Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
http://el9nou.cat/valles-oriental/actua ... ranqueses/Guigui ha escrit:De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Circulació interrompuda entre Les Franqueses i Gr.Canovelles, per atropellament persona, s'estableix servei alternatiu per carretera
Atropellament mortal a línia R3 a tocar de l’estació de les Franqueses
Els fets han passat cap a les 6 del matí a uns 200 metres de l’estació de Corró d’Avall. La víctima té 36 anys i és de la Garriga
Ferran Polo 01/08/2017 | 10:11 Les Franqueses del Vallès
Un home de 36 anys ha mort aquest dimarts cap a les 6 del matí en ser atropellat per un tren de la línia R3 que circulava en direcció Vic a uns 200 metres de l’estació de les Franqueses, al nucli de Corró d’Avall. Segons ha pogut saber EL 9 NOU, la víctima és veïna de la Garriga.
Els serveis d’emergències han rebut l’avís poc després de les 6 del matí. Al tren afectat, hi anaven unes 40 persones que han pogut baixar del comboi i han estat encaminades a peu fins a l’estació de les Franqueses. L’atropellament s’ha produït darrera de la plaça de l’Escorxador. Els Mossos investiguen les causes dels fets.
L’incident ha obligat a tallar la circulació de trens des del moment dels fets entre les estacions de les Franqueses i Granollers-Canovelles. El tall s’ha allargat fins poc després de 3/4 de 9 del matí quan ja s’havia fet l’aixecament del cadàver i s’havia retirat el tren afectat. Els retards al conjunt de la línia han estat d’uns 60 minuts que s’ha d’anar reduint al llarg del dia.
Mentre ha durat el tall, Renfe ha posat un servei d’autobusos entre les estacions de les Franqueses i Granollers-Canovelles. Tot i això, centenars de persones han patit els retards tant per anar en direcció Barcelona com en direcció nord. Alguns usuaris s’han queixat a través de les xarxes socials de manca d’informació.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Diari de Girona, 2 d'agost de 2017 ha escrit: Interrompuda durant una hora la circulació de trens a l'R1 entre Blanes i Mataró per una incidència a la catenària
Els trens han acumulat retards de més de mitja hora
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Rodalies informa d'un atropellament a Clot-Aragó i de desviaments de trens sentit nord per Passeig de Gràcia.
Ahir, des del tren cap a l'Aeroport, vaig veure un St. Celoni aturat a Bifurcació Aragó mig ficat a la derivació cap a ramal Glòries (Est. de França). Al arribar a Pg. de Gràcia vaig pensar que potser ho havia vist malament.
Avui, em trobo amb això a Twitter:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França.
Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.

Avui, em trobo amb això a Twitter:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França.

Salvem l'Estació de França!
Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Si l'itinerari està establert incorrectament, el maquinista ha de detindre el tren quan se n'adone i posar-se en contacte amb el PM. De totes maneres, és possible passar de la línia de Mataró a la de Granollers després d'el Clot? A l'estació segur que no, perquè és baixador i no té agulles.Miquel ha escrit:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Home, juraria que entre Clot i Sagrera hi ha agulles. I igualment, aquest tren ha anat d'Estació de França a Clot, on ha hagut de canviar de ramal per allà. El que deia es que es que podrien haver fet la maniobra passat Glòries, un cop s'uneix el ramal de Sagrera amb el d'Aragó. Allà el tren podria haver retrocedit sense perdre molt de temps. Molt millor que baixar fins a EDF i per més inri, fer canviar de tren al personal.fgc113 ha escrit:Si l'itinerari està establert incorrectament, el maquinista ha de detindre el tren quan se n'adone i posar-se en contacte amb el PM. De totes maneres, és possible passar de la línia de Mataró a la de Granollers després d'el Clot? A l'estació segur que no, perquè és baixador i no té agulles.Miquel ha escrit:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
El metro de Barcelona amb motoristes!
m.h.t. ha escrit:Ahir, des del tren cap a l'Aeroport, vaig veure un St. Celoni aturat a Bifurcació Aragó mig ficat a la derivació cap a ramal Glòries (Est. de França). Al arribar a Pg. de Gràcia vaig pensar que potser ho havia vist malament.![]()
Avui, em trobo amb això a Twitter:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França.Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.
Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Em sembla que no i que hauria d'haver canviat de cabina.Adolescent barceloní ha escrit:El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N6
- Entrades: 183
Ara no sé si ha estat un "despiste"... veient el Twitter de @Rodalies, potser el tren tenia una incidència tècnica de veritat i en comptes de deixar-lo tirat en plena via dels túnels de Barcelona, van decidir enviar-lo a Estació de França per transbordar a un altre tren, que allà sempre n'hi ha de reserva...
Potser tens rao pero el problema a Renfe sempre es el mateix la falta d'informació al passatge, si abans d'arribar a l'estació de França ja haguesin dit el que s'anava a fer i per que, ja no tindriem els moments de caos i de no saber que passa.trenesrenfe123 ha escrit:Ara no sé si ha estat un "despiste"... veient el Twitter de @Rodalies, potser el tren tenia una incidència tècnica de veritat i en comptes de deixar-lo tirat en plena via dels túnels de Barcelona, van decidir enviar-lo a Estació de França per transbordar a un altre tren, que allà sempre n'hi ha de reserva...
Salutacions.
De Rodalies de Catalunya:
R2S
09/08/2017 14:41h
Afectaciones que poden superar els 30 minuts derivat d'incidencia d'un tren a Passeig de Gracia. Derivat d'aquesta incidencia es poden produïr desviaments puntuals per Pl.Catalunya
R2S
09/08/2017 14:41h
Afectaciones que poden superar els 30 minuts derivat d'incidencia d'un tren a Passeig de Gracia. Derivat d'aquesta incidencia es poden produïr desviaments puntuals per Pl.Catalunya
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N4
- Entrades: 65
- Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
- Ubicació: Sant Celoni
- Contacta:
Això ja em va passar fa uns anys també en un tren cap a Sant Celoni i es va fer canvi de sentit passat Glòries, sense arribar a l'estació de França. El maquinista va canviar a la cabina de cua i vam anar cap a Clot per les vies de la R1, i passat Clot vam canviar a les vies cap a Sant Andreu Comtal.m.h.t. ha escrit:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França.Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.
El RGC ja fa cosa d'uns mesos que es va suprimir. Ara s'ha substituït per una nova normativa.Adolescent barceloní ha escrit:El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
Sí, ara és el RCF.Renfe451 ha escrit:El RGC ja fa cosa d'uns mesos que es va suprimir. Ara s'ha substituït per una nova normativa.Adolescent barceloní ha escrit:El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
De Rodies:
Línia R4. Circulació per via única entre Martorell i Sant Sadurní, momentàniament aturada per evacuació de viatgers d'un tren.
Línia R4. Circulació per via única entre Martorell i Sant Sadurní, momentàniament aturada per evacuació de viatgers d'un tren.
- carles10000
- N6
- Entrades: 210
- Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Per ordre governativa els trens no efectuen parada comercial a l'estació de Plaça Catalunya.
http://rodalies.gencat.cat/ca
http://rodalies.gencat.cat/ca