos sentits.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- vermer3
- N6
- Entrades: 300
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
No m'hi havia fixatMiquel ha escrit:Amb els horaris no lectius, hi ha més circulacions de la S5 entre Barcelona i Sant Cugat.vermer3 ha escrit:Aquest forat ja existeix desde la retallada del 2012 a la Llobregat-Anoia.Ecomobisostrans ha escrit:Tot això de les línies ganes de renovar aparença i que sembli que n'hi han més, perque posar expressament la S9 per 3 serveis al dia... però lo pitjor no es això, sino la distribució d'horaris, que dona solcs de fins a quasi 2h a estacions com Martorell-Vila !!!
El que ara s'ha fet es rebatejar i canviar el color de la S33 com a S3, i batejar els S33 que van a Quatre Camins com a S9.
Pitjor la S5, que nomes comprèn els dos Sant Cugat-Barcelona del matí, és a dir, només dos serveis i únicament en un dels dos sentits.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Jo, com a veí de Sant Vicenç de Castellet, el que encara no entenc és que no indiquin com a enllaç a aquesta població entre la R5 (FGC) i la R4 (Renfe), quan a Sant Cugat (Renfe) i Valloperes (FGC), on la distancia real que les separa és més gran, si ho indiquen.
A més:
- L'estació de Sant Vicenç - Castellgalí (FGC), està al marge dret del riu, i no pas a l'esquerra.
- Les estacions a Manresa de FGC estarien a la dreta i no pas a l'esquerra de la de Renfe.
A més:
- L'estació de Sant Vicenç - Castellgalí (FGC), està al marge dret del riu, i no pas a l'esquerra.
- Les estacions a Manresa de FGC estarien a la dreta i no pas a l'esquerra de la de Renfe.
- Fitxers adjunts
-
- enllaç
- enllaç.png (254.65 KiB) Visualitzat 8082 cops